Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3:n uusi ohjaustapa PlayStation Move

Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Todella ärsyttävä piirre havaittu. Rusessa tulee ajoittain ongelmia kohdistaa viholliseen. Aina kun kursori viedään vihollisen ylle, muuttuu pallon väri punaiseksi. Muutamassa pelisessiossa touhu on mennyt ihan päin prinkkalaa ja heti kun kursorin vie vihun ylle, se alkaa poukkoilemaan edestakaisin. Ihmettelin, että mistä moinen johtuu, kun aina ei asia noin ole. Huomasin, että homma korostuu himmeässä luonnonvalossa jota tulee ikkunasta. Huonekirkkautena arvioisin olevan noin puolivälissä täys pimeää ja täyskirkasta.

Arvatkaas kaksikertaa johtuuko tämä siitä, että meillä on punainen sohva!!! Keles!
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Arvatkaas kaksikertaa johtuuko tämä siitä, että meillä on punainen sohva!!! Keles!
Hihih, samaa tapahtui mulla aikanaan punaisen paidan kanssa. En ymmärrä, että miksi sitä Moven palluran värivaihtomahdollisuutta ei oikeasti ole hyödynnetty. Pallo osaa 16 miljoonaa väriä, mutta sitten joka toinen peli vähintään käyttää sitä samaa punaista. Tai ei siinäkään mitään, mutta kun kerran väriä voi vaihtaa noinkin monipuolisesti, miksei sitä hyödynnetä ja vaihdeta väriä tarvittaessa lennosta. Se on täysin tuettu ominaisuus.
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Hämäryyden tai pimeyden (pilkkopimeässä en tosin ole testannut) ei pitäisi olla ongelma, mutta mahd. ongelmat tulevat silloin, jos todella kirkkaita valonlähteitä osuu esim. kameraan (esim. kesällä ikkunasta tai joku todella kirkas spotti).



Jos kameraa ei tarvita niinkuin yllä mainittiin, niin pimeys ei ongelma. Silloinhan moven pallukan erottelukyky vs. muu ympäristö on vaan huipussaan suuren kontrastin ansiosta.

Eli en tiedä voiko videotykin kirkas valo huonolla tuurilla sotkea kameraa (jos se on jotenkin liian "lähellä" tms)? Varmaan tarvitaan vähän käyttäjäkokemuksia (vaikka en ole valituksia vielä lukenut).

Itsekin pelaan yleensä melko hämärissä olosuhteissa, mutta viime viikonloppuna oli terassin oven ikkunan rullaverho ylhäällä. Pelailin siinä sitten RUSEssa ranked ottelua kaikessa rauhassa. Yht äkkiä täysin musta ruutu ja ilmotus, että ”hei kamera ei nyt näe sun Move ohjaintasori” Olin niinku että WTF!? Mitään ei ole edessä ja Move ohjaimen pallo hehkuu kuin naantalin aurinko! Äkkiä nyt kuva bäkkiin niinku olis jo!!!? Mun miehet jyrätään muutoin! No se meni sitten onneksi heti ohi itsestään kun siirtelin ohjainta, sain taistelukentän näkymät takasin ruutuun ja jatkoin pelaamista.

Mutta hetken päästä kun aurinko vähän vielä siirtyi ja valaisi juuri sen kohdan missä pallukkaa heilutin niin pimeni täysin. Onneksi kuitenkin muutaman sekunnin monttu auki-ihmettelyn jälkeen käsitin tilanteen ja revin rullaverhon alas. Sitten pääsin taas jatkamaan pelaamista normaalisti ja huokaisin helpostuksesta, siinä tuli jo mieleen että näinkö tämä lelu jo rikkui? (Ollut ennen Xbox, niin tullut vähän vainoharhaiseksi) Eli siis vastaus on, että suora auringonvalo ikkunan läpi Move ohjaimeen pistää kontrollin varmasti pimeäksi, tämäkin valo tuli valokatteen läpi. Tosin kirkkaan, mutta inan verran sekin heikentää valotehoa. Videotykki ei varmasti häiritse, ellei jostain käsittämättömästä syystä tunge Moveohjainta siihen valokeilaan. Olettaisin, että kontrollit on siinä kohtaa pimeenä, mutta siinä vaiheessa käyttäjänkin tarvii olla jo vähän pimee että tunkee sitä keilaan?
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

