Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3 Slim

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Niin vein mun julkkarina ostetun sotaratsuni Gamestoppiin, ja vasta tiistaina saa uuden tilalle. YHYYY! Ja jottei kaikki olisi mennyt hyvin, joudun nyt ostamaan uudestaan peleistä esim. PAIN ja SOCOM, koska oli usa storesta, eikä sähkäreistä saati passuista hajuakaan..OLÉ !!!

Muttta jos teit koneelle täyden Backupin niin eikös nämä jenkkitunnarit siirry myös uuteen koneeseen?

Muttta jos teit koneelle täyden Backupin niin eikös nämä jenkkitunnarit siirry myös uuteen koneeseen?

Toki siirtyy, mutta mun 2G muistikku ei siihen riittäny. No, ostan ainakin Socomin levylle, olin miettiny sitä jo muutenkin. Taitaa jäädä muutenkin toi universaali Storeilu mun osalta (viikoksi). ;)

Vitsi, kun alkaa aina himottamaan osto noita unboxingeja katsellessa :D Myös mahdollisesti hieman hiljaisempi ja viileämpi laite ei olisi pahitteeksi.

Sitten toisaalta joku järjen ääni alkaa takoa takaraivosta, että miksi vaihtaisin hyvin toimivan alkuperäisen 60 gigan mallin johonkin lama-ajan karvalakkiviritykseen. Varsinkin, kun hyllystä löytyy vielä vanhalla PS3:lla toimivia PS2-pelejä. On tää materialistin elämä vaikeeta kaikkine valintoineen ;)

Vitsi, kun alkaa aina himottamaan osto noita unboxingeja katsellessa :D Myös mahdollisesti hieman hiljaisempi ja viileämpi laite ei olisi pahitteeksi.

Sitten toisaalta joku järjen ääni alkaa takoa takaraivosta, että miksi vaihtaisin hyvin toimivan alkuperäisen 60 gigan mallin johonkin lama-ajan karvalakkiviritykseen. Varsinkin, kun hyllystä löytyy vielä vanhalla PS3:lla toimivia PS2-pelejä. On tää materialistin elämä vaikeeta kaikkine valintoineen

täällä hieman samoja ajatuksia, miksi vaihtaa toimiva konsoli uuteen..? 50e opiskelijalle kumminkin "paljon" rahaa, mutta toisaalta vähän jos saa uuden konsolin, jossa on 40Gb suurempi kovo, uusi vuoden mittainen takuu, hiljaisempi ja pienempi. :)
toisaalta tahtoisin vaihtaa, mutta järki sanoo että miksi..? (hyvin on konsoli tähän asti toiminut vuoden verran, ilman mitään vikaa).

sellaista se on olla "välineurheilija" :D no, mutta vielä tässä muutaman päivän voi ihmetellä ja tuumailla, jos sunnuntaina veisi vaihtoon.

konsoli oli kaikissa unbox videoissa paljon paremman näkoinen, kuin kuvissa, mutta en siltikään tiedä olenko tyytyväinen ulkomuotoon ja näköön..missä on USB-portit takaa?

...joudun nyt ostamaan uudestaan peleistä esim. PAIN ja SOCOM, koska oli usa storesta, eikä sähkäreistä saati passuista hajuakaan..OLÉ !!!
Sisältyykö PAIN BD-julkaisuun kaikki lisämateriaalit, että tuleeko se mahdollisesti halvemmaksi BD:nä kuin Storesta ladattuna.
Amazon.uk:ssa näyttäisi maksavan 17,99£

....että miksi vaihtaisin hyvin toimivan alkuperäisen 60 gigan mallin johonkin lama-ajan karvalakkiviritykseen...
...On tää materialistin elämä vaikeeta kaikkine valintoineen ;)
Ei materialistin tarvitse vaihtaa, ostaa vain uutta!
Vanhat voi myydä myöhemmin jos kokee ne tarpeettomiksi.

Pelimies pyytää ps3 vaihdossa mukana scart-liitintä... Mikä ihme se on? Ei mun PS3:sen mukana semmoista tullut. Tuli vaan av-piuha...

