Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play: Kysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jari Tomppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Play: Tarjoukset

Cyrus1 sanoi:
Millon tällanen on tullut? Itse tilasin viimeksi sunnuntaina valuuttana punta ja paketit lähti tulemaan.

sama juttu. eli tilasin juuri viime viikon lopulla ja hyvin tulivat puntahintaisena kotiin asti.
cd: BLS - Shot To Hell 13,60 e

Thingy sanoi:
niin, eikös tuo ole jo aika moneen kertaan puitu asia että puntina tilattuna play.comista hinnat ovat noin 10 % edullisempia.

Niin, siis tuossa jos katot tuota mun vertailua noista eroista niin näyttäisi olevan tuon 5%. Ja jos siis tämä muutos on tullut voimaan tällä viikolla (eka viesti tästä -Mic- 19.9) niin tietenkin tilauksesi on mennyt oikein viime viikolla?... Ainakin mulla herjasi tällä viikolla tilausta tehdessä...

nyt on eurohinnat oikein pikaisen testin perusteella.
pelaajaboardilla tosin väitettiin että ei voisi tilata uk:n ulkopuolelta mutta ei minulla ainakaan checkoutin ekassa vaiheessa mitään herjannut.

edit:menee tilaukset läpi.

Masi sanoi:
Teinpähän piruuttani pienen vertailun, eli Visa vs Play:

Visa: GBP 17,99 PLAY.COM/JERSEY 27,13
Play euromuunnin: 28.99

Ja nyt Playn euromuuntimella tuo on EUR 26.99 Delivered eli halvempaa! Hyvä että korjasivat tilanteen :) Ja kyllä minä sain juuri tilattua normaalisti.

Vastaus: Play: Kysymykset

Koitin tänään tilata kaksi kertaa play.comista Nordean visa electronilla. Molemmilla kerroilla tuli maili, että kortin tiedot ei täsmää. Olen jopa pankista kysynyt nuo tarvittavat jutut ja laittanut nettiostomahdollisuuden päälle, mutta ei näytä toimivan. Ja nyt mun account on sitten jäädytetty. Mikäköhän tässä mättää?

muoks: Kaverini koitti tilata puolestani kyseisen pelin play.comista ja hänelle tapahtui aivan sama juttu. Hänkin koitti käyttää Nordean visa electronia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos tilaan play.comista t-paidan tuleehan se kait myös Suomeen, kuten esim. Yesasia.comista kun tilaa vaikka ei voi tilaa julisteita eikä kirjoja suomeen? Ja onhan tämä kai niin luotettava ettei huijaa mitenkään rahaa että uskaltaa tilata? Ainiin ja mikä maksutapa olisi luotettavin mastercard löytyy ainakin ja jos veljen kanssa tilaan niin en ole varma onko hänellä sammon visa electron ja miten käytännössä näillä maksu tapahtuu?

Jos play.com hyväksyy tilauksen niin kyllä se silloin myös tulele perille. Aivan kaikkia tuotteita firma ei ulkomaille toimita, T-paidoista en tiedä, mutta esim. "gadgets"-osastosta löytyviä tuotteita ei muistaakseni ulkomaille lähetetä. Näissä tapauksissa kuitenkin tulee asiasta huomautus viimeistään siinä vaiheessa kun tilausta yrittää viimeistellä eikä tilauksen maksaminen onnistu.

Olen tilaillut Play.comista tavaraa yli kuuden vuoden ajan, yhteensä pitkälle toistasataa tilausta. Yksi tilaus on kadonnut matkalle ja reklamoituani asiasta laittoivat kyseisen tilauksen tulemaan uudestaan ja se tuli perille parissa päivässä. Erittäin luotettava firma.

Tilauksen vahvistuksen yhteydessä kysytään luottokortin numeroa ja yhteystietoja. Ainakin Mastercard kelpaa maksuvälineeksi, sitä olen itse käyttänyt. Visa Electron saattaa kelvata tai olla kelpaamatta, siinä on tapauskohtaisia eroja. Riippuu ilmeisesti siitä minkä pankin myöntämä kortti on. Parempi on käyttää Mastercardia tai oikeaa Visaa, jos sellainen on käytettävissä.

Tulee myös t-paidat perille ja tällä hetkellä ovat lähes ilmaisia.

jussi28 sanoi:
Tulee myös t-paidat perille ja tällä hetkellä ovat lähes ilmaisia.

jeps! esim Panteran, Slayerin, BLS:n korkealaatuisia t-paitoja saa alle 9 eurolla kotiin toimitettuna. Esim. Sleikkapaitoja oli samoja joita oli myytävänä keikalla hintaan 30 e.

edit.
Ja kuten erittäin monta kertaa täälläkin on jo todettu: Nordean Visa Electron toimii täysin ongelmitta playssa. Tarvitsee vaan olla avannut verkkomaksu-palvelun ja syöttänyt oikeat tiedot playhin.

