Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ongelmia tuleekin yleensä siinä, kun luottokorttia tarkistetaan, eikä osoitteesta ja/tai nimestä saada selvää, kun skandit aiheuttavat älämölöä tietoihin.Thingy sanoi:Kyllähän meidän postilaitos on sen verran pätevä, että paketit tulevat perille melkein postinumerolla ja nimellä.
Oliver sanoi:Ongelmia tuleekin yleensä siinä, kun luottokorttia tarkistetaan, eikä osoitteesta ja/tai nimestä saada selvää, kun skandit aiheuttavat älämölöä tietoihin.
Tonppa sanoi:Onko kukaan palauttanut viallista levyä takaisin Play.comille? Miten pitää toimia?
Virallisen etiketin mukaan pitänee kysyä ensin lupa palautukseen yhteystietosivulta sopivan näköisestä osoitteesta. Kuittauksen mukana tulevat myös tarkemmat toimintaohjeet, eli käytännössä sitten voi vain lähettää levyn palautusosoitteeseen kuittinsa kanssa, sama kuori jossa tulivatkin on aina hyvä ratkaisu. Kun palautus pääsee perille postikuluja hyvitetään luottokortille pariin puntaan asti, ja tilaustietoihin tulee merkintä asiasta sekä uusi saman tuotteen tilaus nollan punnan hinnalla. Itse olen kahdesti palauttanut viallista tavaraa ja homma on toiminut varsin mallikkaasti ja nopeasti. Pari vuotta takaperin lähetin levyn erään viikon maanantaina, kuittaus ja postikuluhyvitykset tulivat keskiviikkona, ja uusi levy tuli postissa jo perjantaina. Nykyään postilla kestää valitettavasti jopa viikon luokkaa yhteen suuntaan, joten samanlaiseen nopeuteen ei enää päästä.Tonppa sanoi:Onko kukaan palauttanut viallista levyä takaisin Play.comille? Miten pitää toimia?
extreme_02 sanoi:Ja kauan kestää suunnilleen toimitus, jos kyseessä on peli?
extreme_02 sanoi:Käykös tuolla play.comissa Säästöpankin Visa Electron ?
En ole vielä kertaakaan tilannut nykyiseen osoitteeseeni tavaraa Play.comista. Äsken laitoin kuitenkin tilauksen menemään ja laskutus/toimitusosoitteeksi ääkkösellisen katuosoitteen. Ilmoittelen tänne sitten kun kiekot saapuvat perille, tai jos ne sattuvat katoamaan jonnekin Ä-syövereihin.Sami Turunen sanoi:Onko kellään tullut tilauksen yhteydessä ongelmia osoitekentän kanssa / Playn järjestelmä ei tunne skandeja? Itselläni ei ole ollut koskaan osoitetta, jossa olisi ääkkösiä, joten ei tuttu bugi...
feldon sanoi:En ole vielä kertaakaan tilannut nykyiseen osoitteeseeni tavaraa Play.comista. Äsken laitoin kuitenkin tilauksen menemään ja laskutus/toimitusosoitteeksi ääkkösellisen katuosoitteen. Ilmoittelen tänne sitten kun kiekot saapuvat perille, tai jos ne sattuvat katoamaan jonnekin Ä-syövereihin.
Tonppa sanoi:Pärkkele! Minun pakettejahan ei availla!
Jouko Luhtala sanoi:Paketteja saa kyllä avata, mutta tuo muovien riisuminen kuulostaa kyllä enemmän kuin oudolta. En ole moisesta ennen kuullut. Ainakin mulle on aina Play-levyt tulleet muovit päällä
Tonppa sanoi:Hetkinen. Missä vaiheessa tullille on tullut oikeus avata paketteja? Heidänhän pitää kutsua paikalle, ojentaa leikkuri ja PAKETIN VASTAANOTTAJAN ON AVATTAVA PAKETTI ITSE. Juma*****, eikö noin enää olekaan?
Jarmo Hänninen sanoi:minkä boksin muuten tilasit? Jenna Jamesonin viimeisimmät yksissä kansissa?
Tonppa sanoi:American Pie Threesome, 4 disc set.
Anyway, milloin tulli on saanut tuon oikeuden avata toisen paketteja? Haluan oikeasti tietää tuon ennen kuin otan yhteyttä tulliin.
PS: ei silikonipellet kiinnosta. Luomut rulettaa.