Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-Asia.com

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Play-Asia.com

Heh, eri topicissa mainitsin samasta. Eli itselläni lähetyspäivä sama ja kirje saapumatta.

Yritin kysellä play asiasta, mutta eihän se niiden lomake toimi, herjaa joka kerta.

Eipä auta kuin odottaa sitten, jos muillakin tulematta. (aloin jo epäileen postin hukkuneen kotona)
Eipä vieläkään näy. Mikä ihme siinä voi kestää?

Kiva, itsellä ei vieläkään näy. Eikä toi P-A:n palautehommakaan toimi niin ei voi tiedustella asiaa.:mad:

Toimi se, vaikka se näytti ettei toiminut. HAkkasin sitä joku 8 kertaa uudestaan, niin tuli minulle vastausl. Sanoivat toimituksen kestävän 5-21 päivää.

Toimi se, vaikka se näytti ettei toiminut. HAkkasin sitä joku 8 kertaa uudestaan, niin tuli minulle vastausl. Sanoivat toimituksen kestävän 5-21 päivää.
Noniin, tänään saapui viimeistä vihdoin tännekkin! Ja oli myös sähköpostiviestiin vastattu. Nyt testaamaan toimiiko..
EDIT: Toimii! :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noniin, tänään saapui viimeistä vihdoin tännekkin! Ja oli myös sähköpostiviestiin vastattu. Nyt testaamaan toimiiko..
EDIT: Toimii! :)

Loppu hyvin, kaikki hyvin. :) Kyllä P-A luotettava kauppa on, mutta tietysti posti voi aina hukata tavarat.

Noniih, eli Play-Asiasta tilattu 13 kuukauden Live Gold -kortti (USA) toimi muitta mutkitta.

Mites noiden Live Points -korttien suhteen? 4000 pistettä näyttäisi irtoavan alle neljälläkymmenellä eurolla. Kyseessä myös USA-kortti. Sekin varmaan toimii Eurokonsolissa?

Onko tuolla oleva PS3 oikeasti vain 289e ??
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bo-49-en-70-2bos.html

Onko jollain kokemusta, että kaikki pelit toimii ja itse kone toimii moitteetta?

This item is not available for shipping to European Union, eli sori vaan finska pojkarna. Tässähän on taustalla se, että Sony haastaa näitä firmoja oikeuteen, jos myyvät tuotteitaan (Sonyn tuotteita) tänne.

Tonppa: Netistä olen lukenut, että pisteet ei toimi. Omaa kokemusta (tai kenenkään suomalaisen) ei ole.

This item is not available for shipping to European Union, eli sori vaan finska pojkarna. Tässähän on taustalla se, että Sony haastaa näitä firmoja oikeuteen, jos myyvät tuotteitaan (Sonyn tuotteita) tänne.

Tonppa: Netistä olen lukenut, että pisteet ei toimi. Omaa kokemusta (tai kenenkään suomalaisen) ei ole.

ja vaikka saisikin tilattua tuolta konsolin, niin siihen tulee kovat tullimaksut päälle (ja niille alvit)

Play-Asiasta on tullut tilailtua jo pariinkin eri otteeseen.

Nordean mastercard toimii ainakin todella mainiosti tän puljun kanssa.

Pakettien arvo mulla on yleensä ollu about 35-45 euroa, ja ei ole mihinkään tulliin jämähtäny vaan suoraan kotiin tullut :)

Viikossa on suunnilleen tullu perille, tosin nyt on yksi paketti ollut matkalla jo 2-3 viikkoa. Mutta mitä tuossa aikaisemmin lueskelin juttuja niin ilmeisesti muillakin on aina välillä kestäny toimituksessa. Ja P-A:n sivuillahan mainitaan että lentorahti saattaa kestää jopa 4-5 viikkoa oh yeah.

Onkos kukaan uskaltanut tilata niitä Live Pointseja? Oishan se kiva tietää toimiiko kun halvalla lähtis :rolleyes:

Eipä ole vielä näkynyt tuota aikaisemmin mainitsemaani pakettia, ilmeisesti tämä pulju alkaa menettämään tasoaan pahasti, kyllä ainakin luotto yritykseen laski minulla.