Thingy sanoi:
edit.
Ja kuten erittäin monta kertaa täälläkin on jo todettu: Nordean Visa Electron toimii täysin ongelmitta playssa. Tarvitsee vaan olla avannut verkkomaksu-palvelun ja syöttänyt oikeat tiedot playhin.

Mulla eikä mun kaverilla toimi Nordean electron vaikka ollaan verkkomaksu-palvelu laitettu molemmat päälle ja kaikki tiedot syötetty oikein. :(

Mulla olisi yksi kysymys yhdestä elokuvasta,mutta playn sivuilla ei näy mitään e-mailia minne lähettää kysymys?Tietääkä kukaan sen tai onko sellaista edes?

laatikko sanoi:
Mulla olisi yksi kysymys yhdestä elokuvasta,mutta playn sivuilla ei näy mitään e-mailia minne lähettää kysymys?Tietääkä kukaan sen tai onko sellaista edes?

Sivulla http://www.play.com/HOME/HOME/TOPNAV/5-/AboutUs.html?page=helpdesk kerrotaan:

Technical support: We are unable to provide technical support or advice regarding the functionality or use of any item purchased on Play.com.

Playn tietämys myymistään tuotteista rajoittuu takakansitekstien tavaamiseen, joten luotettavamman tiedon saanee jostakin netin lukuisisista dvd-saiteista, esim. http://www.dvdcompare.net/ on hyvä paikka eri DVD-versioiden vertailemiseen

Tarvii nyt tännekkin avautua. 19.2. postitettiin Supreme Commanderin Limited Edition tänne suuntaan. No peliä ei ole kuulunut. Kuten ei tietääkseni kovin monelle muullekkaan jotka saman pelin ovat sieltä tilanneet.

Ilmoitus kadonneesta pelistä tehty maanantaina ja mitään vastausta ei ole vielä kuulunut. Yleensä homma playn kanssa on toiminut hienosti. Nyt joku mättää.

Onkohan jossainpäin Eurooppaa tai jopa Suomessa jotain postiongelmia? Yksi paketti briteistä matkalla jo kolme ja puoli viikkoa + pari jenkeistä hieman myöhässä. Tätä ennenkin pari lähetystä tuntui venyvän, eikä mulla aikaisemmin ole tällaisia probleemia... toki osa on tullut ihan ajallaankin.

ShereKhan sanoi:
Onkohan jossainpäin Eurooppaa tai jopa Suomessa jotain postiongelmia? Yksi paketti briteistä matkalla jo kolme ja puoli viikkoa + pari jenkeistä hieman myöhässä. Tätä ennenkin pari lähetystä tuntui venyvän, eikä mulla aikaisemmin ole tällaisia probleemia... toki osa on tullut ihan ajallaankin.

Eilen juuri tuli jenkkien amazonista paketti vähän rontissa viikossa. Briteistä ja Saksasta paketteja saapunut alle viikossa. Mutta play-asian paketit esim. kestäneet 2 viikkoa normaalin viikon sijasta... tiedä sitten.

nothing sanoi:
Eilen juuri tuli jenkkien amazonista paketti vähän rontissa viikossa. Briteistä ja Saksasta paketteja saapunut alle viikossa. Mutta play-asian paketit esim. kestäneet 2 viikkoa normaalin viikon sijasta... tiedä sitten.

Jees, voi olla vaan mun huonoa tuuria ja Playssa vikaa. Jostain syystä nyt kasautunut viivästyksiä, mahdollisesti jopa katoamisia. En nyt pahemmin ole edes tilaillut, mutta jotenkin nyt jenkeistä on mennyt ihan normaali airmail n.2.5vko ellei pidempäänkin normaalin ~viikon sijaan. Briteistä pari tuli 3-4pv, mutta yksi peli on ollut huomenna neljä viikkoa omilla teillään.

En tiedä hoitaako pelipuolta toinen osasto, mutta leffapuolella ei ole ollut pitkään aikaan *koputtaa saranaa * mitään ongelmia.

siis miten voin saada tän visa electron kortin toimimaan tuol sivul? Ku yritän pistää mun card numberia niin se väittää et Incorrect card number ja mikä piru on CV2 security number?:mad:

EDIT: No Problem anymore eli sain tilattua sielt Ressa REmaken Gamecubelle

Raxe sanoi:
siis miten voin saada tän visa electron kortin toimimaan tuol sivul?

EDIT: No Problem anymore eli sain tilattua sielt Ressa REmaken Gamecubelle

Sieltähän noita Cuben pelejä saa kohtuuhintaan. Ressatkin puoleen hintaan suomen riistohintoihin verrattuna.

Eikä tule yllätyksinä ruotsin/tanskankielisiä manuaaleja/koteloita kuten suomessa jos halvalla onnistut jonkun pelin löytämään. :rolleyes:

Ylös Bottom