Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play: Kysymykset

Vastaus: Play: Kysymykset

Kuulostaa oudolta, että olisivat tullissa paketin avanneet. Itsekin olen pari kertaa tullissa käynyt ja aina ovat pyytäneet mua avaavaan paketin. Mikään ei ole enää pyhää...
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Kyllähän tullimiehet saavat riittävin epäillyin avata paketin (esim. poliisin suosiollisella avustuksella), jos katsovat siihen riittävät perusteet. Tosin dvd-kauppojen suhteen en näe tässä mitään perustetta, sillä nuo ovat nyt yleensä hyvin merkittyjä paketteja. Eivät mitään siemenpusseja Hollanista tms.

Mutta eihän kyseisessä paketissa pakosti edes ole muoveja päällä, kun se lähtee kaupasta. Itse ainakin olen törmännyt useisiin tällaisiin paketteihin. Ja toki osa näistä voi olla erittäin hyväkuntoisia käytettyjä levyjä. Esim. Play on tähän "syyllistynyt" joidenkin halppislevyjensä kanssa. Kierrätettyä kamaa.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Teemu Uotila sanoi:
Mutta eihän kyseisessä paketissa pakosti edes ole muoveja päällä, kun se lähtee kaupasta.

Ymmärtäisin, jos muoveja ei olisi ollenkaan. Tätä tapaustani en kuitenkaan ymmärrä, sillä:

1. Itse pahvikotelossa oli muovit päällä, ne oli vain avattu siitä reunasta mistä otetaan levykotelot ulos.
2. Neljä koteloa, yhdessä ehjät muovit päällä.

Odotan kyllä innolla Play.comin vastausta...
 
Vastaus: Play: Kysymykset

No niin. Nyt semmoinen ikiaikainen kysymys kehiin, että toimiikohan Playssa OP:n Visa Electron? Ja jos pelittää niin mitkä numerot isketään noihin rekisteröitymiskenttiin - viisaammat ja kokemusta enemmän omaavat voisivat kertoa :eek:
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Minulle on saapunut useita paketteja, mitkä on teipattu uudelleen kiinni tullin teipeillä, joissa lukee 'tullin avaama'. Tullin kai pitäisi merkitä näin avaamansa paketit.

Saamani paketit eivät edes välttämättä ole olleet mitenkään epämääräisiä. Vaikka osassa ei ollut lähettäjän tai sisällön tietoja päällä, myös Amazon.comin paketteja ovat jostain syystä avanneet, vaikka niissä lähettäjä, sisältö ja paketin arvo näkyy selkeästi avaamattakin.

Levyjen päältä tullilla ei pitäisi olla mitään syytä muoveja repiä, ellei joku tullivirkailija välttämättä halua aikansa kuluksi katsella porukoiden ulkomailta tilaamia leffoja.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Tonppa sanoi:
Ymmärtäisin, jos muoveja ei olisi ollenkaan. Tätä tapaustani en kuitenkaan ymmärrä, sillä:

1. Itse pahvikotelossa oli muovit päällä, ne oli vain avattu siitä reunasta mistä otetaan levykotelot ulos.
2. Neljä koteloa, yhdessä ehjät muovit päällä.

Odotan kyllä innolla Play.comin vastausta...
Pahoin pelkään, että joku Keravan mafia on ollut asialla. Välikäsiä on aika paljon reitin varrella. Tuskin tulli sentään tuolla tavalla availisi paketteja, ellei kyseessä ole epäilty huumelähetys tjsp. Ja silloinkin pitäisi asiasta olla näkyvillä edes jonkinlainen merkintä. Ei Suomi vielä ihan niin tylyksi poliisivaltioksi ole muuttunut.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

feldon sanoi:
Pahoin pelkään, että joku Keravan mafia on ollut asialla. Välikäsiä on aika paljon reitin varrella. Tuskin tulli sentään tuolla tavalla availisi paketteja, ellei kyseessä ole epäilty huumelähetys tjsp. Ja silloinkin pitäisi asiasta olla näkyvillä edes jonkinlainen merkintä. Ei Suomi vielä ihan niin tylyksi poliisivaltioksi ole muuttunut.

Play.comilta tuli vastaus ja he sanoivat, että lähettävät ainoastaan avaamattomia ja uusia bokseja. Eli jos puhuvat totta (mitä en kyllä nyt edes epäile) niin joku Suomen puolelta on käynyt siihen käsiksi.

