Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-Asia.com

Vastaus: Play-Asia.com

Tyhmä kysymys varmasti, mutta minnes nuo alennuskuponkien koodit syötetään kun ei ole osunut silmään. :eek:
 
Vastaus: Play-Asia.com

Taisi olla niin, että koko koodin syöttökohtaa ei tule näkyviin jos on ostamassa ale/kampanja-tuotteita.
 
Vastaus: Play-Asia.com

ahaa, no se selittääkin paljon kun pelkkiä ale pelejä tullut tilattua.
 
Vastaus: Play-Asia.com

Muistikortit, ohjaimet ym. toimivat kaikkialla maailmassa.

Itsellä on vain positiivista sanottavaa Play-Asiasta. Tilaisin kaikki pelit tuolta, jos aluekoodeja ei olisi tai Sonyn rajoituksia.
 
Vastaus: Play-Asia.com

Kertokaapas lyhyesti, että toimiiko Nordean Visa Electron Play-Asiassa? Mikä on rajoitus, että tavara jää tulliin ja kuinka paljon postikulut on jos tilaa vaikka yhden pelin?
 
Vastaus: Play-Asia.com

Kertokaapas lyhyesti, että toimiiko Nordean Visa Electron Play-Asiassa? Mikä on rajoitus, että tavara jää tulliin ja kuinka paljon postikulut on jos tilaa vaikka yhden pelin?

Toimii, ~38e tietääkseni, postikulut vaihtelee 2,40 dollarista ylöspäin.
 
Vastaus: Play-Asia.com

Ymmärtääkseni taannoin muuttuneiden tullisäännösten mukaan (eli ALV ja tulli katsotaan erikseen kun katsotaan peritäänkö jotain) ALV-perinnän raja olisi nykyään joka paikasta se sama reilut 45 euroa kuin Jerseystäkin. Ja viimeksi tällä viikolla minullekin tuli suoraan paikallispostiin Play-Asiasta paketti, joka kaikkineen maksoi noin 70 euroa (kun tein virhearvion ja oletin yhden tuotteen saapumisen varastoon kestävän pitempään mutta kaikki ehtivätkin samaan lähetykseen), eli ainahan voi ottaa sen riskin. Päälle merkitty arvo on muuten pelkkien tuotteiden arvo, eikä sisällä postikuluja, mikä voi olla merkityksellinen tekijä jos tulliraja on lähellä tai jos tilaa jotakin jolla on isommat postikulut, kuten vaikka ohjaimia, kun tullin perimät tullit ja ALV:t lasketaan koko hinnasta toimituskulut mukaanluettuna.
 
Vastaus: Play-Asia.com

Huh, kiitokset ylemmälle. Tilasin itse tuotteen Play-asiasta, maksoi posteineen 45. Ei ole vieläkään saapunut, vaikka yksi myöhemmin tilattu paketti saapuikin muutama päivä sitten... En tiedä missä vika, mutta kait nyt tullistakin tulee aika nopsaan ilmoitusta, jos on jäänyt sinne jumittamaan?
 
Vastaus: Play-Asia.com

Onkos kenelläkän kokemusta noista pelien ASIA versioista? Onko mahdolista vaihtaa kieli englanniksi ja löytyykö jotain muita eroja? Asia Soul Calibur IV olisi 32e ja itse pistin tilaukseen tuon US version hintaan 40e, mutta vielä olisi aikaa muuttaa tilausta.

Menisi ainakin varmasti ali tullin ja säästyisi pari euroakin jos ei ole mitään kielellisiä/livellisiä ongelmia.
 
Vastaus: Play-Asia.com

Onkos kenelläkän kokemusta noista pelien ASIA versioista? Onko mahdolista vaihtaa kieli englanniksi ja löytyykö jotain muita eroja? Asia Soul Calibur IV olisi 32e ja itse pistin tilaukseen tuon US version hintaan 40e, mutta vielä olisi aikaa muuttaa tilausta.

Menisi ainakin varmasti ali tullin ja säästyisi pari euroakin jos ei ole mitään kielellisiä/livellisiä ongelmia.

Vastaan tännekin, että on enkku puheet ja subit. Play-Asiassa lukee niin.
 
Vastaus: Play-Asia.com

Onkos kenelläkän kokemusta noista pelien ASIA versioista? Onko mahdolista vaihtaa kieli englanniksi ja löytyykö jotain muita eroja? Asia Soul Calibur IV olisi 32e ja itse pistin tilaukseen tuon US version hintaan 40e, mutta vielä olisi aikaa muuttaa tilausta.

Menisi ainakin varmasti ali tullin ja säästyisi pari euroakin jos ei ole mitään kielellisiä/livellisiä ongelmia.
Itseä mietitytti sama, mutta ainakin esim. juuri tuon mainitsemasi Soul Calibur IV:n kohdalla kun rullaa alemmas siellä on kohta "further information" jossa lukee juuri tarvitsemasi tiedot. Eli Asia-versio tilaukseen!;)
 
Vastaus: Play-Asia.com

Onko muuten mitään tehtävissä jos tilaamani peli ei tule koskaan perille. Tilasin tuossa yli kuukausi sitten Final Fantasy Tactics 2:sen ds:lle ja sitä ei ole vieläkään näkynyt ja nyt alkaa jo vähän huolestuttaa että tuleeko se sieltä koskaan. Postitus vaihtoehdoista olin halvimman valinnut.
 
Vastaus: Play-Asia.com

Onko muuten mitään tehtävissä jos tilaamani peli ei tule koskaan perille. Tilasin tuossa yli kuukausi sitten Final Fantasy Tactics 2:sen ds:lle ja sitä ei ole vieläkään näkynyt ja nyt alkaa jo vähän huolestuttaa että tuleeko se sieltä koskaan. Postitus vaihtoehdoista olin halvimman valinnut.

Viestiä sinne vaan ja ne lähettää uuden.
 
Vastaus: Play-Asia.com

Jos tilaa yhden pelin tuolla Economy Air Bubble toimituksella, niin mahtuuko se postiluukusta?
 
Vastaus: Play-Asia.com

Tilasin tuolta Soul Calibur IV asia version, jonka pitäisi toimia PAL-koneissa. Kuitenkin joiltakin internet foorumeilta olen lukenut, että asia versioilla ei pysty pelaaman muita suomalaisia vastaan. Näin ollen livessä pystyisi pelaamaan vain niitä pelaajia vastaan joilla on asia versio pelistä, mutta yksinpeli kuitenkin toimii normaalisti. Eli kyseessä olisi ns. "Internet region protection". Pitääkö paikkansa?
 
Vastaus: Play-Asia.com

Onpas nyt taala vahvistunut, n. kuukausi sitten pelejä sain play-asiasta alle 32 euron (49,90 dollaria), nyt joutuu pulittamaan jo 34,96 euroa.
 
Ylös Bottom