Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Ohan se kalis mutta kannattaa kun sihen vaan ostaa gran turismo 5 :D Se on kyllä niin hyvä peli että kyl jos sitä pääsee pelamaan niin kyl siitä nyt voi sen verran maksaa:D

Kuinkas monta alle kakskymppistä jonottajaa näkyi noissa PS3-jonoissa Japanissa ? Aivan, ei yhtään. Jos yli 600 on jo kova summa ja pappa betalar inte, niin sitten et ole yksinkertaisesti kohderyhmää.

Ja mitä tulee noihin 1000 hintalappuihin kaupassa, niin niillä ei ole mitään tekemistä Sonyn kanssa vaan kauppiaat saavat tehtyä niillä hyvän tilin itselleen. Kysyntä ja tarjonta ja niin edelleen... Peliplaneetta vaan tykkää nyt lietsoa pientä rähinää sivuillaan ja se on ollut niiden tyyli parin vuoden ajan (eli uutiset esitetään aina hieman totuutta vääristellen/kierrellen/jätetään sanomatta).

Baron sanoi:
Kuinkas monta alle kakskymppistä jonottajaa näkyi noissa PS3-jonoissa Japanissa ? Aivan, ei yhtään. Jos yli 600 on jo kova summa ja pappa betalar inte, niin sitten et ole yksinkertaisesti kohderyhmää.

Itselle on ainakin ollut täysin selvää, ettei julkaisuhinta kohtaa muita kuin niitä jotka ovat duunissa tai pappa betalar mycke många pengar. Ylipäätänsä luottokorttia mankuvat nykykonsolit, onko niitä tehty varsinaisesti lapsia tai teinejä varten? Paras maksava yleisö löytyy nuorista miehistä, sieltä ikähaarukasta 20-35. Heitä kiinnostaa paitsi pelit, myös tekniikka yleensä ja ovat valmiita sijoittamaan suuriakin summia tähän. Samasta kuluttaja segmentistä ovat kiinnostuneet myös monet muut tahot kuten autofirmat. Tehdään nuorekkaita, moderneja ratkaisuja ja vetoavia linjoja tarjoavia malleja. Kuten tämä Volvon C30. Maistuis kyllä! :)

Riittää kun Pihtiputaan mummo pitää konsoleita lasten leluina, ei nyt pelaajien itse uskoisi sitä kuitenkaan tekevän, eihän? Pelaajien ikätilastoja hamuavat löytävät lähteensä täältä.

Playstation Networkin yhteisöllisistä puolista ei vielä ole kuulunut juuri mitään, onkohan niitä?

Aivan uunituoreet, viralliset Pohjois-Amerikan Playstation 3 -sivut auenneet.

Viimeksi muokannut moderaattori:

PingKing sanoi:
Phil Harrison tietää että teh next-gen Killzone näyttää jo nyt paremmalta kun "this is definately ingame-footage" trailerit pari vuotta sitten.
No, en nyt jaksa lähteä etsimään noita videoita, mutta mitä olen Resistancen pelikuvaa nähnyt, niin eipä tuo ihan hirveästi jää jälkeen tästä surullisenkuuluisasta Killzone-trailerista.

Paitsi että yhteensopivuus kusee, PS3 ei osaa skaalata vanhoja PS1 ja PS2 pelejä.

http://uk.ps3.ign.com/articles/745/745245p1.html

jryi sanoi:
No, en nyt jaksa lähteä etsimään noita videoita, mutta mitä olen Resistancen pelikuvaa nähnyt, niin eipä tuo ihan hirveästi jää jälkeen tästä surullisenkuuluisasta Killzone-trailerista.

Oletkos Resistancen pelikuvaa edes nähnyt?:D :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

PingKing sanoi:
Paitsi että yhteensopivuus kusee, PS3 ei osaa skaalata vanhoja PS1 ja PS2 pelejä.

http://uk.ps3.ign.com/articles/745/745245p1.html

Huonompi homma, joutuu itse muuttamaan kuvan kun rupeaa pelaamaan PS1 ja PS2 pelejä. Nyt voi kuitenkin olla tyytyväinen, että julkaisu euroopassa siirtyi. Voi olla, että ei tarvitse tuotakaan silloin itse tehdä. Uskoisin että softa päivityksellä homma hoituu jossakin vaiheessa.

Nooh, hanki lasit niin näet sen kuvankin. Toisaalta, ottaen sinut huomioon, niin eihän Playstation voi olla koskaan hyvä. Otappa testit Resistancen valmiilla versiolla.

PingKing sanoi:
Olen pelannut. Ja kyllä jää.:D
Kuinka ihmeellisen trailerin olet Killzonesta nähnyt? Täytyy olla kyllä samaa mieltä Januksen kanssa, että mitä on nähnyt Resistancea ja muita tulevia/jo myynnissä olevia pelejä, niin ei se kyllä enää niin utopistiselta vaikuta, kuin puolitoista vuotta sitten.
Resistance on omasta mielestäni parantunut koko ajan, sen mukaan, mitä siitä on julkaistu uutta materiaalia. Komea peli.
Itse uskon, että kunhan PS3 alkaa ottamaan tuulta purjeisiinsa ja ohjelmoijat alkavat osata käyttää laitteen ominaisuuksia hyödykseen, niin uusi pleikkari luuttuaa kilpailijoillaan lattiaa, mitä näyttävyyteen tulee.
Joku voi sanoa, että missään muussa se ei sitten pärjääkkään, olkoon sitten vaikka niin.

Janus sanoi:
Nooh, hanki lasit niin näet sen kuvankin. Toisaalta, ottaen sinut huomioon, niin eihän Playstation voi olla koskaan hyvä. Otappa testit Resistancen valmiilla versiolla.
Itse en ole peliä vielä koittanut ja näkemykseni perustuu vain Resistancen IGN arvosteluun ja sen Video Review versioon (joka on HD-resoluutiolla saatavilla). Niin ei Resistance mitenkään graafisesti ylivertainen peli ole (verrattuna kärkipään PS3 tai Xbox360 peleihin). Kyllä peliä kehuu mielummin siitä että sen framerate ei hidastu vaikka olentoja ja räjähdyksiä on ruudulla kuinka paljon.

Se Killzonen esi-renderöidyn videon grafiikantaso kun oli aivan toisesta maailmasta. Ja vaikka Resistance jäisi siitä paljonkin ei peliä silti voisi rumaksi sanoa. Itseasiassa sitä voi sanoa todella hienoksi vaikka jäisi selkeästi Killzonen videosta jälkeen..

Se että Resistance ei yllä Killzone videon tasolle niin se ei tee siitä yhtään huonompaa peliä, kuin mitä se olisi ilman tuota vertailua.

Ylös Bottom