Tilasin tavaraa play.comista, mutta tilauksen käsittelyssä tuli ongelmia. Play.comista tuli sähköposti, joka ilmoitti että luottokortin osoitetiedot eivät vastaa play.comiin ilmoittamiani osoitetietoja. Liike kehotti tarkistamaan osoitetiedot ja tekemään tarvittavat muutokset. Tarkastin tiedot ja osoittautui, että tiedot olivat prikulleen oikein. Soitin vielä luottokorttiyhtiöön ja varmistin osoitteiden yhdenmukaisuuden. Olen tilannut aikaisemmin Play.comista ongelmitta. Tämän tilauksen osalta vaihdoin asiakastietoihini uuden luottokortin tiedot, koska entinen meni vanhaksi. Kuitenkin tiedot on syötetty oikein kortin numeroa myöten (tuotteen hinta oli jo veloitettu). Laitoin kauppaan sähköpostia asiasta, mutta vastaaminen näyttää kestävän useampia päiviä.
Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Onko Play.comin osoitetietojen syöttämisessä jokin "bugi" joka aiheuttaa moisen virheen?
Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Onko Play.comin osoitetietojen syöttämisessä jokin "bugi" joka aiheuttaa moisen virheen?