Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Tästä uudesta Playsta tulee uusinta keskiviikko iltaisin. Kestoa tuolla ohjelmalla oli 25min. Lähetys ajan kerkesin näköjään totaalisesti unohtamaan :(

Niin ja mobiiliviihdettä ei ohjelmaan kuulemma tule

Joku muukin taisi olla eilen Sonyn juotettavana? :)

Totuus on joka tapauksessa se, että tilt tilttaa telkkarista varmaan (toivon mukaan) Playn alkamisen jälkeen. Ei sitä Jaanan päännykimistä jaksa oikeasti katsoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Joku muukin taisi olla eilen Sonyn juotettavana? :)

Näin pääsi käymään, tosin yhteen jäi. Olen oppinut, ettei kaikkea ilmaista juomaa pidä yrittää juoda ;)

Vahinko kun en tiennyt sinunkin sinne tulevan, niin ei naamaa sitten nähnyt. No ensi kerralla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Vahinko kun en tiennyt sinunkin sinne tulevan, niin ei naamaa sitten nähnyt. No ensi kerralla.

No parempi ettet nähnyt ainakaan loppuillasta. :D

Jotkut nimikyltit olis musta pakollisia tuollaisissa tilaisuuksissa. Koskaan ei tiedä ketä hiippailee paikalla...

Oli muuten musta aika mautonta heittää strippari lavalle. Mitä tekemistä sillä oli PS2-pelien kanssa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Oli muuten musta aika mautonta heittää strippari lavalle. Mitä tekemistä sillä oli PS2-pelien kanssa?

Seksillä myydään mitä vaan, vaikka pleikkareita. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Olen oppinut, ettei kaikkea ilmaista juomaa pidä yrittää juoda ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Oli muuten musta aika mautonta heittää strippari lavalle. Mitä tekemistä sillä oli PS2-pelien kanssa?

Ihme porukkaa... Ilmaset viinat pitää juoda, tai niin paljon kun pystyy ja strippari ei ole koskaan mautonta ja niillä on tekemistä joka asian kanssa. :p
 
No huh huh katselinpas tänään aivoradiota jossa oli tuo Piritta Hannulla haastattelussa. Sanoi että Playn taustapiruista löytyy herrat T. Puha ja M. Huttunen :eek:
Ei ihmekään että ohjelman nimeksi tulee Play.
 
Siinä aivoradiossa selvisi että hän ei pelaa yhtään. Häneltä kysyttiin suosikkipeliä ja siihen hän vastasi että kysy 2 kuukauden päästä uudestaan.
 
Itse katselin saman haastattelun. Ehkäpä Playsta ei tulekkaan niin kökkö kun kerran Huttunen & Puha löytyvät taustalta :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Itse katselin saman haastattelun. Ehkäpä Playsta ei tulekkaan niin kökkö kun kerran Huttunen & Puha löytyvät taustalta :)

Niin. Eihän sen missin tehtävä ole pelata tai mitään, vaan näyttää nätiltä(makukysymys) ja lukea ne arvostelut. Saapas nähdä mitä tulee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
No huh huh katselinpas tänään aivoradiota jossa oli tuo Piritta Hannulla haastattelussa. Sanoi että Playn taustapiruista löytyy herrat T. Puha ja M. Huttunen :eek:
Ei ihmekään että ohjelman nimeksi tulee Play.
Heh.. Minäkin pääsin mukaan kyseiseen Aivoradion jaksoon. Aikamoinen yllätys :cool: go feldon! :D

Täytyy kyllä sanoa, että tuo Piritta Hannula on luonnossa aivan häkellyttävän kaunis tyttö. Se strippari ei ollut läheskään yhtä hehkeä - pikemminkin pelottava.
 
piritta hannula ja jaana pelkonen !
todennäköisesti heidät on valittu kyseisiin juontohommiin ulkonäkönsä takia. tosin jaanalla on oikeaa koulutusta toimittajan hommiin, tosin tiltissä vain lukee muitten tekemät arvostelut. mutta anyway jaana hoitaa omasta mielestäni juonnot ihan ok! tosin sanavarastoa voisi hieman lisätä ja juonnon kaavaa välillä muuttaa. joten varmaan hannulan tyttökin osaa paperilta hyvin lukea.(lue opetella ulkoa) :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
jaana pelkonen hoitaa omasta mielestäni juonnot ihan ok!
Huh, olen kyllä ihan eri mieltä!

