Jos nyt olet noin nirppanokkainen niin voithan aina kinuta play.comilta rahat takaisin jos itse peli on vielä korkkaamaton muoveista.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan simon
Pelit tulivat tänään ja Prince of Persia oli PLATINUM versio!
Osaisiko kukaan sanoa, mitä tehdä tässä tilanteessa? Platinumeja kun en hyllyyni halua!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Jos nyt olet noin nirppanokkainen niin voithan aina kinuta play.comilta rahat takaisin jos itse peli on vielä korkkaamaton muoveista.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan simon
Juu tietenkin on edelleen korkkaamaton, ja play.comiin lähetin informaatiota tästä.. Sen verran "nirppanokkainen" olen ettei Platinumit kelpaa.. Ja vieläpä kansikuva oli erilainen..
Eli tänään on huono päivä.. Ei tullut nyt pelaamisesta mitään..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Tässähän menee ihan sanattomaksi... saat 16 eurolla loistavan pelin postilaatikkoosi toimitettuna ja valitat koska kansikuva on erilainen?!![]()
ei herrajee...
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan simon
Ei kyllä tämäkin kansikuva ihan hyvä on, mutta kun se on edelleen platinum-versio... Se tässä ärsyttää.. Olisi ihan kiva, jos Play.comin sivuilla ilmotettaisiin, että toimittavat platinum-version..
Tietystihän 16e on halpa hinta jopa platinumiksi, mutta mielummin ottaisi pelin nettisivuilla näkyvällä kannella ja alkuperäisenä versiona..
Toivottavasti ei tule uudelleen tällaisia yllätyksiä vastaan...
Jenssode: Siis...? onko platinum versiossa jotain eroa alkuperäiseen itse pelissä?? itse olen ainakin elännyt siinä luulossa että ainoastaan tuosta kansikuvasta erottaa...?!
Ei eli sillä hinnalla, mikä pelin vieressä ilmoitetaan, tulee peli Suomeen asti.eh3571 sanoi:maksaako Playssä postikulut?
Lloope : "Minä kun kuvittelin, että playlla on hyvä asiakaspalvelu :/ Pitäisikö valittaa uudestaan vai antaa asian olla sillään".