Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Välillä käyttää ja välillä ei, tuntuu että mitä lähempää pääsen ampumaan sitä suurempi todennäköisyys että ryssin homman ja usein nimenomaan sarjalla. Asiaa ei yhtään helpota heikohkot framet boksilla.

Btw. itse poimin usein nimenomaan sen vertical gripin kun kuulin juttua että se on parempi, onko tämä "tieto" vieläkin ajankohtainen? Kysyypi noobie. Vai onko se niin että vertical vaikuttaa enempi normi tähtäykseen ja angled grip sitten kun ampuu ADS tai jotenkin näin?

PC:llä kun kursorin laittaa aseiden ja muun tilpehöörin päälle, kertoo peli mitä tietty asia tekee. Aseita pystyy vertailemaan myös samalla tavalla. Itse käytän aina verticalia myös itse, mikä vaikuttaa nimeomaan rekyyliin. Sopii hyvin snipuihin ja kauemmaksi ampumiseen. Angled vastaavasti auttaa snadisti rekyyliin, mutta enemmän nopeuttaa aseen nostamista tähtäykseen ja on tietysti hippasen parempi sisätiloissa esimerkiksi.
 
Siellä vielä huoltavat servereitä, eikä päässyt aamusta heti v1.0 pelaamaan. Kiinnostaa se uusi aavikkokenttä.
 
Tämä on vähän jäänyt itselle Codin varjoon, mutta ne pelit mitä olen ehtinyt ottamaan, niin jännitys on kyllä huipussaan. Hullun kuumottavaa, kun on noin 20 pelaajaa jäljelle ja alue pienenee entisestään.

On muuten aika mahtavaa lukea miljoonalukuja Xboxin PUBG julkaisusta. Hienoa että porukka lähtee ennakkoluulottomasti pelaamaan keskeneräistäkin peliä. On tässä aivan hullusti imua.
 
Laitetaan ihan nopee kommentti siitä että 1. päivityksen jälkeen (eli siis tiistaina Versio 0.5.25) on nyt ainakin omalle kohdalle huomattavasti parempi frame rate yleisesti ottaen. Vielä ollaan kaukana siitä missä halutaan olla kuten versionumerokin antaa ymmärtää, mutta oikeaan suuntaan olla menossa. Nyt se alkaa jo lähentelemään sitä tasoa että ei tule pelien lomassa enää sitä "voi perskeles kun tämä tökkii" -feelin joka tuli alkup. Day 1 versiolla. Tuli myös kerran jopa hedari ja huono olo, tai ainakin epäilen että se johtui siitä koska hedari vierailee omassa päässä varsin harvoin. Nyt pystyy kuitenkin "uppoutumaan" peliin oikeastaan jo ihan hyvin toisin kun Day 1 versiolla oli hieman haasteita edellämainituista syistä.

Tässä vielä vähän niksipirkkaa pelin tärkeimmistä työkaluista eli rynkyistä. Video on vähän vanha ja PC-pelaajille aika kertausta, ehkä osittain on vanhaakin tietoa mutta varmasti suuntaa antavaa edelleen. Näin noobiena oli ihan hyvä infopaketti ja hauskasti tehty video!

 
En huomannu päivityksen jälkeen mitään eroa, mutta nyt syy selvisi. Se ei ollut asentunu joten koko peli piti reinstalloida.

Uusin versio on siis 0.5.25.9.

Kannattaa kattoo videolta infoo:

 
En huomannu päivityksen jälkeen mitään eroa, mutta nyt syy selvisi. Se ei ollut asentunu joten koko peli piti reinstalloida.

Uusin versio on siis 0.5.25.9.

No kappas vaan perskeles. Siis tuleeko main menussa ylänurkassa lukea nyt 0.5.25.9 ? Mulla 0.5.25. Asioita päivittyi kyllä ja ihan selvästi toimii nyt paremmin, funktionaalisia erojakin kuten mm. "hold X to reload" indikaatiota ja muuta. Eli päivittyi kyllä, mutta jos menussa seisoo väärä versio numero kuten mulla niin onhan se merkki siitä että jotain paskaa saattaa olla makkarassa. Täytyy varmaan varmuuden vuoksi kans laittaa uudelleen, eipä tuo kovin iso lataus ole joten mikä ettei.
 
