Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Uudistinut Play, sepä tappoi kilpailun Playn ja Tiltin välillä. Tästä lähtien ainoa tervejärkisen ihmisen sietokyvylle sopiva TV-ohjelma on Tilt. Se on huono muttei sentään kohtuuton.

Come on, ihmiset rakastavat vanhaa sohvameininkiä. Thomas Puha on meidän Axl Smith.
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Jaa-a. Voisitte ainakin sopia noista haastattelykysymyksistä ja muusta about etukäteen, sillä tommonen tökkivä ja hatusta vedetyt kysymyksen alkavat käydä ilmeisesti kaikkien hermoille.

- Pelaatko sä xboxilla?
- No mitä nyt rallipelejä melkein pelkästään (tjsp :rolleyes: )
- Meillä onkin seuraavaksi arvostelussa Rainbow Six: Lockdown

ja muutakin vastaavaa on tullut eteen. Ei tähän maailma kaadu, mutta häiritsee pikkasen... mutta vain pikkasen. Tilt veti taas kunnon java-spesiaalin, ja ilman tuota java-shittiä sekä "reportterille" uuden lempinimen keksiminen joka jaksoa varten, Tilt saattaisi mennä jopa ohi Playsta. Se on joskus niin pienestä kiinni ;)
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Olen näköjään ainut kuka tykkää playstä viellä:D...Minuun ainakin iskee hyvin tuo Playn nykyinen juttu,vaikka se wanha oli parempi...Mutta tilt kaatuu ainakin minun kohdallani siihen Juontajaan..Hän on varmasti ihan mukava ihminen,mutta se ääni :eek: .Tulee päänsärkyä vain siitä..Mutta minun mielestä Play pesee tilt 100%...Ja ainakin ne vieraat on mukavaa piristystä ohjelmaan
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Sultan sanoi:
Ja ainakin ne vieraat on mukavaa piristystä ohjelmaan

Kuole. Kaksi vierasta on toiminut joten kuten, mutta niissäkin juontaja on tehnyt kaikkensa tehdäkseen jutusteluista kankeita.
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Sultan sanoi:
Olen näköjään ainut kuka tykkää playstä viellä:D...Minuun ainakin iskee hyvin tuo Playn nykyinen juttu,vaikka se wanha oli parempi...Mutta tilt kaatuu ainakin minun kohdallani siihen Juontajaan..Hän on varmasti ihan mukava ihminen,mutta se ääni :eek: .Tulee päänsärkyä vain siitä..Mutta minun mielestä Play pesee tilt 100%...Ja ainakin ne vieraat on mukavaa piristystä ohjelmaan
Kyllä minäkin tykkään. Tosin lähinnä Saaran takia :eek:

Tiltin juontajaa taitaa vieläkin jännittää tai sitten teksti on luettava suoraan prompterilta, jolloin virkkeitä ei voi sovittaa omaan suuhun sopiviksi. Selvästi huomaa, että nyt puhutaan jonkun muun kirjoittamaa dialogia: "Tilt-guru, me kumarramme sinua" Argh! "Ja seuraavaksi Grunge-Kari esittelee Singstar 1980 -pelin." urk!
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Sama kaava pätee Playssa näköjään vieläkin. Joka jakso on edellistä huonompi. Tänään oli Nummipusulan autolinjan amikset kertomassa miten ne pelaa pleikkaa ja 60-bittistä dindendoa, ja tottakai, GeeTeeAat on lempparipelejä. Paistaa kyllä toi PlayStationin ylistys, kun vierailta kysytään, pelaako ne "pleikkaa tai peeäspeetä". Tuo näkyy myös tiettyjen laitteiden pelien arvosteluiden määrässä...
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Se Brandon on kyl rap laulaja ja kirjottaa itseänsä kait viel ylioppilaaks, mutta niitä kahta skidii en tiiä keitä olivat ja miks oli tohon otettu mukaan. Varmaan kun jaksossa käsiteltiin rallipelejä ja olivat jotain tulevia rallikuskeja ja viellä pelaavat niitä pelejä? Ne kaikki nyt ainakin kait pelaa pelejä. GTA nyt on aika suosittu pelisarja, niin sen pystyy mainita ihan hyvin lempipelikseen ketä tahansa, jos kysytään lempipeliä. PlayStation pelejä on kyl aika paljon arvostelussa ollut, mutta ei kait ole nyt mitään ihmeellisiä pelejä tullut muille alustoille tai sit tosiaan Playssa käsitellään sponssorin pyynnöstä enemmän noita ps2/psp pelejä. En muista nyt mitä pelejä tos oli tarkalleen arvostelussa, mutta se GC peli oli aika huono. No mut kyl tota Playta jaksaa kattoa viellä. :cool:

Tulipas taas ihme viesti kirjotettua. :eek: Ottakaa nyt sit joku selvää tosta.
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Ohhoh. Nyt on kaksi tasan yhtä huonoa peliohjelmaa Suomessa. Playssa kusee pahasti vieraat ja juontaja. Tiltissä kusee pahasti javapelit ja se reportteri. Tosin juontajan työskentely on jo sujuvammpaa, mutta on se silti huono.