Tai ainakin jos tilaan tulevaisuudessa jotain heiltä niin maksan suosiolla kuriiripalvelusta ja paketin tracking-järjestelmästä. Tämä kyseinen airmail on kai nyt hukan teillä kun ei oo näkynyt. Laitoin kuitenkin supportformiin kyselyä, saa nähdä kuinka vastataan, kuuleman mukaan tosi huonosti vastaa yksittäisten asiakkaiden ongelmiin.

No 40 euroa meni hukkaan jos tämä meni perseelleen, täytyy nyt odottaa vielä vastausta kyselyyn, jos ei vastausta tule niin firma kannattaa merkitä paskapuljuksi johon ei voi luottaa ^__^

Tosiaan tämän kokemuksen perusteella ainakin suosittelen maksamaan lähetyksestä hieman enemmän jos mahdollista.

No 40 euroa meni hukkaan jos tämä meni perseelleen, täytyy nyt odottaa vielä vastausta kyselyyn, jos ei vastausta tule niin firma kannattaa merkitä paskapuljuksi johon ei voi luottaa ^__^

Play-Asian paketithan/kirjeethän on vakuutettu, joten ongelmaa ei pitäisi olla. Ilmoitat vain heille, että tuote on hukkunut matkalla ja he lähettävät uuden. Parhaassa tapauksessa sinulle jää käteen kaksi peliä korvaukseksi tilauksen viivästymisestä.

Paskalafkaa Play-Asiasta ei saa millään. Niin paljon sieltä on hyviä kokemuksia niin monilla ihmisillä.

Paskalafkaa Play-Asiasta ei saa millään. Niin paljon sieltä on hyviä kokemuksia niin monilla ihmisillä.

Nyt on ~450 eurolla sieltä tilattu eikä kertaakaan ole jäänyt tuote saamatta.
Paskalafkaa Play-Asia ei ole nähnytkään....

Itse on kyllä kanssa suositeltava kyseistä puljua. EN löydä siitä mitään pahaa sanottavaa, nopeat toimitukset (täällä ollut maksimissaan n.5 päivää) ja monesti olen sieltä tilannut aina positiivisin tuloksin. Kaiken lisäksi nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu.

Pitääpä vielä jakaa pienoinen tapaus tuosta puljusta. Varasin viime vuoden puolella sieltä tuon äärettömän kalliin Real Action Heroes - Old Snake figuurin, koska vuosi takaperin olin löytänyt Japanista, samaa sarjaa olevan, erittäin harvinaisen Naked Snake figuurin ja ajattelin että ei isä ilman poikaa. Eipä sitä tuolloin tullut ajattelleeksi tulleja sun muita. Ja olihan tässä aikaa säästää rahaa turhuuksiin kun julkaisu oli vasta tämän vuoden puolella. Pari kuukautta sitten tililtäni oli hävinnyt huima summa rahaa ja pienen paniikin jälkeen huomasin Old Snaken jo olevan matkalla kohti koto suomea. Olin varannut paketin ihan Economy luokalla. Sitten iski hirveä paniikki tullien suhteen, olihan toosalla hintaa yli 100e! Seurasin pakettia kuumeisesti saamallani seurantakoodilla. Olin totaalisen varmana jo maksamassa tullimaksuja kunnes eräänä päivänä huomasin seurantakoodista: "Pakettisi on noudettavissa lähimmästä Postin toimipisteestä!" Pieraisin iloisesti ja pyöräilin täyttä häkää postiin ja sieltähän paketti ojennettiin minulle, ilman verotuksia :) joku kiltti setä oli tussannut "Tullattavaksi" - tarran mustaksi ja sain jo valmiiksi kalliin pakettini ilman tullausta kotiini. Pienoinen onni onnettimuudessa, nopea toimituskin kaiken lisäksi ;)

Ylös Bottom