Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Xboxilla tää oli ihan kamala, en tykkää BR peleistä yhtään ja silti kaveri sai ylipuhuttua mut ostamaan tän.
Xboxilla (normi One) tekstuurit oli aivan hirveää suttua, en hetkeen muista niin kamalaa peliä pelanneeni. Eipä tullu tutustuttua muutenkaan.
No nyt Ps4 Pro:lla grafiikka on siedettävää, toki rumaa mut ajaa asiansa. Peli kyllä nykii ja paremmin voisi pyöriä, mutta ihan ok.

Edelleen BR tökkii kyllä mulle. Syy siinä on se, että ihan sama miten pelaat, niin lootti voi olla törkeän huono, tai joudut ihan väärälle puolen karttaa, eikä ajoneuvoja missään. Jotkut näistä tykkää enkä mä genreä mollaa, mutta mulle se ei vain toimi, pelkästään turhauttaa. Sen vuoksi myöskään aikainen kuolema ei aiheuta mitään ärsyyntymistä, mutta toisaalta top 10:ssä oleminen ei aiheuta mitään vau fiilistäkään.

Noh se siitä, mutta se mikä pelissä on niin kivaa, että tätä kaverin kanssa varmaan jonkunverran pelaan on tuo ampuminen. Sama peli normi sotamuodoilla vaikka 50vs50 ni tää ois ihan timanttia. Nyt tuo ampuminen menee jotenkin ihan haaskoon, kun kokoajan liikutaan ja juostaan.vaikka ois sama peli ja BR pysyis rinnalla, niin tois jonkun kukkulankuningas, valloitus, puolustus tms matsin rinnalle ilman pienenevää rinkulaa. Maistuis täydellisesti.

Se vaan et tän tason ampumisella ei pleikalla ole tarjontaa. Siege on, mutta sen karttojen oppimiskynnys on aivan älyttömän kova ja ne on kaikki sisätiloja.
Insurgency se toki on kun joskus tulee, mutta nyt ei ole tarjontaa, joten mennään Pubgissa nauttimaan ammuskelusta sen väliajan.

Juu ps4 prolla pyörii mun mielestä ihan tarpeeks hyvin , ja grafiikka on paska mut siihen tottuu ja oikeastaan silloin kun tätä pelaa niin ei edes huomaa miltä näyttää :)
Mä pidän tästä tosi paljon mut just kun sä sanoit niin on mielipide kysymys pelaan molemmat bfv ja pubg aika paljon mut jos yks pitää valita niin on se pubg sitten
 
Juu ps4 prolla pyörii mun mielestä ihan tarpeeks hyvin , ja grafiikka on paska mut siihen tottuu ja oikeastaan silloin kun tätä pelaa niin ei edes huomaa miltä näyttää :)
Mä pidän tästä tosi paljon mut just kun sä sanoit niin on mielipide kysymys pelaan molemmat bfv ja pubg aika paljon mut jos yks pitää valita niin on se pubg sitten
Pro:lla grafiikka ajaa ihan asiansa. Rumaa ku mikä, mutta selkeää ja se on tärkeintä. Siksi CS on vuosi pysyny pinnalla. Mut Xbox Onella ainaki mulla on ihan järkyttävää, siihen en kyl tottunu, vaikka ilmainen olikin.

Ja tosiaan mä tykkäisin tästä ku hullu puurosta ku ois vaik tälläisenään ilman tuota pienenevää rinkiä. X aika aikaa päästä tiettyyn mestaan ja kuka siellä alueella on kuningas ni voittaa pelin tai jotain.
Mut nyt ku ei pysty mitää kaupunkisotaa vetää ku alue lähtee alta ni en tykkää siitä puolesta.
Eilen vedettii squadilla voitto ja siinäki oli vaa oikeastaan tuurista kii et oltiin ainut porukka suunnassa x, jolloin oltiin sattumalta paremmissa asemissa.
 
En oo peliä juur pelaillu, mutta nyt koitin ekaa kertaa pätsin jälkeen. Kolme peliä koitin ja kaikissa sama ongelma. Peli pyörii ihan normaalisti..kunnes alan ampumaan. 1-2 luodin jälkeen koko kuva nykii, ihan ku fps tippuis johonkin 5-10:een. Sit ku lopetan ampumisen ni taas toimii ok.
Jos pistän single firen päälle ni heti ekan kudin jälkeen töksähtää siten, että toista kutia on ihan turha ampua.
Ps4 alustana.

En pysty pelaamaan tuollaisena ollenkaan.
 
Ollut useamman kuukauden tauko tästä pelistä ja näköjään tauko teki hyvää, kun tuli ensimmäinen chicken dinner solossa :eek:

1690
 
En oo peliä juur pelaillu, mutta nyt koitin ekaa kertaa pätsin jälkeen. Kolme peliä koitin ja kaikissa sama ongelma. Peli pyörii ihan normaalisti..kunnes alan ampumaan. 1-2 luodin jälkeen koko kuva nykii, ihan ku fps tippuis johonkin 5-10:een. Sit ku lopetan ampumisen ni taas toimii ok.
Jos pistän single firen päälle ni heti ekan kudin jälkeen töksähtää siten, että toista kutia on ihan turha ampua.
Ps4 alustana.