Vittu tulis ohjelma, jossa näyttettäisiin vain kuvaa peleistä ja taustalla joku mielyttävän äänen omistava tyyppi lukis arvostelut. Ei mitään välijuontoja ja muuta, kun niitä ei osata.
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Oli muuten taas hemmetisti PSP pelejä arvosteltavana..
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

olge sanoi:
Oli muuten taas hemmetisti PSP pelejä arvosteltavana..
Joo olihan niitä,mutta vaikka en laitetta omista niin ei se ainakaan minua yhtään haitannut...
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Sultan sanoi:
Joo olihan niitä,mutta vaikka en laitetta omista niin ei se ainakaan minua yhtään haitannut...
Tuosta mainitsin tuon edellisen viestini lopussa, ja minua ainakin haitata se, että jaksossa arvostellaan 36 PSP:n rallipeliä. Itse en laitetta omista ja kun pelit kerran ovat suht samanlaisia keskenään ja varsinkin vertailtuna isoveljiinsä, niin miksi niistä ei voinut tehdä yhtä lyhyempää arvostelupakettia ja mahduttaa ohjelmaan jotain muitakin pelejä? 1) Koska oli autolinjan amiksia vieraina (ei tartte ottaa henk. koht) 2) Ja koska Sony on pääsponsori.
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Tällainen tyhmä kysymys...

Valittaisikos jengi jos asiat olisi toisin päin? X-Box ja GC pelejä arvostellaan koko ajan, ja Pleikat on vähemmällä huomiolla?

Toisaalta, kaippa minä olen jotenkin kieroutunut yksilö kun ei tuo niin hirveästi haittaa että Pleikan pelejä arvostellaan enemmän kuin muita. Veikkaisinpa että oikeasti tuo johtuu siitä, että toimitukselle ei niin paljon pelejä toimiteta. Toisaalta, Mikkisoftakin on viimeisen Lootapelinsä julkaissut, niin tyhjästä on paha nyhjäistä, GC viettää hiljaiseloa (fanit ovat aktiivisia, mutta nuo samat pelisarjat ovat vedossa sielläkin kuin muillakin lootilla) ja DSlle uusin iso julkaisu oli Nintendogs, joka sekin taisi jäädä hiukkasen huonolle ilmoittelulle, vaikka täällä olikin iso lista Nintendon demotapahtumista.

Itseäni ovat harmittaneet nuo maailman tylsimmät vieraat ja harmittavan tyhmät kysymykset joita ei ole edes harjoiteltu. Voisi tulevaisuudessa antaa vieraille kysymykset käteen ennenkuin tehdään haastattelu. Ehkäpä vieraille voisi juottaa myös litroittain kofeiinia, jotta näissä olisi hiukkasen eloa. Tabut kun vaativat lekurin nootin tai sinivuokko tulee ja vie tabuttajan putkaan.

Rakel Liekki oli erittäin positiivinen ylläri HKn Sinisen tasoisessa umpitylsässä massassa.
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Vähän paha nyt sano, kun en ole tälläistä tilannetta kokenut, mutta jos play arvostelisi pelkkiä Box pelejä niin kyllä varmaan siitäkin sitten winettäisin..
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

NapaKettu sanoi:
Itse en laitetta omista ja kun pelit kerran ovat suht samanlaisia keskenään ja varsinkin vertailtuna isoveljiinsä, niin miksi niistä ei voinut tehdä yhtä lyhyempää arvostelupakettia ja mahduttaa ohjelmaan jotain muitakin pelejä? 1) Koska oli autolinjan amiksia vieraina (ei tartte ottaa henk. koht) 2) Ja koska Sony on pääsponsori.

parempi että on kunnon arvostelut eikä mitään tiltin tasoista 30 sekunnin arvostelua jossa ei kerrota mitään.

oli playssa kyllä yksi ristiriita.

ensin sanotaan että psp:n tatti ei sovellu wrc:n realistiseen ajomalliin ja sitten colinin arvostelussa sanotaan että se on simulaatiomaisempi kuin täydeksi arcadeksi muuttunut wrc.
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

pelle sanoi:
parempi että on kunnon arvostelut eikä mitään tiltin tasoista 30 sekunnin arvostelua jossa ei kerrota mitään.

oli playssa kyllä yksi ristiriita.

ensin sanotaan että psp:n tatti ei sovellu wrc:n realistiseen ajomalliin ja sitten colinin arvostelussa sanotaan että se on simulaatiomaisempi kuin täydeksi arcadeksi muuttunut wrc.
Joo, olen edelleenki sitä mieltä, että Playn arvostelut vie 5-2 Tiltin vastaavia. Tiltin uusin tasonosoitus on Meteosin arvostelu, jossa peliä ei moitittu mistään, mutta lätkäistiin vaivainen 7.
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Jore sanoi:
Onkos tässä nyt H-Town menty ulkomaiseen "kuka maksaa pääsee kanteen" -meininkiin. Toki PSP on syksyn kovin juttu mutta ihan pikkasen toi hehkutus särähtää korvaan sekä lehden että tv-ohjelman puolella. :( Nordisk Film tuottaa sekä ohjelmaa että Sonyn pelikamaa Suomeen...

