Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Psyko sanoi:Tuo demohan oli esi-esi-asteen esi-sellainen. Varsinainen peli tulee myyntiin mahdollisesti vuoden päästä, eli en demon pohjalta menisi paljoa sanomaan, muuta kuin että tooooodella lupaavalta vaikuttaa näinkin varhaisessa vaiheessa. Pelin tunnelma ja varsinkin musiikit ovat aivan kärkipäätä. LOTR-elokuvat tulivat vahvasti mieleen tätä peliä katsellessa. Sitten kun grafiikka alkaa olemaan kohdallaan, odotettavissa voi olla jotain aivan häkellyttävää. Nytkin jo meri näytti todella hienolta ja pidin myös efektistä, jossa lohikäärmeen siivet heijastivat liekkien kajoa kääntyessään tiettyihin kulmiin.
Jiz sanoi:Nyt tarvin vähän jeesiä....
Mua rupes uusi konsoli kuumottamaan, joko ps3 tai xbox360. Järki sanoo xbox360, mutta sydän ps3, johtuen siitä että minulla on ollut ps2 ensimmäisistä päivistä alkaen ja se ei ole kertaan jumittanut, eikä ollut mitään ongelmia. Toisin kun taas xbox360 on jäänyt sellainen kuva että se kaatuilee ja jumittelee vähän väliä. Yleensä jos on jostain hyviä kokemuksia, niin haluaa samalta firmalta muutkin tuotteet ostaa.
Nyt haluaisinkin rehellistä vastausta siihen, että onko järkeä jäädä odottomaan ps3, kun se tulee? Onko se ps3 todellakin sen liki 300 euron hinta eron väärtti? Minua ei välttämättä se grafiikka niin hirveästi kiinnosta, kuhan se on sulavaa. Mitä nyt on nuita nettijuttuja seurannut niin esim. tuolla http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html On juttu xbox360 ja ps3 grafiikka vertailuista ja tähän mennessä näyttäisi siltä että xboxi vie voiton. Toki turhahan noita grafiikoita on vielä näin alkuvaiheessa verrata.
Mutta siis jos ei graafikka niin hirveästi kiinnosta, niin mitä se ps3 tarjoaa sen 300 euron edestä, mitä xboxissa ei ole? Toki Blu-ray asema on, mutta senkään yleistymisestä ei ole täyttä varmuutta. Tykkään myös kovasti pleikkarin ohjaimesta, se sopii käteen enemmän kuin hyvin.
Onko nyt jotain pelisarjaa mitä ei tule kuin ainoastaan pleikkarille? Onko nettipelaaminen laajempaa pleikkarilla? Mitä siinä on? Mitä? Täh? häh?
Vai pitäisikö mun tehdä vain niin, että ostan nyt xboxin ja odotan kun pleikkari tulee suomeen ja ostan sen pleikan sitten myöhemmin.....
Auttakaa nyt miestä mäessä! Tukekaa, oon ihan riekaleina
P.s: Toivottavasti saitte jotain selkoa mun sekavasta kirjoituksesta.....
Jiz sanoi:Nyt tarvin vähän jeesiä....
Mua rupes uusi konsoli kuumottamaan, joko ps3 tai xbox360. Järki sanoo xbox360, mutta sydän ps3, johtuen siitä että minulla on ollut ps2 ensimmäisistä päivistä alkaen ja se ei ole kertaan jumittanut, eikä ollut mitään ongelmia. Toisin kun taas xbox360 on jäänyt sellainen kuva että se kaatuilee ja jumittelee vähän väliä. Yleensä jos on jostain hyviä kokemuksia, niin haluaa samalta firmalta muutkin tuotteet ostaa.
Nyt haluaisinkin rehellistä vastausta siihen, että onko järkeä jäädä odottomaan ps3, kun se tulee? Onko se ps3 todellakin sen liki 300 euron hinta eron väärtti? Minua ei välttämättä se grafiikka niin hirveästi kiinnosta, kuhan se on sulavaa. Mitä nyt on nuita nettijuttuja seurannut niin esim. tuolla http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html On juttu xbox360 ja ps3 grafiikka vertailuista ja tähän mennessä näyttäisi siltä että xboxi vie voiton. Toki turhahan noita grafiikoita on vielä näin alkuvaiheessa verrata.
Mutta siis jos ei graafikka niin hirveästi kiinnosta, niin mitä se ps3 tarjoaa sen 300 euron edestä, mitä xboxissa ei ole? Toki Blu-ray asema on, mutta senkään yleistymisestä ei ole täyttä varmuutta. Tykkään myös kovasti pleikkarin ohjaimesta, se sopii käteen enemmän kuin hyvin.
Onko nyt jotain pelisarjaa mitä ei tule kuin ainoastaan pleikkarille? Onko nettipelaaminen laajempaa pleikkarilla? Mitä siinä on? Mitä? Täh? häh?
Vai pitäisikö mun tehdä vain niin, että ostan nyt xboxin ja odotan kun pleikkari tulee suomeen ja ostan sen pleikan sitten myöhemmin.....