Tuo paketti tuli kyllä todella nopeasti, eli se ei ole vetkutellut missään usean päivän ajan. Mutta siis mitään tullin merkintää siinä ei ole. Hassua...
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Ei sitten muuta kuin soitto Postiin ja asia selvitettäväksi. Tai sitten annat koko homman olla. Jos kaikki tuli ehjänä perille, muoveja lukuunottamatta tietenkin, voi vahingonkorvauksien ynnä muiden penääminen olla vähän vaikeaa. Mielestäni Postin olisi kuitenkin hyvä tietää mitä on tapahtunut, jotta he voivat jatkossa pitää silmät auki vastaavien tapausten varalta.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

feldon sanoi:
Ei sitten muuta kuin soitto Postiin ja asia selvitettäväksi. Tai sitten annat koko homman olla. Jos kaikki tuli ehjänä perille, muoveja lukuunottamatta tietenkin, voi vahingonkorvauksien ynnä muiden penääminen olla vähän vaikeaa.

Selityksen haluan asialle. Käyn about joka päivä postissa, eli tämä hoituu siinä sivussa samalla. Infoilen miten tilanne etenee.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Tonppa sanoi:
Selityksen haluan asialle. Käyn about joka päivä postissa, eli tämä hoituu siinä sivussa samalla. Infoilen miten tilanne etenee.
Jees, toivomme parasta! Pääpointti nyt kuitenkin lienee, ettei vika ollut Play.comin palvelussa.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

En jaksa koko topikkia lukea kokonaan, niin kysynpä asian mikä on varmaan kysytty monesti!

Eli kuinka kauan olette yleensä joutuneet tilauksianne odottamaan? Entä onko mitään mahdollisuutta saada tilaustaan viikonlopun aikana?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

olge sanoi:
En jaksa koko topikkia lukea kokonaan, niin kysynpä asian mikä on varmaan kysytty monesti!

Eli kuinka kauan olette yleensä joutuneet tilauksianne odottamaan? Entä onko mitään mahdollisuutta saada tilaustaan viikonlopun aikana?

Tilaukseni ovat yleensä tulleet perille n. 4 - 10 arkipäivässä. Paljon on heittoa.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Omalla kohdalla on kompassi kääntynyt vakaasti cdwow:in puoleen. Senkin takia, että Playlta ei irtoa alennuskuponkeja käytännössä lainkaan.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Aki Ahlroth sanoi:
Itse en ole löytänyt Play:stä mitään tilaamisen arvoista yli puoleen vuoteen (ok, hyviä julkaisuja, mutta eivät sovi kaltaiseni persaukisen kitupiikin budjettiin). En tosin ole mieltynyt bokseihin, joiden kohdalla hintaso taitaa olla Play:ssä oleellisesti edullisempi. Kommentteja, kiitos. :)

Boksien (tv-sarjat ja erikoisboksit) hintataso on vielä R2-alueella Playssa ihan kohdillaan, mutta ei tietenkään ole Soonin voittanutta, jos R1-alue kelpaa. Playsta en enää näitä perusleffoja ole tilannut minäkään pitkään aikaan, mutta tv-sarjoja aina silloin tällöin. Mutta tottahan se on, että hintatasossa Anttilat yms. ovat saaneet jo muuta Eurooppaa hyvin kiinni. Mutta kyllä tuo tasapaino taas tulevaisuudessa Playn eduksi kallistuu, kun hd-dvd:t ja blu-rayt tulevat - sitten kun tulevat.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Itselläni on sellainen ongelma, että kun yritän tilata Play.com:sta levyn ja leffan, niin alkaa sivusto valittamaan jotain kortistani (taskussa on siis Visa Electron, jonka pitäisi kelvata). Eivät kykene muka vahvistamaan korttiani.

Missäs vika? Onko jollain muulla kokemuksia?

Olen tarkastanut jokaisen tiedon lähemmäs tusinan verran, eikä kelpaa.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

-WaLuigi- sanoi:
Itselläni on sellainen ongelma, että kun yritän tilata Play.com:sta levyn ja leffan, niin alkaa sivusto valittamaan jotain kortistani (taskussa on siis Visa Electron, jonka pitäisi kelvata). Eivät kykene muka vahvistamaan korttiani.

Missäs vika? Onko jollain muulla kokemuksia?

Olen tarkastanut jokaisen tiedon lähemmäs tusinan verran, eikä kelpaa.

Jos kyseessä on nordean kortti niin oletko aktivoinut netti käytön verkkopankista?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Onko tuo muuten pakko tehdä ennenkuin onnistuu tilaaminen internetistä?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Osuuspankin Visa Electron ei tuntuisi toimivan vaikka VbV onkin aktivoituna. Vai pitääkö nuo vaaditut "lisätiedot" (esim. puhelinnumero) olla täsmälleen oikein?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

tiong sanoi:
Osuuspankin Visa Electron ei tuntuisi toimivan vaikka VbV onkin aktivoituna. Vai pitääkö nuo vaaditut "lisätiedot" (esim. puhelinnumero) olla täsmälleen oikein?

Osuuspankin Visa on juu. Pitänee soittaa OP:hen huomenna ja kysyä onko mitään tehtävissä, vai pitääkö pölliä vanhempien kortit.

Ja kyllähän nuo kaikki tiedot taitavat olla oikein. Numeroa myöten.
 
Ylös Bottom