No kappas vaan perskeles. Siis tuleeko main menussa ylänurkassa lukea nyt 0.5.25.9 ? Mulla 0.5.25. Asioita päivittyi kyllä ja ihan selvästi toimii nyt paremmin, funktionaalisia erojakin kuten mm. "hold X to reload" indikaatiota ja muuta. Eli päivittyi kyllä, mutta jos menussa seisoo väärä versio numero kuten mulla niin onhan se merkki siitä että jotain paskaa saattaa olla makkarassa. Täytyy varmaan varmuuden vuoksi kans laittaa uudelleen, eipä tuo kovin iso lataus ole joten mikä ettei.

Boxillakin vasta pelissä lukee täys versio.
 
Eipä tämä toimi PC:lläkään kunnolla. Itellä latailee talojen tekstuureita aina välillä monta minuuttia kun laskeutuu, sillon ei pääse mihinkään taloon sisään.
Joku 10 peliä ottanut tänään ja joka kerta menee ainakin noin 30sec että pystyy liikkumaan, liikkuu aina metrin eteen ja toisen taakse, servut vissiin lagaa.
 
Kanaa otettiin tiimipelissä. Uusi aavikkokenttä on hyvä, on korkeuseroja ja vaihtelua alueiden välillä. Tietokoneella välillä tökki, eikä ollut kiinni raudasta vaan todennäköisesti serveristä. Ruudunpäivitys pyörii omalla kokoonpanolla siinä 60 fps nurkilla, tiimikavereilla pitkälti päälle 100 fps. Tästä saadaan hyvä vaihtoehto Overwatchille nyt joulun pyhien peleihin.

DRmL6U1X0AA84D9.jpg
 
Xbox versioon tuli päivitys taas tänään. Kabby striimaa parhaillaan Mixerissä boksilla ja otti aika rouheat solo Dinnerit tuossa jokin aika sitten: 21 tappoa, TERVE! Ok tosi hyvä pelaaja ja näin, mutta ilmeisesti tuo recoil muutos on rikkonut M249 jolla se varsinkin pelasi siinä. Ampuu nyt siimaa, toivottavasti ei ole pysyvä tila ja toivottavasti ei ole muita laser-aseita.

https://mixer.com/Kabby

 
Xbox versioon tuli päivitys taas tänään. Kabby striimaa parhaillaan Mixerissä boksilla ja otti aika rouheat solo Dinnerit tuossa jokin aika sitten: 21 tappoa, TERVE! Ok tosi hyvä pelaaja ja näin, mutta ilmeisesti tuo recoil muutos on rikkonut M249 jolla se varsinkin pelasi siinä. Ampuu nyt siimaa, toivottavasti ei ole pysyvä tila ja toivottavasti ei ole muita laser-aseita.

https://mixer.com/Kabby


Miten noissa videoissa näkyy ne aseet siellä kartan vieressä? Mulla näkyy siinä keskellä vaan se ase mikä on sillä hetkellä käytössä....?
 
Miten noissa videoissa näkyy ne aseet siellä kartan vieressä? Mulla näkyy siinä keskellä vaan se ase mikä on sillä hetkellä käytössä....?

Lue ketjua taaksepäin ja varsinkin ultimoten viesti, sekä katso siihen linkitetty video. Se lienee syynä, mutta lyhyt versio tässä: Deletoi ja uudellenasenna peli.
 
Nykyään näemmä solo pelitkin kaatuilee kesken kaiken.. Squadi peleissä se olikin kohtuu yleistä, mutta ny lentelee jo yksinkin pihalle.. Ihan pikkusen vtuttaa ku oot kerännyt huippu kamat ja kaikki, pelaajia joku 20 jäljellä nii peli päättää viskoo ulos ja kun joinaat takasi on äijä kuollu :( eipä siinä, tämmöstä se on, mutta vtuttaa silti..
 
