Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

marmelo sanoi:
Olisin vaan kysynyt paljon kannattais pyytää.
Riippuu pitkälti siitä, että kuinka vanha masiina on kyseessä, mutta eiköhän jotai ->600 ois sopiva, siis laita vaikka 640 ja suurin tarjous voittaa :o

Timppa78 sanoi:
Riippuu pitkälti siitä, että kuinka vanha masiina on kyseessä, mutta eiköhän jotai ->600 ois sopiva, siis laita vaikka 640 ja suurin tarjous voittaa :o
29.11.07 ostettu ja kuitti tallella.

vähä onkelma ton kanssa ku ei jaksas crt:llä pelailla, mutta ku ei kehtais ostaa hd-ready töllöäkään vielä ku tiedä miten hinnat tippuu noissa full-hd:ssa. et onko tuo mistään kotosi jos vaikka 22" näytön iskee kiinni ja vetää rca:lla äänet 5.1 kajareihin? lähinnä siks kysyn ku crt rasittaa itellä silmiä huomattavasti enemmän kuin lcd, mutta parempikin kuva ois mukava saada :o
e: 16:10 kuvasuhteella vissiin mustat palkit sivuissa, jotka nyt eivät sinänsä minua edes haittaa

Peck4 sanoi:
vähä onkelma ton kanssa ku ei jaksas crt:llä pelailla, mutta ku ei kehtais ostaa hd-ready töllöäkään vielä ku tiedä miten hinnat tippuu noissa full-hd:ssa. et onko tuo mistään kotosi jos vaikka 22" näytön iskee kiinni ja vetää rca:lla äänet 5.1 kajareihin? lähinnä siks kysyn ku crt rasittaa itellä silmiä huomattavasti enemmän kuin lcd, mutta parempikin kuva ois mukava saada :o

ei noista full hd ole paljoo hyotyä jos et osta sitten isompaa TV ja silloinkin ei niissä ole kylla paljoo eroa hd ready telkkuun

No tuota eron Full-HD:n ja HD-readyn välillä näkee jo 22-24" näytöissäkin, joten suoraan sanoen bullshi*tia eteikö eroa näkis kun vasta isommilla telkuilla, mutta jo HD-readylla päästään pitkälle.

Tuna sanoi:
No tuota eron Full-HD:n ja HD-readyn välillä näkee jo 22-24" näytöissäkin, joten suoraan sanoen bullshi*tia eteikö eroa näkis kun vasta isommilla telkuilla, mutta jo HD-readylla päästään pitkälle.
Ei ole bullshittiä, koska kukaan ei katso tv:tä 20cm päästä ;)

Peck4 sanoi:
e: 16:10 kuvasuhteella vissiin mustat palkit sivuissa, jotka nyt eivät sinänsä minua edes haittaa

Itse sain just HP w2207h:n. Päädyin tähän näyttöön lähinnä HDMI:n ja jalustansa takia.
Tyytyväinen olen kyllä ollut. Kuvasuhde hitusen persiillään, kun tämä venyttää eikä jätä niitä mustia palkkeja. Tiedä sitten saako jostain muutettua sitä. Kuva siis hiukan ehkä samea ja oudosti tämä näkyy toisissa peleissä enemmän kuin toisissa. Esim. R&C on hieman suttuinen, mutta Uncharted varsin terävä.
Ja 1080p tilaa käytän, kun tuntuu ainakin XMB:ssä olevan paremman näköinen 720p:hen verrattuna ja tuota PS3 itse suosittelikin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Swhat sanoi:
Itse sain just HP w2207h:n. Päädyin tähän näyttöön lähinnä HDMI:n ja jalustansa takia.
Tyytyväinen olen kyllä ollut. Kuvasuhde hitusen persiillään, kun tämä venyttää eikä jätä niitä mustia palkkeja. Tiedä sitten saako jostain muutettua sitä. Kuva siis hiukan ehkä samea ja oudosti tämä näkyy toisissa peleissä enemmän kuin toisissa. Esim. R&C on hieman suttuinen, mutta Uncharted varsin terävä.
Ja 1080p tilaa käytän, kun tuntuu ainakin XMB:ssä olevan paremman näköinen 720p:hen verrattuna ja tuota PS3 itse suosittelikin.
onkos tolla miten paljon eroa onko hdmi- vai dvi-d-liitin?
e: lähinnä niinku kuvanlaadun kannalta :|

