Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play: Kysymykset

Vastaus: Play: Kysymykset

Moi!

Tilasin jo Play.comista Final 7- AC Completen Blu Rayna, mutta heräsi kysymys subeista.

Yleensähän play ilmoittaa tiedoissaan tekstitys kielet, mutta tässätapauksessa näin ei ole. Region aluettakaan ei ole mainittu. En mielelläni haluaisi mitään importti leffaa pelkillä enkku teksteillä, vaikka sekin tietenkin kelpaa.
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Tuohon hintaan, kun nyt kerran saa, niin ajattelin tilata toisen mokoman. Ensimmäistä kertaa olen kuitenkin tilaamassa kyseisestä puljusta. Olin jo lisäillyt kaiken tarvittavan ja olin valmis lähettämään tilauksen. Yrittäessäni tehdä tilauksen, lävähti silmien eteen herjaava teksti "We are unable to display the page you requested."
Nyt kun yritän katsoa sivulla accountiani, että näkisin menikö tilaus perille vai ei, niin tuo sama teksti lyödään jatkuvasti ruutuun. Sama myös jos yritän ostaa tuotteen uudestaan ja siirtyä "kassalle". Kävin tässä välissä vielä saunassa ja kokeilin uudestaan. Eipä toimi vieläkään.

Vaivaako tämä siis vain minua vai onko muilla vastaavia ongelmia?

E: Nettipankista kävin vielä tarkistelemassa, onko tapahtunut mitään liikettä, niin siellä oli vain tuo yhden (1) €:n katevaraus. Ei taida kuitenkaan vielä tarkoittaa sitä, että tilaus olisi varmasti perillä?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

kyllä mulla ainakin näyttäs toimivan kun äsken testasin ja kävin oman tilaus statuksen katsomassa.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Jaah.. perinteinen koneen buuttaus näytti tällä kertaa tehoavan. Ja näyttipä tuo ACC olevankin jo out of stock. No, eipä sillä mikään kiire olekkaan. Pääasia, että meni tilaus perille :)
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Mistäköhän tuo pitäis sitten tilata, että sais suomi-subit messiin?

Eli tota ei saakkaan noin halvalla sitten. Perkele. Suomessa jos tota boxia myydään niin varmaan se 60€ :(

Käytettynä voi yrittää kalastella, uutena en usko että saa oikeen mistään.
Itse olen päättänyt ostaa blu-ray version sitten joskus kun ilmestyy (tällä hetkellä en tosin omista vielä edes blu-ray-soitinta :D)
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Käytettynä voi yrittää kalastella, uutena en usko että saa oikeen mistään.
Itse olen päättänyt ostaa blu-ray version sitten joskus kun ilmestyy (tällä hetkellä en tosin omista vielä edes blu-ray-soitinta :D)

No sitä samaa ittekki mietin, mutta toi Extender-bluray versio tulee vasta joskus ensi vuoden puolella ja ei jaksa niin kauaa venata. Yks ratkasu tietty ostaa nyt kaikki eriksee ja sitten bluraylle se boxi...
 
Vastaus: Play: Kysymykset

mors

mulla on credit/debit -kortti, eli yhessä kortissa visa -ja pankkipuoli. voikos siinä tilausvaiheessa valita ottaako se tuolta pankin puolelta vai ottaako automaattisesti visalta?
on menny vaan tuo visa electron vanhaksi ja joutuu pistää uuet kortin tiedot.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

no ompas persiistä, visa on jo tapissa :) . eli ainoa vaihtoehto hommata uus electroni?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Visa Debithän on periaatteessa sama kortti, kuin Visa Electron. Katselin tuossa juurikin Nordean sivuilta tuosta. Limiitistä ei puhuttu mitään, vaan kortti toimii kuten pankkikortti, mutta kattavuus on Visan alainen, eli siis pankkikortti toimii lähes joka paikassa.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Toinen vaihtoehtohan olisi nostaa Visan tappia korkeammalle, jos se vain pankille passaa. Yleensä passaa.

no kun ideana on juuri se, että ei tartte runnoa tota visa-puolta. katsos kun kk-määrä nousee sitä mukaa kun tappia kääntää isommalle.


Visa Debithän on periaatteessa sama kortti, kuin Visa Electron. Katselin tuossa juurikin Nordean sivuilta tuosta. Limiitistä ei puhuttu mitään, vaan kortti toimii kuten pankkikortti, mutta kattavuus on Visan alainen, eli siis pankkikortti toimii lähes joka paikassa.

Juu mutta visa debit on eri kortti kuin visa.

No lopetetaan tähän, hommat ratkaistu.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

no kun ideana on juuri se, että ei tartte runnoa tota visa-puolta. katsos kun kk-määrä nousee sitä mukaa kun tappia kääntää isommalle.

Se kun voi olla vaikea tehdä tilausta ulkomaisesta verkkokaupasta ilman että lasku lankeaisi Visasi luottokorttipuolelle. Siinä olet toki oikeassa että jos tilaa enemmän, joutuu maksamaankin enemmän, mikä pitää ottaa oman talouden suunnittelussa huomioon.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

"Siinä olet toki oikeassa että jos tilaa enemmän, joutuu maksamaankin enemmän.."

no hitsikkä.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Hohhoijjaa...


En ymmärrä miksi mulle tulee "account declined" vaikka mitä tekisin. Alkaa kyrpiä tämä homma... Ei pitäisi olla näin vaikeaa kun kaikissa muissakin webkaupoissa tuo OP:n VisaElectron on toiminut. Pankkiinkin soittelin ja kaikki kunnossa, nou problemo, VbV on päällä ja tiedot täsmäävät Playlle antamiini. Silti he kehtaavat väittää että jotain on pielessä vaikka tililläni on tuo 1€ varaus, mikä tarkoittaa että tilaukseni on mennyt läpi, ja ongelma on heidän puolellaan. Nyt kolme emailia laittanut ja soittanutkin jopa, että kaikki on kunnossa ja mikä mättää, mutta ehei, käskevät vain tarkastamaan kortin numeroita ja muita...

Kellään neuvoja asian suhteen? Alkaa oikeasti kyrsimään etten ole nyt kuukaudessa saanut tilaustani menemään prkl läpi. Ja tilauksessa piti olla tuloillaan lahjakin eräälle ihmiselle, joten ois kiva saada nyt tän vuoden puolella hoidettua homma kondikseen.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Hohhoijjaa...


En ymmärrä miksi mulle tulee "account declined" vaikka mitä tekisin.

Sama vika itelläkin, vittuilee vaan tuosta ja kaikki tiedot ovat kyllä oikein. Kortin tiedot (sekä osoitte) jopa olen naputellut uudemmankin kerran ja silti vain herjaa. Ärsyttää ihan semisti kun hyvä tarjous tuli eteen.

Edit: samapa tuo, löyty parempi tarjous. Kai se vaan pitää unohtaa tuo Play.com kun ei halua pelittää enää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom