Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Katselin pitkästä aikaa vanhan KZ2 -trailerin läpi, ja eipä siinä nyt tämänhetkisen mittapuun
mukaan mitään supermahdotonta ole, paitsi animaatiot...! Hahmot nappailevat kaiteista
kiinni aivan über-realistisesti, ja kuollessaan kouristeluanimaatiot reagoivat ympäristöihin.

<ennustus>Ei tulla näkemään videopelissä vielä pariin vuoteen.</ennustus>
 
Vastaus: PlayStation 3

Maxxille: totta turiset. Itseäni korpeaa vaan juuri nämä 'ei niin upea', kun katson tässä näitä PS3 pelejä, joita olen itse pelannut. Itselläni on, kuten sigustakin näkee, tuo XO ja tämän ansiosta olinkin pettynyt tähän ns. next-geniin, ja muuhun vouhotukseen, varsinkin tuon KZ2n trailerin suhteen. Loppujenlopuksi tuo traileri ei todellakaan mitään maata mullistavaa ole, ja tuo graafinen taso alkaa kohtapuoleen olemaan se next-gen perustaso.

Mitä taas noihin klippauksiin tulee, niin varsinkin uusilla konsoleilla tuo klippaus on vain tekijöitten saamattomuutta. Viimeaikoina olen vääntänyt SC4ää XOlla, ja varsinkin tuossa klippaus risoo kybällä, varsinkin kun myös olen pelannut Resistancea joka ei todellakaan klippaa. Kuolonanimaatiot voitaisiin hyvin toteuttaa helpostikin niin, ettei tuota klippiä synny. Jäsenten täytyy vain 'joustaa', ja animaatiot eivät saa olla kokonaan valmiiksi purkitettu, vaan animaation aikana tarkistetaan mihin ketarat osuvat, ja miten paljon niillä on liikkumavaraa. Tippuvia ja roikkuvia raatoja on pelit pullollaan, joten tuokaan ei mitään erikoista ole.

Pahoittelen sitä, että kuulostin kettuuntuneelta edellisissä viesteissäni. Olisi pitänyt pysähtyä, ja miettiä sitä, mitä ajan takaa. :)
 
Vastaus: PlayStation 3

Orin sanoi:
Jep. Haluaisin vain tietää, että onko se Saatana nyt sitten Sony vai Ken-setä?
Kaippa se on hankittava tumma kaapu, raiskattava naapurin kissa ja suolestaa se sitten sen jälkeen kellarissa. Koska itse ainakin odotan pariakin saatanallista tuotetta kovalla innolla.

Hei, nythän päästään siitä iän ikuisesta Sonyfanipoika-määritelmästäkin. Kaikki, jotka tykkäävät Sonyn tuotteista ovat sitten tästä lähtien saatanapalvojia tai konsolipirunpalvojia. Ehdotelkaa itsekin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Pziuz, housuistani lensi origami työpaikan kattocooleriin; oli nii helvetin hauska juttu! Maddoxin sana on laki, douchebag.

PS.

Juuri nyt pidän päällä tiukkoja tennis-shortseja ja pinkkiä stretch-paitaa, jotka olen varustanut Kutaragin naamavärkillä ja Sonyn logolla. Väitätkö etten ole fanipoika!?!? Sony ftw; kaikki muu on saletisti pahasta!
 
Vastaus: PlayStation 3

Orin sanoi:
Juuri nyt pidän päällä tiukkoja tennis-shortseja ja pinkkiä stretch-paitaa, jotka olen varustanut Kutaragin naamavärkillä ja Sonyn logolla. Väitätkö etten ole fanipoika!?!? Sony ftw; kaikki muu on saletisti pahasta!

Aika kovat on kaverilla kuteet.

Ja väitän, ettet ole Sonyfanipoika. Enkös just yrittänyt lanseerata uutta nimikettä sille sanalle? ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Orin sanoi:
Pziuz, housuistani lensi origami työpaikan kattocooleriin; oli nii helvetin hauska juttu! Maddoxin sana on laki, douchebag.

Ei mielestäni mitenkään fiksua käytöstä moderaattorilta, jonka pitäisi olla esimerkkinä muille.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ihan tuo oli tuo Orinin postaama juttu hassu. Jännä miten paljon paremmin täällä on systeemit hoidettu, kuin on tuolla jorpakon takana.
 
Vastaus: PlayStation 3

pziuz sanoi:
Aika kovat on kaverilla kuteet.

Ja väitän, ettet ole Sonyfanipoika. Enkös just yrittänyt lanseerata uutta nimikettä sille sanalle? ;)

Hei! Älä yritä harhauttaa/sivuta aihetta. Paljastin sydämeni salat, älä tohdi kyseenalaistaa uskollisuuttani. Tänään onkin kuppikuntamme kokous, ja illan ohjelmaan kuuluu paskaksi hakatusta pleikkakolmosesta dokaaminen. Tästä fanimmaksi ei enää voi tulla.

Dreamfly:

Tämä tredi, kuten "kuka vetää pisimmän korren" jne. ovat sivutolkulla täynnä sitä samaa rautalangasta(putkesta) vääntämistä; itse asiassa jokaisen viestin sisältö taitaa olla sanojen puolesta vähintään 80% identtinen. Tähän peilattuna mikä tahansa saastainen rykäys on piristävää, kuten vaikkapa maddoxin haiskahtava pakina. Origami.
 