Auttakaa nyt miestä mäessä! Tukekaa, oon ihan riekaleina
P.s: Toivottavasti saitte jotain selkoa mun sekavasta kirjoituksesta.....
Jiz sanoi:Mua rupes uusi konsoli kuumottamaan, joko ps3 tai xbox360. Järki sanoo xbox360, mutta sydän ps3
pziuz sanoi:Jaa a. Se Blu-ray on yksi syy. Et välttämättä koe tarvitsevasi sitä vielä, mutta kaikki merkit näyttävät siltä, että HD-matskuun ollaan menossa ja lujaa, kotikäytössäkin.
It is common knowledge that the PS3 is being used as a means to boost the Blu-ray install-base, even if Sony won't come out and say it. However, it would appear that Blu-ray is being harmed by its inclusion in the PS3.
According to a survey by Cymfony, a analyst group that focuses on market influence, HD-DVD has 46% more positive discussions on various websites than Blu-ray. Half as many people are also impressed with Blu-ray visuals than are with HD-DVD visuals. The key reasons for low Blu-ray acceptance is the forced (there's that word again) inclusion in the PS3 and Sony's format reputation.
Klaanin kesken oltiin + Oliver Erittäin mukavaa oli.Pibe sanoi:Olen kateellinen. Oli varmaan ihan kivaa päästä testailemaan, ilmeisesti vielä ihan mukavalla porukallakin...
Xbugs sanoi:On turha maksaa satoja euroja ylimääräistä ominaisuudesta, jonka tulevaisuus on vielä täysin avoin.
Mitä tulee konsolin valintaan valmistajakorporaation maineen perusteella, jäljelle ei jää kovin paljon vaihtoehtoja. Sekä Microsoft, Sony että myös Nintendo ovat kaikki öykkäreitä ja saaneet tuomioita laittomasta toiminnastaan. Tältä pohjalta konsolivalinnaksi kelpaisi ehkä Gamepark.
Ihan yleisellä tasolla puhuttaessa mitään konsolia ei ole järkevää ostaa heti sen julkaisun jälkeen. Silloin hinnat ovat korkeimmillaan, laitteet kärsivät lastentaudeista ja pelivalikoima on pienimmillään. Paras tilanne on konsolin elinkaaren loppuvaiheilla (eli tämän perusteella tällä hetkellä kannattavin ostos taitaisi olla PS2).
Pelikonsoleissa pätee mielestäni se, että ne ovat tavallaan huonoimmillaan julkaisussa. Ostajilta kuoritaan kermat päältä, laittekanta on pieni, pelikirjasto rajallinen ja niitä lastentautejakin on varsin useasti. Ajan myötä pelikirjasto laajenee ja pelit kehittyvät entistä laadukkaammiksi, hinta laskee ja softa- ja rautapuolella korjataan pahimpia bugeja pois sekä lisätään uusia ominaisuuksia. Jauhelihassa taas on mielestäni päinvastoin! Se on parhaimmillaan tuoreena, ajan myötä tuote muuttuu jopa käyttökelvottomaksi.pziuz sanoi:Ja ihan yleisellä tasolla, mitään tuotetta ei ole järkeä ostaa heti julkaisun jälkeen, koska ne ovat aina silloin kalliimmillaan. Jauhelihankin saa kaupasta halvalla, kunhan vika käyttöpäivä lähestyy. Eri asia onkin sitten kuinka uusia ja kiinnostavia tuotteet ovat sitten myöhemmin, kun niitä saa halvalla.
jujze sanoi:Softahäikkiä noissa näkyy olevan, ja satunnaisia maanantaikappaleita joillakin, mitä nyt ps3foorumia on tullut seurattua.
Mitään vakavampaa ei ole sattunut silmään.
Siis tuo pätee kaikkeen kulutustavaraan. Jauheliha nyt oli vain mielestäni hauska esimerkki.-mic- sanoi:Pelikonsoleissa pätee mielestäni se, että ne ovat tavallaan huonoimmillaan julkaisussa. Ostajilta kuoritaan kermat päältä, laittekanta on pieni, pelikirjasto rajallinen ja niitä lastentautejakin on varsin useasti. Ajan myötä pelikirjasto laajenee ja pelit kehittyvät entistä laadukkaammiksi, hinta laskee ja softa- ja rautapuolella korjataan pahimpia bugeja pois sekä lisätään uusia ominaisuuksia. Jauhelihassa taas on mielestäni päinvastoin! Se on parhaimmillaan tuoreena, ajan myötä tuote muuttuu jopa käyttökelvottomaksi.
pziuz, nämä sun vertaukset.
pziuz sanoi:Siis tuo pätee kaikkeen kulutustavaraan.
Xbugs sanoi:Auto ei muutu paremmaksi ostokseksi odottamalla, etenkään siinä mielessä että sille tulisi myöhemmin tarjolle merkittävästi parempia bensiinilaatuja, joiden avulla kulkuneuvon käyttökelpoisuus moninkertaistuisi.
Paolo sanoi:Kyllä uusissa autoissa on lastentauteja, joten niiltä osin analogia on paikkaansapitävä.