Vastaus: Play: Kysymykset
Markus Laitinen sanoi:Mulla tuli sama ongelma vastaan tammikuussa, kun vaihdoin korttia. Muutaman kerran yritin jotain tilata, mutta ei onnistunut. Eipä ole sen jälkeen tullut Play.comia käytettyä.
pelle sanoi:minulla sama pelko persiissä kun ensikuussa vaihtuu kortti.
tiedä sitten mikä siellä kusee kun vaihtaa vaan kortin numeron ja voimassa olo ajan eikä muihin tietoihin koske niin ei saa tilattua enää.
Itsellä oli vastaava tilanne oman kortin vaihtumisen jälkeen alkuvuodesta, ja jos en ihan väärin muista niin homman pitäisi jälleen vörkkiä kun jättää "Valid from" -kentän kokonaan tyhjäksi ja "Expiry dateksi" laittaa uuden kortin normaalin voimassaoloajan. Tällöin Play:n maksujärjestelmän pitäisi nielaista tuo jippo koukkuineen. Kokeilkaa.Smirre sanoi:Minä olen tusinan verran tilannut pelejä sieltä ja kyllä nyt sapettaa, että muuton jälkeen ei enää minullakaan ole toiminut. Pyytävät tarkistamaan kortin tiedot, osoitteen ym.. mitään muuta en ole muuttanut paitsi osoitteen vastaamaan nykyistä.
Ohimenevästä ilmiöstäkään ei ole kyse, koska aikaa on mennyt viikkoja eikä silti toimi.. Sammon verkkopankistakaan en löytänyt mitään, että olisivat "turvallisuuteen" vedoten estäneet tälläisen toiminnan defaulttina.