En pysty pelaamaan tuollaisena ollenkaan.

Onko sulla normi ps4 vai pro?
En o huomannu ite
 
Jos joku tätä vielä jaksaa vääntää, niin sieltä on tulossa pientä päivitystä ainakin Erangel karttaan nyt aluksi.



 
Onse vaan huikee peli ja varmasti jaksaa miljoonat vääntää edelleenkin joka päivä. Mutta kyllä se paras buumi taitaa olla jo takanapäin. Olisi kiinnostava tietää miten PS4 versio on menestynyt, mutta mitään julkista dataa asiasta ei taida olla saatavilla? En ole ainakaan huomannut.
 

Hyvä jos vaihtuu taas äänet normaaleiksi, sillä edellisen päivityksen jälkeen kuuli jopa viereisessä rakennuksessa tallailevat tyypit. Ilman kenkiä taitaa olla äänettömin ratkaisu.

Crossplaystä noin muuten, niin hyvin on toiminut mutta taso nousi selvästi kun hieman pidempään boxilla pelaavat liittyi mukaan. Moni näyttää pelaavan myös hiirellä. FPP-pelejä ei myöskään löydy vaikka pelaajia luulisi olevan paljon enemmän.
 

Hyvä jos vaihtuu taas äänet normaaleiksi, sillä edellisen päivityksen jälkeen kuuli jopa viereisessä rakennuksessa tallailevat tyypit. Ilman kenkiä taitaa olla äänettömin ratkaisu.

Crossplaystä noin muuten, niin hyvin on toiminut mutta taso nousi selvästi kun hieman pidempään boxilla pelaavat liittyi mukaan. Moni näyttää pelaavan myös hiirellä. FPP-pelejä ei myöskään löydy vaikka pelaajia luulisi olevan paljon enemmän.
Aivan samaa mieltä , kaikesta :)
 
Jaaha, ajattelin kaivaa PUBG naftaliinista. Voisiko joku aktiivipelaaja kertoa mitä kaikkea on muuttunut viime aikoina sen lisäksi että iloiset PS4 pelaajat ovat sankoin joukoin liittyneet seuraamme, tarkoittaa epäilemättä selvästikin lyhyempi matsinhakuaikoja molemmilla alustoilla.

Käväsin trainingissa ja Wincester oli näköjään saanut scopen ainakin. UI oli myös parantunut huomattavasti, onko nappeihinkin tullut muutoksia?
 
Ai kun mahtavaa peli toimi vallan mainiosti, näköjään nykyään voi pelata sillä isommalla resollakin ihan fine. Viimeksi kuin pelasin se "Framerate priority" piti ehdottomasti valita jos halusi hyvän kokemuksen. Mutta nyt mennään natiivilla 4K Xbox One X ja sehän kyllä sopii!

Mutta kaikkein iloisin asia oli havaita että kiitos PS4 pelaajien SOLO FPP on pelattavissa. Tässä se crossplayn voima nähdään aika konkreettisesti. Ei mitenkään instana lähtenyt, mutta riitti kun vähän aikaa roplasi tietokonetta ja peli lähti päälle. Eikä nyt mitään 100 pelaajan spektaakkelia tullut, mutta 42 sentään saatiin siinä ihan hyvät mähinät ja olin kuudes. Ensimmäinen Playstation pelaajakin tuli listittyä tällä päivämäärällä Xboxilla. Keskellä metsää mönki siellä maassa, ilmeisesti koitti kuunnella muo, melkein kävelin päin. No AK-47 sanoi pari sanaa ja keräsin kaverilta LVL3 kamat käyttööni ja peli jatkui. Myöhemmin ajauduin vähän hankalaan paikkaan aukealle taistelemaan, yhden kerkesin siinä vielä listimään mutta sitten mut scopetettiin en tiennyt oikein mistä, mutta hei nyt onkin tullut tuollainen "Death camera" ei jää epäselvää mistä ja millä tavalla kuolo korjasi. Tarkistin sen ja totesin että ahaa, ei ollut paljon tehtävissä. Nättiä! Ei jää kaivelemaan. Ei muuta kuin seuraavia pelejä odotellessa, ehkäpä jo tänään kun on saunottu.

Harmi kun alustojen yli ei pysty muodostamaan Squadia, ei vissiin taida olla tulossakaan sellaista vaihtoehtoa?

Video selventämään "Death cameraa" tosi hieno homma!

 
Viimeksi muokattu:
Meinasin kysyä että mikäs tuo MP5K on? No vastaus löytyikin yllättäen Youtubesta. Hauska yhteensattuma, oikeastaan aika uskomatonta että kun ammuin sillä 1. kertaa ikinä tänään ylllätin jonkun epäonnisen lymyilemässä nimenomaan tuosta samasta vajasta jonne ampuu vihulaisen trailerin lopussa. o_O Hyvin tuntui toimivan, en tosin tiedä onko hirveesti sitten eroa UZI loppupeleistä. Voi olla että tuolla pystyy sotimaan vähän pidemmälle, mutta UZI (varsinkin) täysillä kamoilla läheltä on varsin tappava myös.

 
Ylös Bottom