Eilisen Xbox One version päivityksen rekyylimuutos luokkaa merkittävä. Rynkyt ja subbarit on nyt sarjalla selkeästi parempia, lähelle ampuu ihan pientä kasaa ja kauemmaksikin kannattaa yrittää ihan eri matkoille kuin vielä toissapäivänä kannatti, tulee vähän mieleen että aikalailla sellainen Socom Confrontation tyylinen mallinnus. Onko vähän liian helppo hallita sarjaa? Ehkä vähän, varsinkin jos M249 ampuu siimaa monen sadan metrin päähän onhan se silloin ehkä vähän OP.

Kaatumiset tosiaan tämän buildin ikävä riesa, saa nähdä joudutaanko kärsimään tämän kanssa koko joululoma vai tulisiko tuohon vielä ehkä hotfixiä lähipäivinä? Onse kyllä pikkasen hapokasta, mutta so far olen päässyt jatkamaan joka kerta peliä. Xbox One X kiittäminen siitä että se lataa pelin aika äkkiä uudelleen tulille ja joinaa peliin. Ei siinä varmaan mene kuin minuutti ja pääsee jatkamaan, kaikki edelleen mahdollista pelin suhteen. Oletan että perus Xbox Onella penaltya tulee selvästi enemmän.
 
Eilisen Xbox One version päivityksen rekyylimuutos luokkaa merkittävä. Rynkyt ja subbarit on nyt sarjalla selkeästi parempia, lähelle ampuu ihan pientä kasaa ja kauemmaksikin kannattaa yrittää ihan eri matkoille kuin vielä toissapäivänä kannatti, tulee vähän mieleen että aikalailla sellainen Socom Confrontation tyylinen mallinnus. Onko vähän liian helppo hallita sarjaa? Ehkä vähän, varsinkin jos M249 ampuu siimaa monen sadan metrin päähän onhan se silloin ehkä vähän OP.

Kaatumiset tosiaan tämän buildin ikävä riesa, saa nähdä joudutaanko kärsimään tämän kanssa koko joululoma vai tulisiko tuohon vielä ehkä hotfixiä lähipäivinä? Onse kyllä pikkasen hapokasta, mutta so far olen päässyt jatkamaan joka kerta peliä. Xbox One X kiittäminen siitä että se lataa pelin aika äkkiä uudelleen tulille ja joinaa peliin. Ei siinä varmaan mene kuin minuutti ja pääsee jatkamaan, kaikki edelleen mahdollista pelin suhteen. Oletan että perus Xbox Onella penaltya tulee selvästi enemmän.
kertaakaan en oo päässy joinaamaan takasin peliin:(
 
kertaakaan en oo päässy joinaamaan takasin peliin:(

No kylläpä on valitettavaa jos on näin suuri ero onnistumis prosentissa 0 vs 100. Tuossa kun jonkin verran Squadia pelailtu kyllä mun mielestä jengi on päässy takaisin inessiiviin viimeksi eilen. Ja ei ole todellakaan kaikilla Xbox One X vaan taviksella tehty kyllä comebackkiä ihan ok prosentilla.
 
No kylläpä on valitettavaa jos on näin suuri ero onnistumis prosentissa 0 vs 100. Tuossa kun jonkin verran Squadia pelailtu kyllä mun mielestä jengi on päässy takaisin inessiiviin viimeksi eilen. Ja ei ole todellakaan kaikilla Xbox One X vaan taviksella tehty kyllä comebackkiä ihan ok prosentilla.
Jos se on sit siitä kii et on squadit? pelailen vaan soloo atm
 
Jos se on sit siitä kii et on squadit? pelailen vaan soloo atm

Pelaan myös paljon sooloa. Ihan joka kerta toimii reconnect, tälläkin viikolla varmaan lähemmäs 10 kertaa solossa tehty comeback. Tätä toimintoa toivoisi myös muihin peleihin. Pelaatko orggis Xbox Onella? Tiimikaveri myös eilen pelasi eilen kun otettiin Duo, ei kyllä kumpikaan ihme kyllä tiputtu kertaakaan. Yksi asia jota kannattaa yrittää helpottamaan ylipäätään kaikkia ongelmia ja mm. "talojen hidasta latautumista alussa" on siirtää peli ulkoiselle kovalevylle ellei se siellä jo ole. Pienentää hieman latausaikoja ja säkällä voisi ylipäätään olla vakaampi tiedonsiirron kovalevyltä ollessa hieman vikkelämpää.
 
Ylös Bottom