[video=youtube;IouhLjSrYNk]http://www.youtube.com/watch?v=IouhLjSrYNk[/video]


Alkaa huonekalut ottaa osumaa turhan helposti. Saa jo pelätä milloin kajahtaa oma tai vieraan käsi kirjahyllyn laseista sisään. Melkein syytä päivittää huonejärjestys vastaamaan paremmin tämän päivän haasteita Move-pelaajana :D
 
Alkaa huonekalut ottaa osumaa turhan helposti. Saa jo pelätä milloin kajahtaa oma tai vieraan käsi kirjahyllyn laseista sisään. Melkein syytä päivittää huonejärjestys vastaamaan paremmin tämän päivän haasteita Move-pelaajana :D

Vaimo tuli kans illalla kotii ja testas kaksinpeliä...olkkarin katosta roikkuu lamppu mis on semmone "paperi" varjostin, kerran osu hiukan ja toisel kerral meni sit jo läpi, täytynee ostaa joku joka tulee suoraan kattoon kiinni
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Jossain olin näkevinäni sellaistakin lataustelakkaa myynnissä, jossa oli paikat sekä yhdelle Dualshockille, yhdelle Move-ohjaimelle ja yhdelle Naville, mutta nyt en löydä tuollaista enää mistään.

Eli onko tuollaista jossain myynnissä vai olenko nähnyt unia?

Itse itselleni vastaten, jenkki-Amazonissa on myynnissä ainakin Quad Dock Pro ja Triple Port Charging Station. Mistään nettikaupasta Euroopan puolelta en tosin ole kumpaakaan löytänyt, eikä viitsisi tuolta tilata, kun tulee veroja ja toimituskuluja aika reippaasti.
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Noi lamput on kyllä kummasti laitettu keskelle kattoa, just siinä missä pitäis huitoa.
Viikonloppuna pitää varmaan etsiä johtoa ja siirtää lamppu vähän sivummalle.:rolleyes:
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Itse itselleni vastaten, jenkki-Amazonissa on myynnissä ainakin Quad Dock Pro ja Triple Port Charging Station. Mistään nettikaupasta Euroopan puolelta en tosin ole kumpaakaan löytänyt, eikä viitsisi tuolta tilata, kun tulee veroja ja toimituskuluja aika reippaasti.

Tuollainen Quad Dock Pro kiinnostais täälläkin, mutta enpä näe, että kannattaa alkaa Ameriikan maalta tilailemaan. Play.com: kolmoistelakka lataa kahden Moven lisäksi vaan bt-kuuloketta BigBen PlayStation Move Triple Charger PlayStation3 Game - Play.com (UK) - Free Delivery

Itse mietin, että kaipaako toi Move jotain silikonisuojusta. Vois ehkä tilailla jotain tällaista Officially Licensed PlayStation Move Motion Controller Silicon Jacket - Red PlayStation3 Game - Play.com (UK) - Free Delivery
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Itse mietin, että kaipaako toi Move jotain silikonisuojusta. Vois ehkä tilailla jotain tällaista...
Itse ajattelin ainakin, nimittäin minun kämmen hikoilee jonkin verran, että juuri sellanen suojaisi ohjainta, ettei tarvitse pyyhkiä kostealla rätillä sitä aina sillon töllöin "liat" pois. :p

Mutta itse olen tilaamassa ebaystä, josta saa 2-3€ sis. move ja navigaatio ohjain silikonisuoja.
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Itse mietin, että kaipaako toi Move jotain silikonisuojusta. Vois ehkä tilailla jotain tällaista Officially Licensed PlayStation Move Motion Controller Silicon Jacket - Red PlayStation3 Game - Play.com (UK) - Free Delivery

Itse ajattelin ainakin, nimittäin minun kämmen hikoilee jonkin verran, että juuri sellanen suojaisi ohjainta, ettei tarvitse pyyhkiä kostealla rätillä sitä aina sillon töllöin "liat" pois. :p

Mutta itse olen tilaamassa ebaystä, josta saa 2-3€ sis. move ja navigaatio ohjain silikonisuoja.