Vastaus: PlayStation 3

Janus sanoi:
Ihan tuo oli tuo Orinin postaama juttu hassu. Jännä miten paljon paremmin täällä on systeemit hoidettu, kuin on tuolla jorpakon takana.
Aika katkeraa tekstiä. Kyllä kyllä. Aika hauskoja johtopäätöksiä siinä kanssa. :D
 
Vastaus: PlayStation 3

On nähtävästi vanhan mallinen PS2 tipahtanut pikkuvarpaalle. Olisin minäkin katkera.
 
Vastaus: PlayStation 3

Heh luin vähän enemmänkin ton kaverin juttuja, aika hauskaa tekstiä. Toi Sonyn dissaaminen nyt meni "hieman" överiksi.
 
Vastaus: PlayStation 3

Janus sanoi:
Nooh, hanki lasit niin näet sen kuvankin. Toisaalta, ottaen sinut huomioon, niin eihän Playstation voi olla koskaan hyvä. Otappa testit Resistancen valmiilla versiolla.

Kyse oli siis tästä esirendatusta videosta:

http://www.youtube.com/watch?v=VRVAVdF8HLc

Näytäpä yksikin peliarvostelu jossa Resistancen ulkoasua tai menoa yleisesti verrattaisiin Killzone-videon vertaiseksi.:D Tosiasia on että Resistance on keskinkertainen putkiräiskintä, joka ei ole saanut kovin kummoisia arvosanoja.
 
Vastaus: PlayStation 3

Janus sanoi:
Loppujenlopuksi tuo traileri ei todellakaan mitään maata mullistavaa ole, ja tuo graafinen taso alkaa kohtapuoleen olemaan se next-gen perustaso.

Hyvälaatuisena videona kun tuon katsoo, niin aika selvästi mielestäni näkee että lähelläkään tuota Killzonen trailerin tasoa ei ole yksikään peli mikä on julkaistu tai pikapuoliin julkaistamassa. Nämä nyt on tälläisiä näkemyseroja ja toisille pieni ero voi olla jollekin muulle todella iso ero jne. Minun mielestäni Killzonen traileri kaikkine pienine hienoine yksityiskohtineen on todella paljon pidemmällä mitä tulemme PS:lta näkemään. Uskon lopullisen Killzone pelin vastaavan traileriaan suunnilleen yhtä tarkasti kuin mihin Motorstorm pystyi verrattuna omaan traileriinsa. Se että onko se lähellä niin on jokaisen oma päätös. Minun mielestäni ero on valtava, mutta lopputulos silti erittäin hyvä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Putkiräiskintä onkin, mutta niin on.. Ai niin. About 99% kaikista FPS peleistä. En tainnut tuosta putkesta sanoa mitään? En tarvitse arvosteluja. Menen tuohon toiseen huoneeseen, käynnistän PS3n ja rupean pelaamaan Resistancea Full HD töllöltä (tämä on kai hyvä?). Ihmettelen kun peli näyttää lähes KZ2 trailerin tasoselta graffalta, paremmat klipit sun muut mitä tällä hetkellä löytyy melkein mistään pelistä. Gearsia en ole vielä pelannut. MSn ständi oli luotaantyöntävä DigiExpolla. Nuff said?

Mitä taas tulee tuohon 'feikki' traileriin... Yritän nyt vääntää tämän sulle ratakiskosta: tuossa trailerissa ei ole oikeastaan mitään, mihin PS3 tai XO ei pystyisi. Joten jos annetaan tämän trailerin olla?

Edit: Tässä olisi muutama juttu joita kaipailen peleihin, ja toivon että KZ2n traileri pitää paikkansa. Esmes sillalla sotilas ampuu singolla, ja tämän kivääri on maassa, sojottaa eteenpäin. On näin valmiina ampumiseen. Tuli oli tuossa KZ trailerissa huonosti tehty, nähty on parempaakin. Savu.. Hyvän näköistä. Tätä näkee muuallakin. Mikä tuossa KZ2ssa on niin mielettömän upeata? Huokoset iholla? Nooh, niitä löytyy XOn peleistäkin. Reagointi siihen, kun yksi alus melkein törmää toiseen? Helppo toteuttaa.. Pliis. Selittäkää mulle mikä tossa on niin ihmeellistä? Vuosi, kaksi sitten se oli ihmeellinen, ei enää. Kattokaa nyt niitä XOn pelejä mitä te pelaatte.

Edit2: Skriptausko tökkii? Sitten vihaatte Call of Dutyja. Ei vai?
 
Vastaus: PlayStation 3

PingKing sanoi:
Tosiasia on että Resistance on keskinkertainen putkiräiskintä, joka ei ole saanut kovin kummoisia arvosanoja.
Arvosteluja nyt ei ole vielä edes kovin montaa tullut. Metacriticin metodilla neljän arvostelun keskiarvo on 90 eli onhan siitä valovuosi matkaa vaikkapa Gears of Warin 94:ään...
 
Vastaus: PlayStation 3

Tartunpa tähän 4Dhen. Ainakin itse mieltäisin 4Dn immersioksi pelimaailmaan. PS3lla tuota löyty, Wiillä tuota löytyy. Löytyyko XOlla? Eli nyt siis tarkoitan tuota 'heiluta hemmetisti' ohjainta. ;)
 
Ylös Bottom