Ensinnäkin Pelkosen intonaatio on todella kummallinen. Lauseita ja välillä yksittäisiä sanojakin painoteTAAN niin kumMALLisesTI, että suomea puhuvia ihmisiä hirvittää.

Toisekseen on selvää että Pelkonen joutuu lukemaan asiansa paperilta, mutta lukisi nyt edes kunnolla. Esimerkiksi englanninkielisten sanojen ja nimien lausumisessa on pahoja ongelmia. Miksei Pelkonen harjoittele lukemista ennen juontojaan?

Kolmanneksi ongelmaksi nimeäisin Pelkosen pulumaisen nykimisen ja muun omituisen liikehdinnän. Ilokseni Pelkonen on itsekin huomannut kyseisen ongelman ja parantanut esiintymistään siltä osin. Vähän lisää luonnollisuutta toivoisin silti juontoihin.

Olisi vielä muutakin naputettavaa, mutta jääköön sanomatta. Nyt moderaattorina toimiessa pitää vähän tarkkailla mitä suustaan päästelee :p Tsemppiä silti Jaanalle; Kyllä se siitä kun vähän treenaa!!
 
Kyllähän niissä Jaanan juonnoissa on parannettavaa, mutta parempaa katsottavaa se on mitä jos itse siinä naamapunasena sössöttäs ja änkyttäs sitä juontoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Huh, olen kyllä ihan eri mieltä!

Ensinnäkin Pelkosen intonaatio on todella kummallinen. Lauseita ja välillä yksittäisiä sanojakin painoteTAAN niin kumMALLisesTI, että suomea puhuvia ihmisiä hirvittää.

Eihän Pelkonen pahalta näytä ja on varmaan ihan mukava tyttökin mutta tuo sanojen painotus kyllä käy korviin täälläkin päin. Onkohan sitten niin että tuo puhetyyli on juurtunut häneen niin kovasti kiinni että sitä on mahdoton enää korjata? Enpä tiedä.
 
Jos kyseisessä ohjelmassa käytetään jossain olennaisessa paikkaa arvostelua kerrankin sanaa "addiktiivinen", niin siihen jää meikäpojan katseleminen. Tiltin arvostelijaraati -ne perkeleen kielinerot (ja älkää tulko urputtamaan minulle taas sitä naiivia Tee sitten itse paremmin -mentaliteettia.. koska varmasti tekisinkin:p)
 
Mitä vikaa addiktiivisessa?-)

Harmi, kun Playn taustapirut paljastuivat. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, mitä ohjelmasta olisi sanottu ilman nyt syntynyttä positiivista mielikuvaa. Jos tuohon tulee samanlainen arvostelusysteemi, niin veikkaan että about samaa tasoa ne arvostelut ovat Tiltin kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Jos tuohon tulee samanlainen arvostelusysteemi, niin veikkaan että about samaa tasoa ne arvostelut ovat Tiltin kanssa.
Voi olla. Itse mietin kovasti miten Play mahtaa erota Tiltistä ja Playerista. Toivottavasti ainakin juontajien artikulointi on miellyttävämpää kuunnella, kuin Jaana Pelkosen pajatus ja Elias "En-välitä-välimerkeistä-vaan-puhun-kaiken-yhteen-putkeen" Poutasen helvetillinen jaarittelu.:rolleyes: Muutoin pidän kyllä Playeria tämän hetken parhaana peliohjelmana.
 
Hei hetkinen, eikös Playerin nimi ollut ennen pelkkä Play :confused: Niin ainakin muistelen. Onkohan ohjelmilla jotain muuta yhteistä??
 
Ylös Bottom