http://lehto.net/blogi/2005/10/sony-psplle-oma-tv-ohjelma-suomessa.htm

Toisaalta eihän se toimittajan vika välttämättä ole, jos yksi firma osaa tehdä PR:t helvetin hyvin ja kaksi muuta nukkuu. Nintendolta ei tule mieleen yhtää näyttävää mediahappeningiä aikuisille pelaajille ja Xbox on ollut unessa sitten Halo2:n.

Vahvistetaanpa tässä mitä Toni sanoi, eli H-Townilla ei ole minkäänlaista tekemistä Playn kanssa. Tämä päätös tehtiin, ehkä arvaatte miksi, jo keväällä, kun tiesimme, että ohjelma tulee muttuumaan. Yrityksellä ei siis ole mitään tekemistä ohjelman kanssa. Allekirjoittanut ja Miika H kirjoittavat ohjelmaan yksityishenkilöinä. Ei ohjelman sisällöllä ole mitään tekemistä lehden kanssa tain päin vastoin, vaan ohjelman tuottaa eräs herra Elias Poutanen. Ehkäpä ainakin omasta mielestäniä Pelaajan tason nousu uudistuneen lokakuun lehden myötä näkyy siinä, että on ollut enemmän aikaa tehdä lehteä.

Muistelen vielä kun tein joskus neljä-viisi vuotta sitten Playn pilotin Meri-Tuulin kanssa ja silloin Nelosen toive oli juuri, että se "nörtti" pitäis saada pois ruudusta eli meikä :) Olimme sitten Huttusen kanssa kaksi kautta ohjelmassa omina itseinämmä ja hardcore-pelaajien edustajina, mutta se teki ohjelman katsomisen "tavallisille" katsojille liian vaikeaksi kun selittelimme ties mitä peleistä, Joten meidän puolesta päätettiin kokeilla jotain uutta ja tällä hetkellä ohjelman katsojaluvun ovat paremmat kuin edellisenä kahtena vuona. Ironista.

Thomas Puha
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Everlast sanoi:
Joten meidän puolesta päätettiin kokeilla jotain uutta ja tällä hetkellä ohjelman katsojaluvun ovat paremmat kuin edellisenä kahtena vuona. Ironista.

No lol, toi on aika syvältä :) Mutta minkäs teet kun katsojalukuja tuijotetaan ja sisältö kärsii. Itse en nykyisestä rakenteesta pidä, vaan kaipaan sitä vanhaa tyyliä. Tosin Rakel Liekki kelpasi, mutta paremmin olisi mennyt kun olisi ollut Thomaksen ja Miikan kanssa sohvalla :rolleyes:

Mitä PSP/PS2 painotteisuuteen tulee, niin omasta mielestäni Nintendo ja Microsoftin pelien rintamalla on ollut hiljaista. Ja PSP on nyt uusi tuttavuus, joten siitä juttua tulee. Tosin tulihan DS kiinnostavia pelejä ja ne olivat heti mukana.

Kyllähän ohjelmaan Xbox 360 sitten tulee, kun se tässä ilmestyy. Valittakaamme sitten vuorostaan kun ohjelmassa ei ole muuta kuin Xbox360 peliä arvostelussa :D
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

XShava sanoi:
Valittakaamme sitten vuorostaan kun ohjelmassa ei ole muuta kuin Xbox360 peliä arvostelussa :D

Jep. Näin minäkin olin suunnitellut.
:p
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

XShava sanoi:
Itse en nykyisestä rakenteesta pidä, vaan kaipaan sitä vanhaa tyyliä.
Samaa mieltä.

Itse kaipaan juuri niitä "omia kokemuksia", joita Thomas ja Miikka kertoivat arvostelun jälkeen.
Nyt sen saa ehkä vain joltain vieraalta, joka sanoo että "joo, ihan hyvä peli, keikkabussissa jätkien kanssa pelataan." :rolleyes:

Kunhan vain pidätte ne pirun mobiili, ja Java-shaisset pois ruudusta, niin ainakin minä jatkan katsomista kaikesta huolimatta. :)
 
Vastaus: Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

Kojo sanoi:
Nyt sen saa ehkä vain joltain vieraalta, joka sanoo että "joo, ihan hyvä peli, keikkabussissa jätkien kanssa pelataan." :rolleyes:

Tulee tunne että Peliohjelman välissä on "kauniit ja Rohkeat" näytelmä, joka ei kuulu ohjelmaan ollenkaan. Väli jutut eivät vaan istu ja vieraiden kommentit ovat puuta heinää. Sitten juuri kysytään että pelaatko autopelejä ja seuraavaksi tuleekin räiskintäpelin arvostelu.
 
Ylös Bottom