play.com ja PAL kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nallet

New Member
Elikkäs tämä oli mitä löysin Play.comin sivuilta:
PAL: Will play on UK Playstation2 only

Eli, toimii siis kaikilla(eli esim. suomessa) PAL koneilla? Vai onko UK:ssa joku oma PAL systeemi?

Laitanpas tännekin ensimmäisen kokemukseni play.comin tilauksesta, joka tuli tänään

Eli tilasin viime viikolla kaksi peliä, Gregory horror show:n ja Prince of persian..

Pelit tulivat tänään ja Prince of Persia oli PLATINUM versio! :(

Osaisiko kukaan sanoa, mitä tehdä tässä tilanteessa? Platinumeja kun en hyllyyni halua!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan simon
Pelit tulivat tänään ja Prince of Persia oli PLATINUM versio! :(

Osaisiko kukaan sanoa, mitä tehdä tässä tilanteessa? Platinumeja kun en hyllyyni halua!
Jos nyt olet noin nirppanokkainen niin voithan aina kinuta play.comilta rahat takaisin jos itse peli on vielä korkkaamaton muoveista. :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Jos nyt olet noin nirppanokkainen niin voithan aina kinuta play.comilta rahat takaisin jos itse peli on vielä korkkaamaton muoveista. :rolleyes:

Juu tietenkin on edelleen korkkaamaton, ja play.comiin lähetin informaatiota tästä.. Sen verran "nirppanokkainen" olen ettei Platinumit kelpaa.. Ja vieläpä kansikuva oli erilainen..

Lisäksi lisää huonoa onnea oli Gregory Horror Shown kanssa, sillä se näköjään vaatii toimiakseen Dual shock 2 ohjaimen ja itselläni on ihan tavallinen valkoinen dual shock,ja se ps2 mukana tullut Dual Shock 2 ohjain on hukkunut jonnekin..

Eli tänään on huono päivä.. Ei tullut nyt pelaamisesta mitään..

Juu tietenkin on edelleen korkkaamaton, ja play.comiin lähetin informaatiota tästä.. Sen verran "nirppanokkainen" olen ettei Platinumit kelpaa.. Ja vieläpä kansikuva oli erilainen..

Eli tänään on huono päivä.. Ei tullut nyt pelaamisesta mitään..

Tässähän menee ihan sanattomaksi... saat 16 eurolla loistavan pelin postilaatikkoosi toimitettuna ja valitat koska kansikuva on erilainen?!:eek:
ei herrajee...
:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Tässähän menee ihan sanattomaksi... saat 16 eurolla loistavan pelin postilaatikkoosi toimitettuna ja valitat koska kansikuva on erilainen?!:eek:
ei herrajee...
:rolleyes:

Ei kyllä tämäkin kansikuva ihan hyvä on, mutta kun se on edelleen platinum-versio... Se tässä ärsyttää.. Olisi ihan kiva, jos Play.comin sivuilla ilmotettaisiin, että toimittavat platinum-version..

Tietystihän 16e on halpa hinta jopa platinumiksi, mutta mielummin ottaisi pelin nettisivuilla näkyvällä kannella ja alkuperäisenä versiona..
Toivottavasti ei tule uudelleen tällaisia yllätyksiä vastaan...

Ei kyllä tämäkin kansikuva ihan hyvä on, mutta kun se on edelleen platinum-versio... Se tässä ärsyttää.. Olisi ihan kiva, jos Play.comin sivuilla ilmotettaisiin, että toimittavat platinum-version..

Tietystihän 16e on halpa hinta jopa platinumiksi, mutta mielummin ottaisi pelin nettisivuilla näkyvällä kannella ja alkuperäisenä versiona..
Toivottavasti ei tule uudelleen tällaisia yllätyksiä vastaan...

Siis...? onko platinum versiossa jotain eroa alkuperäiseen itse pelissä?? itse olen ainakin elännyt siinä luulossa että ainoastaan tuosta kansikuvasta erottaa...?!

Jottei mene ihan ohi aiheen, niin mainostettakoot että tilasin juuri play.comista SSX3... ainniin, Platinumina!:p

Jenssode: Siis...? onko platinum versiossa jotain eroa alkuperäiseen itse pelissä?? itse olen ainakin elännyt siinä luulossa että ainoastaan tuosta kansikuvasta erottaa...?!

Öö, ei tietääkseni..

Kyllähän itsekin olen aina elännyt siinä luulossa, että ainoastaan tuosta kansikuvasta erottaa, mutta se riittää minulle. En keräile platinum-versioita.