Peck4 sanoi:
onkos tolla miten paljon eroa onko hdmi- vai dvi-d-liitin?
e: lähinnä niinku kuvanlaadun kannalta :|
Ei tippaakaan eroa. Tismalleen sama data virtaa digitaalisesti molempien läpi.

Ketää sen kummemmin erikseen lainaamatta, *ylivoimaisesti* paras kuva mitä olen missään töllössä *liikkeessä olevalla* blu-ray leffalla nähnyt on tässä mallistossa. Ja jopa resolla 1024x768, joka ei vastaa edes perus HD-readyjen lcd:iden mutanttiresoa.. Muuttujia on silti "muutama" enemmän ja pelkkään logoon fullhd/hdready ei todellakaan kannata pahemmin tuijotella. Siis LOL, tollako resolla muka hyvä kuva? :rolleyes:

Stillikuvissa tuo vs. joku fullhd eron huomaa tarkkuudessa (tietenkin, aivan triviaali kommentti), mutta kuvan liikkeessä LCD valitettavasti paljastaa suurimpiin heikkouksiin kuuluvan ominaisuutensa, ja liike ei olekaan enää niin kauhean full hd:ta.. verrokkina ollut mm. sellaiset perusvehkeet kuin Sharp 52xd1 ja Sony 46x3500.

Tuntuu, että jengi tuijottaa liikaa A) HD vs Full HD -logoa, B) dynaamista kontrastia (selvittäkää se natiivi kontrasti) C) sitä, miten ison ruudun sais mahdollisimman halvalla.. Vaikka kuvanlaatuun vaikuttaa melkein mikä tahansa asia enemmän kun yllä mainitut..

Terkkuja pleikkafaneille taalta Thaimaan Phuketista! Tuossa ostarilla kun kavin niin siella olis ollu valkoista 40 G PS3a melko suolaiseen 450 euron hintaan. Kivan nakoinen kylla oli mutta hinta aivan jarjeton jos vertaa Japanin hintoihin. Pitaapa katsella lisaa, ihmeen kallis oli.

Terkkuja pleikkafaneille taalta Thaimaan Phuketista! Tuossa ostarilla kun kavin niin siella olis ollu valkoista 40 G PS3a melko suolaiseen 450 euron hintaan. Kivan nakoinen kylla oli mutta hinta aivan jarjeton jos vertaa Japanin hintoihin. Pitaapa katsella lisaa, ihmeen kallis oli.

mut muista että siellä missä kulkee paljon turisteja niin hinnat on aina korkealla, mee sellasee paikkaa missä on liikkeitä, mutta pelkästää paikallisia ihmisiä kulkee, esim jollai sivukadulla (pienellä) ni siellä on mitä ilmeisemmin halvemmalla samoja tuotteita. Kuten muutkin on sivukujien putiikeissa halvempia, koska ne joiden liikkeet on keskustass? ni ne pitää hintoja sen takia korkealla, koska ne tietää ettei turistit lähre sivukujille ;)

Terkkuja pleikkafaneille taalta Thaimaan Phuketista! Tuossa ostarilla kun kavin niin siella olis ollu valkoista 40 G PS3a melko suolaiseen 450 euron hintaan.
Phuket on Bangokin ohella Thaimaan kalleimpia mestoja (kaikessa),
tuntemattomemmilla paikkakunnilla irtoaa varmasti paljonkin halvemmalla.

btw. mikäs nettikaffila on missä oot, vai onko hotelli-wlan? :)

Laitoin vahingossa PSN tunnuksestani automaattisen sisäänkirjautumisen pois päältä, enkä saa sitä enää mistään takaisin päälle. Helppiä?

Ylös Bottom