Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pibe sanoi:Jatketaan iloisesti keskustelua siitä, miksi ainakin minä olen innostunut PS3:sta.
-Eight days
-Afrika
-Devil May Cry 4
-Fatal Inertia
-Final Fantasy XIII
-Formula 1
-Grand Turismo 5
-Heavenly Sword
-Killzone 3
-Lair
-Metal Gear Solid 4
-MMORPG from Square-Enix (Working Title)
-Monster Hunter 3
-Motor Storm
-Naughty Dog (Working Title)
-Ratchet and Clank 5
-Resistance: Fall of Man
-Ridge Racer 7
-Rockstar Old West Title (Working Title)
-Tekken 6
-The Getaway
-Unreal Tournament 2007
-Virtual Fighter 5
-Warhawk
Pibe sanoi:Jatketaan iloisesti keskustelua siitä, miksi ainakin minä olen innostunut PS3:sta.
keiu sanoi:Oma lista siis verrokiksi:
-Final Fantasy XIII
-Grand Turismo 5
-Tekken 6
-Virtual Fighter 5
Dreamfly sanoi:Pelien lisäksi ehdottomasti sen hiljaisuuden takia. Ostin X360:n reilu kuukausi sitten, joka täytyi myydä pois sen aiheuttaman melun vuoksi. Pelasin sillä kuulokkeet päässä, mutta silti hiljaisissa kohdissa peliä DVD-aseman aiheuttama humina tuli korviini, joka huomattavasti haittasi peliin eläytymistä.
LAX sanoi:Kuulehan nyt POJU! Tarkasteleppa hieman omia viestejäsi, ja mieti sen jälkeen miksiköhän viesteihisi vastataan kuten vastataan!!
Minulle on ihan sama, mitä sinä tai kuka tahansa muu sanoo PS3:sesta. Jokaisella saa ja tulee olla oma mielipiteensä asiasta. Syy miksi puutuin kirjoitukseesi oli se, että ylipäätänsä kirjoittelet tänne PS3 alueelle etkä konsolisodan puolelle minne viestisi mielestäni kuuluvat.
Etenkin siitä syystä oli pakko kommentoida viestiäsi, että olet täällä esittänyt noin typeriä vertuksia siihen kuka on älykäs ja kuka ei!
Ai niin tervetuloa ( Eliytres)
NÖRTTIKERHON pikkujouluikin joulukuun alussa. Voit sitten tehdä omat johtopäätoksesi, kuka on nortti ja kuka ei. Jos kiinnostaa, niin lisää tietoa saat allekirjoittaneelta.
Mieti nyt itse mitä kirjoitit
Lainaus:
Viestin lähetti alunperin Eliytres
Sanoo mies joka ei pystynyt pelaamaan Half-Life 2:ta hiiren ja näppäimistön vuoksi.
Mika73 sanoi:Hinta kyllä hirvittää.. PS3 ei ole niin kamalan kallis, mutta siihen varusteet päälle, niin 800-900e tulee aika nopeasti.. ja Sonyn 1080p Full HD televisio reilut 3000e + jalusta..
+4000e pelipaketti ei kyllä naurata etukäteen..
(Hekottelen vasta sitten, kun se on olohuoneessa..)
Unreal Tournament pädillä kuulostaa yhtä sujuvalle kuin runkkaus tekokädellä.Nisupulla sanoi:Peleistä löytyy, ja jo noista mainituista Unreal Tournament 2007 on vanhalle sinkohippailijalle kyllä pakkohankinta. [video PS3-versiosta]