Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Äskettäin käynnistin koneen, niin se kirjaantui normaalisti, mutta kaverilistalla ei näkynyt ketään oli ihan tyhjää. Käynnistin kokeeksi CoD4:n ja menin onlinea testaamaan ja hyvinhän se vaikka kaverilista ei sielläkään näkynyt.
Kuten todettua, PSN:n toiminnassa on häikkää. Se ei ole täysin nurin, eli sisään pääsee aina välillä kirjautumaan, mutta tuollaisia lieveilmiöitä voi tulla.
 
Sony myi prosessoritehtaansa Toshiballe

Sony today re-iterated its plan to sell its Cell processor chip factory to Toshiba, which will pay ¥90bn ($835m) for the facility.

Toshiba's buying the plant in Western Japan, but it'll be run by a joint-venture co-owned by the two giants. The JV was announced in October 2007, part of Sony's plan to exit the costly chip business.

The JV is due to be incorporated on 1 April, on which date it will use the plant acquired by Toshiba to punch out Cell CPUs and the RSX graphics chips - the GPU developed by Nvidia and, like Cell, used in the PlayStation 3.
lähde:http://www.reghardware.co.uk/2008/02/20/sony_sells_cell_plant_to_toshiba/

Toshiba esitteli CES-messuilla ensimmäistä CELL-prossun syönyttä LCD-televisiota
http://www.reghardware.co.uk/2008/01/11/ces_toshiba_shows_cell/
 
Vastaus: PlayStation 3

Onko muilla ollut, HDMI-johdolla ongelmia? Mulla tulee nykyään keltaista haamukuvaa kun laitan koneen päälle. Muilla kanavilla ei ongelmia, samaten kun johdon ottaa irti haamukuva häviää kanavalta. Joten pitääpi ostella uusi hdmipiuha ja testiä onko vika siinä. Hienoa jos vika onkin liittimessä (siinäpä pohtia onko se telkun vai plegen päässä).

Joten tänään ostaan uusi piuha ja illalla testiä, jos ei auta niin soittelua Nordiskille ja kertoa ropleemaa. Päivittelen illalla tätä kun selviää auttaako johdon vaihto. Tarkoituksena ostaa tuo Sonyn oma johto.

Edit: Sama haamukuva tulee myös toisella hdmi-hdmijohdolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

oletko kokeillut toista HDMI-porttia telsussa, jos on mahdollista?

Televisiona on Sony Bravia KDF-E50A11E. Kyseissä mallissa on vain 1 HDMI-paikka. Pitänee ootella meiliä Nordiskilta ja sitten lähteä testaamaan kavereitten telkuissa (älytön säätäminen edessä aikataulujen ja kamojen kuskaamisen kanssa :D). Toki vois tehä viä niin että testaa kaverin plegeä omassa telkussa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Televisiona on Sony Bravia KDF-E50A11E. Kyseissä mallissa on vain 1 HDMI-paikka. Pitänee ootella meiliä Nordiskilta ja sitten lähteä testaamaan kavereitten telkuissa (älytön säätäminen edessä aikataulujen ja kamojen kuskaamisen kanssa :D). Toki vois tehä viä niin että testaa kaverin plegeä omassa telkussa.
Kuulostaa hyvin samantyyppiseltä ongelmalta mikä mulla oli XO:n kanssa saman telvision pikkuveljen kanssa. Oli telvisiosta kiinni. Tsekkaa mun viesti XO:n ongelmatredistä ja Jogin vastaus siihen. Mun kohdalla auttoi.
 
Vastaus: PlayStation 3

Eikös se ole niin, että International versiosta(esim. tuo capin 399) saa myös valikot suomenkieliseksi?
 
Vastaus: PlayStation 3

Kaikissa PS3-malleissa on 16 kielivaihtoehtoa, mikäli käyttäjärjestelmä on päivitetty ajantasalle. Mukana myös Suomi.

Ja jos Capilta tuon "International Versionin" (eli jonkin muun maan markkinoille tarkoitetun mallin) hankkii, niin kannattaa vaatia, että hoitavat myös velollisuutensa mahdollisissa takuukorjaustapauksissa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ja jos Capilta tuon "International Versionin" (eli jonkin muun maan markkinoille tarkoitetun mallin) hankkii, niin kannattaa vaatia, että hoitavat myös velollisuutensa mahdollisissa takuukorjaustapauksissa.

Eikö Sonyllä ole Euroopanlaajuinen takuu laitteilleen? Vai onko PS3 erityistapaus tässä Nordiskin takia?

Edit: Onko tämä varoitus Capi-onlinen mahdollisille asiakkaille vain hyvää hyvyyttä tehty? Vai soittiko joku ylemmältä portaalta (Nordisk Filmiltä)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Eikö Sonyllä ole Euroopanlaajuinen takuu laitteilleen? Vai onko PS3 erityistapaus tässä Nordiskin takia?

Edit: Onko tämä varoitus Capi-onlinen mahdollisille asiakkaille vain hyvää hyvyyttä tehty? Vai soittiko joku ylemmältä portaalta (Nordisk Filmiltä)?