Ja kyllähän se on päivänselvää, että tällaisten nettikauppojen sivuilla pitää selvästi tuotteen tiedoissa lukea, että peli toimitetaan platinum-versiona! Ja luulisi kansikuvankin sivuilla olevan oikea.

Lisäksi vielä mainitsen, että valittelin tästä play.comiin ja sain myös vastausta. Play.com oli hyvin pahoillaan tekemästään misleadingistä ja lupasivat hyvittää hieman seuraavasta tilauksestani.. Joten peli jäi minulle ja saan hieman alennusta seuraavasta tilauksestani.

Vastaus: play.com ja PAL kysymys

Miksi et halua Platinum-versioita? On aika outoa, että haluaa rahat takaisin, koska kannessa lukee Platinum ja on ehkä hieman erilainen kuva! En mä ainakaan pelatessa kattele, millaset ne kuoret on...jos halvalla saa ni riittää, et on vaan ehjät ja jonkunlainen kuva, et tietää, mikä peli on kyseessä...maksaako Playssä postikulut?

Samaa mieltä Simonin kanssa. Peleistä pitää käydä ilmi, mikä versio on kyseessä. Ittelleni tuli kans yks platinana, mutta en jaksanut siitä ihmeemmin valittaa. Laitoin postia, ja pahoittelivat kovasti...

Itse en ole vielä pelienkeräysperfektionismissa edennyt tuolle tasolle, mutta DVD:itten kanssa olen paljon nirshompi. (*pikkurilli pystyyn*)

En kerta kaikkiaan suostu huolimaan hyllyyni sellaista levyä, jonka kannessa lukee Mid-price tai tai jotain muuta köyhää. Siksi maksoin Reindeer Games -DVD:stäkin 9,95, vaikka vieressä olisi ollut sama 6,95 :lla. Huomaatteko miten kylven rahassa...

Mutta joo, vaikka en jaakaan simonin neuroosia, ymmärrän suhtautumistavan hyvin. Noiden Platinum-versioiden selästä kun näkee eron, ja se kyllä voi häiritä jos koko muu rivi koostuu niistä ykkösaallon julkaisuista.

Mä en ehkä vain ole vielä ehtinyt herätä pleikka-snobismiin, kyllä tämä tästä kunhan vettä vielä virtaa Tammerkoskessa.

No voihan perhana. Minäkin tilasin tuon prince of persian tuolla 15e:n alella ja platinum-versiohan sieltä postilaatikosta pompsahti. Lähetin valituksen playlle hieman puutteellisella englannin kielen taidollani hetki sitten ja nyt odotellaan vastausta, jos vaikka lähettäisivät uuden normaaliversion pelistä tai hyvittäisivät rahana tai jotain.

Minäkin olen melko tarkka onko pelini platinumina vai normaalina. Platinumeissa on rumat kannet ja ne eivät vain ole alkuperäisiä :/

Taitaapi olla niin, että kun platinium-versio pelistä julkaistaan, se korvaa täysin alkuperäisen ja näitä "tavallisia versioita" peleistä ei enää jälleenmyyjille toimiteta. Eli ei kannata repiä pelihousuja, vaikka sieltä Play.com:sta tulisikin epämieluisa vastaus :)

Edit: ai, jotkut olivat saaneet pahoitteluja. Kyllä tuo pitäisi myös olla niin, että tuotesivulla olevan kuvan vastaava tuote pitäisi kotiin saapua. Imo, asialla ei niin hirveästi väliä, ellei versio poikkea sisällöltään alkuperäisestä (eihän se tule leffaa katsoessa tai peliä pelatessa ilmi, mikä on tärkeintä).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tosiaankin valitin playlle ja auto-reply lupasi vastauksen 24h:ssä, mutta eipä ole mitään kuulunut.

Minä kun kuvittelin, että playlla on hyvä asiakaspalvelu :/ Pitäisikö valittaa uudestaan vai antaa asian olla sillään.

Lähetä uusi viesti missä selvität jutun kunnolla. Sieltä tulee usein ensin niitä auto-replyjä, mutta saat kyllä ihan kunnon vastauksen jos vielä kirjoitat sinne.

Lloope : "Minä kun kuvittelin, että playlla on hyvä asiakaspalvelu :/ Pitäisikö valittaa uudestaan vai antaa asian olla sillään".

Itse tuli läheteltyä (erittäin asiallisia) valituksia roppakaupalla, kunnes sain lopulta vastauksia.

Ja minulla homma meni lopulta hyvin, sillä sain pientä hyvitystä seuraavasta tilauksestani, joka oli taas tuollainen 15,99 euron hintainen peli ja tililtäni ottivat 12,99 euroa... Ja Persiaan tulostin ihan hyvin onnistuneet alkuperäiset kannet.

Ylös Bottom