Pelimies pyytää ps3 vaihdossa mukana scart-liitintä... Mikä ihme se on? Ei mun PS3:sen mukana semmoista tullut. Tuli vaan av-piuha...
Jotakuinkin tämän näköinen mötikkä.
24_155iso.jpg

Tota mä aattelinkin, mutta tuliko se paketissa mukana?
Mitä mä netissä kattelin, niin ei tuommoista palikkaa ole mukana paketissa.
Tulee mukana Euroopassa. Tuossa kuvassa oli oletettavimmin jenkkipaketti, ja siellähän SCARTia ei juuri käytetä.

2 vuoden takuu. Gamestopin myyjältä kysyin ja väitti että takupolitiikka on muuttunut.
Sellainen huomautus, että kahden vuoden takuu on Gamestopin oma käytäntö. Yleisesti ottaen Slim-PS3:llakin on edelleen vain vuoden takuu.

Ottakaa siis Gamestopista saamanne kuitti hyvään talteen ja varmuuden vuoksi ottakaa kopiokin. Jos kävisi niin ikävästi, että Pleikkari vuoden käytön jälkeen hajoaa, teillä on sitten esittää Gamestopissa kuitti, jossa selkeästi lukee takuun pituudeksi 24 kk / 2 vuotta. Ja sanomattakin lienee selvää, että tällaisissa tapauksissa yhteydenotto tehdään Gamestopin kautta, ei siis kannata olla suoraan yhteydessä Nordisk Filmiin.

AV-"piuha" on yleisnimitys kaikille kuvaa ja ääntä siirtäville kaapeleille.
Se PS3:n mukana tuleva kaapeli on komposiittivideo-kaapeli.
Ei se komposiitti->SCART-sovitin varmasti monta euroa maksa.
Tiedä sitten haluavatko täsmälleen samanlaisen sovittimen kuin se alkuperäinenkin on, vai kelpaako sellainen mihin sopii myös S-video-kaapeli tms..

AV-"piuha" on yleisnimitys kaikille kuvaa ja ääntä siirtäville kaapeleille.
Se PS3:n mukana tuleva kaapeli on komposiittivideo-kaapeli.
Ei se komposiitti->SCART-sovitin varmasti monta euroa maksa.
Tiedä sitten haluavatko täsmälleen samanlaisen sovittimen kuin se alkuperäinenkin on, vai kelpaako sellainen mihin sopii myös S-video-kaapeli tms..
Noh, sain homattua kaveritla sen eli ei hätää.
Muistaako kukaan tuli HDMI piuha tuon EU paketin mukana? Idioottina mennyt hävittämään boxin ja kaikki tavarat on muuton jäljiltä edelleen jossain varastossa.

Muistaako kukaan tuli HDMI piuha tuon EU paketin mukana? Idioottina mennyt hävittämään boxin ja kaikki tavarat on muuton jäljiltä edelleen jossain varastossa.
Ei. Pleikkareiden mukana on aina tullut pelkkä komposhittiletku.

Mikset vieny vanhaa läskiplösöö vasta tiistaina samalla kun haet uuden?

Pitää viedä etukäteen ps3 ja vaihtopelit. Viimeistään maanantaina. Näin ainakin Kotkan Gamestoppiin. Soitin ja kysyin. Ärsyttää ajaella 2 kertaa täältä Kouvolasta mutta ei voi minkään.

Pitää viedä etukäteen ps3 ja vaihtopelit. Viimeistään maanantaina. Näin ainakin Kotkan Gamestoppiin. Soitin ja kysyin. Ärsyttää ajaella 2 kertaa täältä Kouvolasta mutta ei voi minkään.

Siksi käytämmekin pelimiehen tarjousta ja postin toimintoja :)

Pitää viedä etukäteen ps3 ja vaihtopelit. Viimeistään maanantaina. Näin ainakin Kotkan Gamestoppiin.

Aijaa, Vantaan Jumbon Gamestopissa kun kävin tekemässä ennakkovarauksen ni sano että tuot tiistaina vanhan plösön ni saa uuden samantien kouraan. Pitää ilmeisesti soittaa ja varmistaa maanantaina miten asia on.

Aijaa, Vantaan Jumbon Gamestopissa kun kävin tekemässä ennakkovarauksen ni sano että tuot tiistaina vanhan plösön ni saa uuden samantien kouraan. Pitää ilmeisesti soittaa ja varmistaa maanantaina miten asia on.

Kun huvikseni kysyin niin Rovaniemen GS halusi viimeistään maanantaina wanhan laitteen ja tiistaina olisi saanut hakea uuden.

Ylös Bottom