Sonyn konsoleissa takuut hoitaa maahantuoja. Capin tapauksessa näissä "International" versioissa HE ovat koneen maahantuoja, joten HEIDÄN kuuluisi hoitaa myöskin koneen takuut. Aika simppeliä? Sama juttu on muittenkin harmaatuojien kanssa. Muualta ostetut (Anttila, jne) ovat taas Nordisk Filmin maahantuomia. Tietysti, jos kaupan kanssa tulee ongelmia, niin oddsit on, että Nordiski (se maailman ahnein, kuten täällä jotkut ovat päättäneet, ja heti Suuren Saatanan Microsoftin oikealla puolella oleva firma) kyllä varmaankin hoitaa Pentti Pelaajan "Internationaali" version koneen takuunkin.

Tästä jo aiemmin juttelinkin tuolla "Capi-ketjussa". Eli maahantuojan kuuluu hoitaa omat tuotteensa, toi se niitä virallisesti tai harmaana.
 
Vastaus: PlayStation 3

Helkkarin helkkari sentään!
Tokyo, February 25, 2008 Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) today announced that Phil Harrison, President of Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS), will resign from Sony Computer Entertainment Group as of February 29, 2008. Kazuo Hirai, President and Group CEO of SCEI, will immediately assume responsibilities as president of SCE WWS, in addition to his current duties.
Lähde: http://www.scei.co.jp/corporate/release/080225e.html
 
Vastaus: PlayStation 3

Onko muilla ollut, HDMI-johdolla ongelmia? Mulla tulee nykyään keltaista haamukuvaa kun laitan koneen päälle.

Sama täällä, mutta haamukuva on saman värinen kuin oikeakin kirjain/merkki/symboli. Telkkuna Sony KDF50E-2000 taustaproju. XMB:ssä näkyy vasemmalla puolella pientä haamua, sama esim. CoD:n lobbyssa. Ei se pelatessa näy eikä häiritse. Ois kuitenkin kiva saada toimimaan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nuo haamukuvat tuppaavat johtumaan itse televisiosta. Soitto Sonyn aspaan ja kysymystä HDMIssä olevasta haamukuvasta. Kannattaa jättää se pleikka mainitsematta, koska ne ohjaa sitten taas suoraan Nordiskille, joka ohjaa takas Sonylle joka ohjaa.. You get the point. 99.9% noista johtuu itse töllöstä ja sen huonoista asetuksista.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kuulostaa hyvin samantyyppiseltä ongelmalta mikä mulla oli XO:n kanssa saman telvision pikkuveljen kanssa. Oli telvisiosta kiinni. Tsekkaa mun viesti XO:n ongelmatredistä ja Jogin vastaus siihen. Mun kohdalla auttoi.

Loistavaa, *pari ylistyksen sanaa*. Noilla ohjeilla se hoitui. Ei haamukuvaa komponentissa eikä HDMIssä enää. Kiitoksia.
 
Vastaus: PlayStation 3

nyt hyrrää plese onnellisena lootan vieressä.
jumaliste että osaakin olla hiljainen.
oli pakko kädellä koittaa että onko ne vipperät edes päällä mutta kyllä se sieltä takaa lämmintä hiukan hehkasi eli kai ne sitten toimi.

nuo padin liipasimet kyllä todellakin on perseestä.
ei kunnollista tuntumaa ollenkaan koska ne on pohjassa ja koska ei, tuntuu melkein kuin joku olisi vain laittanut vanhan dual shockin napit huonosti paikoilleen.

ja tuo möhkäle ei vissiin sitten vieläkään osaa ladata kamaa storesta samalla kun katsoo leffaa.
osaako edes silloin jos pelaa jotain?

ja toinen mikä kyllä ihmetyttää on se demojen asennus.
siis mitä vittua oikeesti.
ensin imutat demoa ikuisuuden ja sen jälkeen kone asentaa sitä toisen ikuisuuden.
mikä ihme on estanyt sen että homma toimisi kuten boxilla eli kun demo on valmis ja painat play now niin se myös käynnistyy heti eikä vartin päästä.

niin ja ohjaimen latausjohtokin on liian lyhyt ja minulla sentään riitti hyvin jopa cuben ohjaimien johdot.

ja valokuvatkin näytti paljon paremmilta boxin skaalaamana, tiedä sitten mistä johtuu kun boxi sekä plese kuitenkin on 1080p resolle laitettu.
nyt nuo kuvat näyttää melkein yhtä paskoilta kuin sillon jos tunkee muistarin suoraan telsuun ja antaa sen hoitaa skaalaamisen.

ja storekin on aivan perseestä käytettävyydeltään ja hidas kuin mikä.
aina luullut että tuokin narina on liitoiteltua mutta ei se kyllä ole kun minä ehdin painaa jo kohtaa mihin haluan mennä ja store vasta latailee niitä tyhmiä kuvia.
olisivat sitten tehneet kokonaan teksti pohjaisena.
 
Ylös Bottom