Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla oli aivan sama ongelma hetki sitten, myös Op:n electron kyseessä. Laitoin viestiä osoitteeseen helpdesk@play.com ja hetki sen jälkeen tuli viesti "your play.com account has been approved".Perkeleen play.com! Valittaa koko ajan että "Your account has been declined. Please review your card details in the Your Account menu.", vaikka kaikki tiedot on ihan oikein. Säästöpankin/POPin Visa Electron on kyseessä, ja muualla on aina onnistunut. Mahtaakohan johtua siitä, että siellä kysytään mistä lähtien kortti on voimassa, ja eihän electroneissa sitä lue. Muuten on kaikki oikein. Puljun helpdeskistäkään ei mitään löytynyt, ei edes sähköpostiosoitetta. Any ideas?
Onko noissa PLAYn blu-ray levyissä oikeasti vain (yleensä) englannin subit vai jättävätkö he merkkaamatta muut kielet? Jos jälkimmäinen: mistä sivustolta pystyy katsomaan mitä subeja on PAL leffoissa?
UK-levyjen osalta ainakin yksi hyvä paikka subien tarkistamiseen on http://www.whsmith.co.uk/
Ostomielessä ei kyseisestä liikkeestä ole mitään kokemuksia, mutta heidän sivuillaan on varsin kattavat tiedot tekstityksistä ym.
Mikä on Play.com palautusoikeus? elokuvat olivat naarmuisia ja ne eivät suostuneet toimimaan DVD soittimessani.
Viallisen tuotteen saa tietenkin palauttaa. Sitä ei kuitenkaan pidä tehdä omin päin, vaan ensin pitää ottaa yhteyttä Playn helpdeskiin.
En tiedä kuinka Play on sittemmin muuttunut, kun ei ole tarvinnut palautella tuotteita, mutta vuonna 2005 onnistuin ilman mitään ongelmia saamaan hyvityksen Last House on the Left -leffasta... puoli vuotta ostamiseni jälkeen. Olin pitänyt hyllyssä ja kun sen sitten vihdoin päätin tarkastella, niin julkaisusta löytyi kaksi kakkosdisciä. Viestiä helpdeskiin (kaikki tarvittavat infothan löytyvät order historysta) ja postikuluja myöten sain summan takaisin. Eikä asiasta tarvinnut tosiaan tapella lainkaan, vaan pyysivät lähettämään viallisen tuotteen takaisinpäin.
Omalla kohdallani Play ei ole kertaakaan aiheuttanut mielipahaa kuin korkeintaan hajonneiden levynpidikkeiden kohdalla, joiden vuoksi en ole kuitenkaan jaksanut koskaan lähteä vaihtorumbaan.
Play merkkaa yleisesti ottaen aika hyvin tekstitykset tietoihinsa, mutta joskus tiedoissa on puutteita, yleensä silloin kun tietoa tekstityksistä ei ole edes levyn kannessa.
UK-levyjen osalta ainakin yksi hyvä paikka subien tarkistamiseen on http://www.whsmith.co.uk/
Ostomielessä ei kyseisestä liikkeestä ole mitään kokemuksia, mutta heidän sivuillaan on varsin kattavat tiedot tekstityksistä ym.
Eilisestä vastauksesta ei ollut apua?:Eli neuvokaas nyt joku vähän ku tuli mailia play.comilta:
Eli jätät "Valid from" -kenttä kokonaan tyhjäksi ja "Expiry dateksi" laitat uuden korttisi normaalin voimassaoloajan. Jos tämä ei pelitä, niin kokeile laittaa "Valid from" -kenttään sama kuukausi kuin kortin "Expiry datessa". Ja vuodeksi luonnollisesti 2008 (uusi korttisi kun kestää vuoteen 2010)Play.com-kysymykset kannattaa tehdä Play.com-kysymysketjuun. Sieltä löytyy sujuvimmin vastaukset.
Ongelmaasi lienee ratkaisu tässä viestissä. Kokeile josko toimisi omalla kohdallasi myös. Tämä siis jos korttisi on hiljattain vaihtunut.
Voit tietysti kokeilla vanhaakin korttia, kokeileminen kun ei mitään maksa...paitsi onnistuessaan tietysti. =)Joo jätin tyhjäksi mutta ei auttanut, sitten laitoin sen koska tuo on uusittu eli 9/08, mutta ei sekään auttanut. Kysyin pankista noita tietoja, mutta ilmeisesti vanhan kortin tietoja ei kuitenkaan kannata laittaa, siis koska se on hankittu jne.?
Itsellä sitten lopetti toimimasta, kun kortin osoite on väärä. Ongelmana on, etten voi korjata osoitetietoja oikeaksi, sillä käytettävä lomake ei hyväksy ääkkösiä. Jos ei laita ääkkösiä, kortin laskutusosoite on virheellinen. Postia laitettu myös Playlle, mutta onko jollain tähän jotain kikkaa muutakuin kaverin kortilla tilata, jolla ei ole ääkkösiä osoitteessa, ei nyt tuon takia kehtaisi muuttaa
Mikäköhän mättää ton play.comin kanssa kun se ei taho hyväksya osuuspankin visa electronia vaikka kaikki tiedot syötetty oikein ja sivuilla mainitaan että myös visa electronilla pystyisi tilaamaan. Kortissa on siis tuo verified by visa toiminto päällä ja play-asiasta tilaus onnistuu vaivatta kun sivu yhdistää automaattisesti luottokunnan kautta omaan verkkopankkiin johon syötetään omat tunnukset ja hoidetaan maksu.
Play.comissa tilaus jää vaan tuohon Order Placed tilaan eikä sivusto yhdistä automaattisesti verkkopankkiin missä maksun voisi itse hoitaa. Sitten ne yrittää itse veloittaa sitä summaa tolta tililtä mikä ei tietystikään ole mahdollista koska kyseessä on visa electron eikä oikea luottokortti. Sähköpostiin tulee viesti että, tilaus epäonnistunut ja tarkista korttisi tiedot.
Onkohan tähän nyt mitään kunnon ratkaisua, että miten tilaus onnistuisi? Vai pitääkö avata tili toiseen pankkiin ja hommata sieltä uusi electron? Kumma juttu että play-asiasta tilaaminen onnistuu ongelmitta, mutta tuolta playsta ei onnistu millään