Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Mistä saisin mahdollisimman halvan Headsetin ps3:lle? Olen itse nähnyt pari Headsettiä kaupoissa mutta hinta on 35e-50e. Ei halvempaa löydy?

-InFernaL_
 
Vastaus: PlayStation 3

Mistä saisin mahdollisimman halvan Headsetin ps3:lle? Olen itse nähnyt pari Headsettiä kaupoissa mutta hinta on 35e-50e. Ei halvempaa löydy?

-InFernaL_

Gigantista huonohko mutta toimiva Insmat HS -jotain- kännykkä BT mikki 19,90:-
Itsellä on, eikä nyt niin huonohkokaan ole.. ompas, eipäs.
 
Vastaus: PlayStation 3

Onko PS3:ssa valikoista säädettävissä tuo PAL-50 tila? Siis konsoli asettaa joka paikkaa tuon 50hz. Itsellä tosiaan digiboksi tajuaa 50hz ja tietokoneen näytönohjain, joilla kuvan saa välkkymättömäksi. Jos tosiaan tuon 50hz tilan saa asetettua päälle vartavasten, niin pitääpi siirty PS3:een. Tosiaan oma telkku näyttää vain 50hz välkkymättömänä. Esim. Sonyn esitteessä taisi lukea jotain että pelatessa telkun tulee tukea jotain 59,96hz (jos en väärin muista)määrää... Xboxilla tosiaan telkussa ei saa kuvaa HD:na välkkymättömäksi...
Virkistystaajuutta ei säädetä mistään. Enkä muista missään PS3:n spekseissäkään nähneeni vaatimusta 60 hertsin tilan käytöstä.
 
Vastaus: PlayStation 3

kysyn nyt täälläkin että miten saan vihdettua luottokortin numeron storeen kun mulla väärä numero???:confused:
 
Vastaus: PlayStation 3

Virkistystaajuutta ei säädetä mistään. Enkä muista missään PS3:n spekseissäkään nähneeni vaatimusta 60 hertsin tilan käytöstä.

Juu. Hieman pistää mietityttämään välkyttääkö PS3:nkin kuvaa tällä telkulla. Aargh, kun ei tiedä varmasti.
 
Vastaus: PlayStation 3

Juu. Hieman pistää mietityttämään välkyttääkö PS3:nkin kuvaa tällä telkulla. Aargh, kun ei tiedä varmasti.
Muutaman minuutin googlailullakaan en löytänyt mitään viitteitäkään siihen suuntaan, että PS3 ja/tai jotkin PS3-pelit vaatisivat 60 hertsin tilaa tukevan telkun.
 
Vastaus: PlayStation 3

Miten pitkä on PS3:n takuu?? Vastatkaa äkkii. Mun pleika on ruvennu pitää arsyttävää naksetta ja vinkunaa ja pelkään et hajoo
 
Vastaus: PlayStation 3

Miten pitkä on PS3:n takuu?? Vastatkaa äkkii. Mun pleika on ruvennu pitää arsyttävää naksetta ja vinkunaa ja pelkään et hajoo
Takuu on vuosi, mutta virhevastuu säilyy senkin jälkeen.

Vaikka valmistajalla ei olisikaan lakiin perustuvaa velvollisuutta hyvitykseen tai korjaukseen, se voi silti joskus tehdä myönnytyksiä tilanteissa, joissa kestokulutushyödykkeen tai sen tietyn osan olisi voinut olettaa kestävän huomattavasti kauemmin tai jos näyttää ilmeiseltä, että kyseessä on valmistusvika.

Ja PS3:n olettaa toimivan vähän pidempään kuin vuoden.
 
Vastaus: PlayStation 3

Toimiikos kaikilla Playstation network normaalisti, ei ainkaan kukaan oo valittanu mitään, mulla ei oo eilisestä asti suostunu kirjautuun sisään.
 
Vastaus: PlayStation 3

Toimiikos kaikilla Playstation network normaalisti, ei ainkaan kukaan oo valittanu mitään, mulla ei oo eilisestä asti suostunu kirjautuun sisään.
Ainakin tänään aamulla toimi. Antaako se kirjautumisen yhteydessä mitään virhettä? Oletko kokeillut sekä PS3:n että nettipurkin (modeemi tms.) uudelleenkäynnistystä ihan virtanapista?
 
Vastaus: PlayStation 3

Ainakin tänään aamulla toimi. Antaako se kirjautumisen yhteydessä mitään virhettä? Oletko kokeillut sekä PS3:n että nettipurkin (modeemi tms.) uudelleenkäynnistystä ihan virtanapista?

Kyllä se jonkin virhekoodin antaa, en nyt muista mitä (800jotain) en oo buuttailu noita nyt, pitääpi koittaa jossain vaiheessa..noh tuleepahan nyt sit pelattua välillä muitakin kun codia...jos vaikka tossa DMC4 etenis;)

EDIT. koitin sammuuttaa pleikan takaa...ekalla yrittämällä tuli aikakatkaisu eikä mitään virhesanomaa, tokalla yrittämällä meni verkkoon, ny kohta 2-3 minuttia kulunu ja frendejä näkyy jopa 5...hmmm
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Kyllä se jonkin virhekoodin antaa, en nyt muista mitä (800jotain) en oo buuttailu noita nyt, pitääpi koittaa jossain vaiheessa..noh tuleepahan nyt sit pelattua välillä muitakin kun codia...jos vaikka tossa DMC4 etenis;)

EDIT. koitin sammuuttaa pleikan takaa...ekalla yrittämällä tuli aikakatkaisu eikä mitään virhesanomaa, tokalla yrittämällä meni verkkoon, ny kohta 2-3 minuttia kulunu ja frendejä näkyy jopa 5...hmmm

Joo mulla sama homma. Pari kertaa oon tänä aamuna päässy sisään ja samanlailla bugas tuo frendilista. Äsken testasin vielä kerran ja ei pääse sisään. Virheilmotusta pukkaa...
 
Vastaus: PlayStation 3

Minullakin oli ongelmia aamupäivästä PSN:n kanssa. Pari kertaa kokeilin yhteyden testaamista, ekalla kerralla kaikki paitsi NAT kohta meni läpi ja toisella kerralla aina tyssäsi PSN kohtaan.
Käytin modeemista virrat pois ja sitten PS3 päälle, niin kone kirjaantui automaattisesti PSN:ään.
 
Vastaus: PlayStation 3

täytyypi koittaa moista. hyvä et tulin tänne katsoon ko muilla näkyy samaa vikaa olevan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Äskettäin käynnistin koneen, niin se kirjaantui normaalisti, mutta kaverilistalla ei näkynyt ketään oli ihan tyhjää. Käynnistin kokeeksi CoD4:n ja menin onlinea testaamaan ja hyvinhän se vaikka kaverilista ei sielläkään näkynyt.
 
Ylös Bottom