Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3 Slim

Vastaus: PlayStation 3 Slim

slimmi uk:ssa about 280e kotiintoimitettuna.

Viellä jos linkkiä kyseiseen verkkokauppaan sais? Ite ajattelin tilailla amazon.uk:sta jos vanha kone nyt menis kaupaks. Mut kyl 280€ kuulostaa paremmalta vaikka amazonista saisikin ilmaisen pelin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Vitsi, kun alkaa aina himottamaan osto noita unboxingeja katsellessa :D Myös mahdollisesti hieman hiljaisempi ja viileämpi laite ei olisi pahitteeksi.

Joo sama vika... Tämän johdosta kävinkin tänää vaihtamassa omani slimiin... Keksin itselleni kaiken maailman tekosyitä joilla oikeutin vaihdon itselleni... Samalla tietenkin pauhasi videot joissa avattiin uusia slim-paketteja... :D
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Mites kun itsellä on pleikassa toinen kovo, jonka tilalle laitan vanhan kun sen tuonne GS:ään vien. Niin eikai tonne pleikkariin jää minnekkään muistiin mitään noita omia tietoja jos kovon vaihdan toiseen ja siinä tulee tietty se formatoitua?
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Itse kärräsin eilen oman fattini Koskikeskuksen GS:iin, mutta myyjä ei uskaltanu luvata et saisin heti tiistaina kun näin myöhään toin... Toivottavasti nyt kuitenkin ensi viikon aikana. Ja nyt kun on puhuttu näistä 'hyvistä' syistä vaihtoon, niin erinäiset unpacking videot, pienempi virrankulutus, hiljaisuus, uusi takuu ym. ovat vain se jotain järkeä sisältävä osa omista syistä.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Meikäläisellä tuo vaihtotarve lähti vähän eri näkökulmasta. Olen jo pidempään tässä miettinyt, että pitäisi uusi ohjain käydä ostamassa. No nyt saan alle normaali ohjaimen hinnalla ohjaimen lisäksi uuden PS3:n uusine takuineen yms. Ainoa huono puoli vaihdossa on se, ettei Slim-mallissa ole muistikortinlukijoita. Niitä on tullut käytettyä videokameran videoita katsellessa. Mutta pitää hommata USB-liitäntään liitettävä muistikortinlukija. Eikös niiden pitäisi toimia PS3:ssakin?
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

slimmi uk:ssa about 280e kotiintoimitettuna.
Jännää, miten tuota Suomen hintalisää perustellaan rahtikuluilla ja ties millä, mutta yksitellen tilattuna konsolin saa tännekin alle kolmen sadan. Ehkä kannattaisi maahantuojankin alkaa tilata konsolinsa Amazonista...
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Jännää, miten tuota Suomen hintalisää perustellaan rahtikuluilla ja ties millä, mutta yksitellen tilattuna konsolin saa tännekin alle kolmen sadan. Ehkä kannattaisi maahantuojankin alkaa tilata konsolinsa Amazonista...

Amazonin ei tarvitse kuitenkaan huolehtia itse tuotteen mainonnasta ja suomenkielisestä palvelusta. Nämäkin vain yksi osa sitä minne ns. suomi-lisä varmasti juoksee.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Pteittinen on kirjoitellut arvostelun tynkää Slim mallista.

Alla taulukko virrankulutuksesta eri malleilla:

ps3_taulukko_2.png




Koko juttu: saitti.org : Uusi PS3 Slim: pienempi ja hiljaisempi
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Pitääpä varmistaa tuosta varmuuskopioinnista yksi juttu.

Eli eikö tämän pitäisi toimia ihan oikein:

Otan varmuuskopion PS3 fat:stä usb:llä kovalevylle A. Siirrän tietokoneella tiedot kovalevylle B. B kovalevyltä siirrän USB:tä käyttäen PS3 slim:iin. Eli eihän tule mutkia matkaa? Näin vaan pitää mun tehdä :)
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Otan varmuuskopion PS3 fat:stä usb:llä kovalevylle A. Siirrän tietokoneella tiedot kovalevylle B. B kovalevyltä siirrän USB:tä käyttäen PS3 slim:iin. Eli eihän tule mutkia matkaa? Näin vaan pitää mun tehdä :)
Kunhan et koske hakemistorakenteisiin tai tiedostoihin millään lailla, niin sillä ei sinällään ole merkitystä, vaikka palautus tehtäisiinkin eri medialta kuin mihin backup on ajettu. Älä siis esim. siirrä PS3-hakemistoa (ja sen alihakemistoja) juuresta pois, koska muutoin Pleikkari ei niitä löydä.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Amazonin ei tarvitse kuitenkaan huolehtia itse tuotteen mainonnasta ja suomenkielisestä palvelusta. Nämäkin vain yksi osa sitä minne ns. suomi-lisä varmasti juoksee.

No, eiköhän sitä tuotetta mainosteta myös yhtälailla muissakin maissa ja tuskin tuki ainakaan huonompi on kuin täällä pohjolassa..
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Taidanpa kyllä itsekkin kärrätä huomenna fätin pleikan Gamestoppiin. On tää tarjous pakko nyt hyödyntää ja eipä tossa onneks nyt pelailemaankaan ole kiire jos vaikka sattuis, että ei saisi ekaa erää. Sen verran kyllä tuo isompi kiintolevy, pienempi virrankulutus jne vie voiton. Ei voi mitään :D
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Pienempi virrankulutus = vähemmän lämpöä, suurempi kiintolevy, mahdollisesti vähän hiljaisempi, taas vuoden takuu siinä minulle riittävät syyt vaihtaa :)
niin Gamestopin tarjouksen perässä minäkin
 
Ylös Bottom