No nimenomaan tuota ajattelin, että käsi hikoilee noita sporttipelejä tahkotessa ja varmaan muissakin peleissä. Ja suojaahan tuo sitten pieniltä kolhuiltakin varmasti.
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

No nimenomaan tuota ajattelin, että käsi hikoilee noita sporttipelejä tahkotessa ja varmaan muissakin peleissä. Ja suojaahan tuo sitten pieniltä kolhuiltakin varmasti.
Jos aiot ostaa play:stä sen, niin mikset saman tien tilaa navigaatio ohjaimelle suoja samalle? ;) Olisi n. 4€ kalliimpi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

No nimenomaan tuota ajattelin, että käsi hikoilee noita sporttipelejä tahkotessa ja varmaan muissakin peleissä. Ja suojaahan tuo sitten pieniltä kolhuiltakin varmasti.

Jos aiot ostaa play:stä sen, niin mikset saman tien tilaa navigaatio ohjaimelle suoja samalle? ;) Olisi n. 4€ kalliimpi.

No sitten pitäisi ostaa myös Navi-ohjain, eikä sellaiselle ole toistaiseksi tarvetta. Katson tilanteen sen mukaan miten toi Moven pelitarjonta lisääntyy jne. Ja tuo mun postaama tuote oli vain esimerkki. Vaikka tollainen punainen ainakin erottuis noista muista ohjaimista :)
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Jep itse tilaan myös 2 kpl (toiselta myyjältä) ja sain alennusta n. 2.1€ kappale. :p

Odottaa mielenkiinnolla, onko hyvä laatunen ja mukava kädessä. :D
Prkl..heh.
Nooh..saas nähä niin, voiko tohon hintaan loppujen lopuks paljoo odottaa.
Itelle lähinnä sen takia kun muksut pelailee niin tuppaa noi kapulat tippuileen..jospa noi vähän vaimentais noita iskuja.
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Mitenköhän nuo kapulat asettuvat tuollaisen kortsun kanssa lataustelakkaan?
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Mitenköhän nuo kapulat asettuvat tuollaisen kortsun kanssa lataustelakkaan?

Luulen onnistuvan tuossa Sonyn virallisessa lataustelakassa, siinä on pelivaraa jonkin verran. Takuuseen ei kuitenkaan voi mennä kokeilematta.
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Onko movesta ja videotykkikäytöstä jo kokemuksia? Itselläni sellainen 120" videokangas jonka edessä pitäisi riehua? Etäisyyttä tähän noin 3,5m. Miten lienee onnistuvan pelaaminen? Kertokaahan jos jollakulla kokemusta, myös tila on kohtuu pimeä? Ei liene movea haittaavan?

Eilen vihdoin sain palikat kouraan ja illalla testatessa (92" + etäisyyttä n. 3 metriä) onnistui oikein mainiosti Resident Eviliä lukuunottamatta, jonka ohjaus ei ainakaan minulla suostunut pelittämään lainkaan.

Ihmettelin muuten sitä, että miksi esim. Shoot-peliä ei saa ostettua Storesta? Oletin ilman muuta, että tuollainen pikkupeli löytyisi sieltä. Olisin sen takuuvarmasti eilen ostanut, mutta tuskin enää alkuinnostuksen laannuttua tulee hankittua.
 
Vastaus: Playstation 3:n uusi ohjaustapa Playstation Move

Ihmettelin muuten sitä, että miksi esim. Shoot-peliä ei saa ostettua Storesta? Oletin ilman muuta, että tuollainen pikkupeli löytyisi sieltä. Olisin sen takuuvarmasti eilen ostanut, mutta tuskin enää alkuinnostuksen laannuttua tulee hankittua.

1 osasyy voi tietysti olla että se julkaistaan vasta ens kuussa.
Tarkemman päivämäärän oon tuolla jossain aikasemmissa viesteissä maininnu.
 
Ylös Bottom