Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Tuota on tapahtunut myös firmispäivityksien yhteydessä. Jos kaikki tuntuu toimivan normaalisti, en näe syytä huoleen.

PS. Oliko sulla esim. jotain taustalatauksia menossa, kun sammutit Pleikkarin edellisen kerran?
Ei ollut mitään latauksia, ainoastaan sen koneen mukana tulleen kökköScart-johdon vaihdoin Rgb-johtoon, olisiko se voinut olla syynä?
 
Vastaus: PlayStation 3

Käynnistin äsken pleikkarin ja meinasin saada sydänkohtauksen, kun ruutuun pompahti vaan teksti: "kovalevyn tietokantaa rakennetaan uudelleen" aikansa kone jotain "rakenteli" kunnes käynnistyi uudelleen ja kaikki toimii taas kuin ennenkin. Onkos kenelläkään kokemusta/tietoa vastaavasta? Muistelin vaan että jollain Konsolifiniläisellä olisi samankaltaista viestiä tullut kovalevyn hajotessa?!
Teki saman vähänaikaa sitten. Olin myös vaihtanut 60GB kiintolevyn tilalle 320GB WD:n samana päivänä kun tämä tapahtui.
MItään ei varsinaisesti hävinnyt kun PS3 rakensi tietokannan uudelleen, paitsi osasta musiikkikappaleista katosi tai mystisesti vaihtui albumitiedot tai kappale/esittäjätiedot. Näytti kuin ne tiedot mitä olin editoinut PS3:lla palautuivat siksi mitä ne oli aiemmin PC:llä.
Kiintolevy toimii ainakin vielä ok, eikä muuta vikaan viittaavaa ole ilmennyt.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sori jos väärä ketju mut onko kellään tietoa et voiko ps3:a imuroida noiden tuuletusaukkojen kohdilta kun sinne pukkaa ilmestyy pölyä? Eli voiko huoletta antaa imuvoimaa jotta masiina pysyis "pölyttömänä".......? Vai onko vaarana eliminoida jotain osia sisältä?
 
Vastaus: PlayStation 3

Sori jos väärä ketju mut onko kellään tietoa et voiko ps3:a imuroida noiden tuuletusaukkojen kohdilta kun sinne pukkaa ilmestyy pölyä? Eli voiko huoletta antaa imuvoimaa jotta masiina pysyis "pölyttömänä".......? Vai onko vaarana eliminoida jotain osia sisältä?

Voi imuroida, mutta ei kannata täydellä teholla.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sori jos väärä ketju mut onko kellään tietoa et voiko ps3:a imuroida noiden tuuletusaukkojen kohdilta kun sinne pukkaa ilmestyy pölyä? Eli voiko huoletta antaa imuvoimaa jotta masiina pysyis "pölyttömänä".......? Vai onko vaarana eliminoida jotain osia sisältä?

Ei siellä sisällä mitää irto-osia ole joten eiköhän nuo pölyt voi sieltä imuroida pois. Ite olen ainakin vähäsen yrittänyt imurilla ottaa pölyjä pois.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sori jos väärä ketju mut onko kellään tietoa et voiko ps3:a imuroida noiden tuuletusaukkojen kohdilta kun sinne pukkaa ilmestyy pölyä? Eli voiko huoletta antaa imuvoimaa jotta masiina pysyis "pölyttömänä".......? Vai onko vaarana eliminoida jotain osia sisältä?

Mitään muuta puhdistuskonstia mä en oo tehny, kuin püühkinüt sormella niistä rei'istä pölüt pois, eikä ole näkÿnÿt sen jälkeen pölüä, eikä ole mitään vikojakaan ilmennyt, että ei siihen mitään imuria tartteta ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Olen viikon nyt omistanut ps3 ja yhtä pitkään suunnilleen olen ihmetellyt mitä sillä teen. Nyt kuitenkin alkaa valjeta. Sillähän tosiaan voi katsoa blu-rayt, asentaa linuxin ja tallentaa ohjelmia kun tuleva playTV tulee. Alunperin ostin konsolin pelien takia, mutta ainakaan Motorstorm, Resistance, Uncharted, Heavenly Sword tai Ninja Gaiden Sigmaa ei jaksanut pitkään pelata. Multiplattarit sitten löytyvätkin jo kalalta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Olen viikon nyt omistanut ps3 ja yhtä pitkään suunnilleen olen ihmetellyt mitä sillä teen. Nyt kuitenkin alkaa valjeta. Sillähän tosiaan voi katsoa blu-rayt, asentaa linuxin ja tallentaa ohjelmia kun tuleva playTV tulee. Alunperin ostin konsolin pelien takia, mutta ainakaan Motorstorm, Resistance, Uncharted, Heavenly Sword tai Ninja Gaiden Sigmaa ei jaksanut pitkään pelata. Multiplattarit sitten löytyvätkin jo kalalta.

Laita myyntiin! Kyllähän tuolle ottajia löytyy. Turha itseään tämän kanssa kärvistellä, jos ei kerran pelattavaakaan löydy.
 
Vastaus: PlayStation 3

Laita myyntiin! Kyllähän tuolle ottajia löytyy. Turha itseään tämän kanssa kärvistellä, jos ei kerran pelattavaakaan löydy.

Niin no näinhän se on. Kuitenkin kodin "viihdekeskuksena" toimii muuten ihan hyvin. Ettei siinä mielessä paha hinta alle 400 laitteesta. No pitää tässä nyt ainakin vielä siihen playTV tuloon asti katsella, että miten paljon tälle käyttöä tulee olemaan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Olen viikon nyt omistanut ps3 ja yhtä pitkään suunnilleen olen ihmetellyt mitä sillä teen. Nyt kuitenkin alkaa valjeta. Sillähän tosiaan voi katsoa blu-rayt, asentaa linuxin ja tallentaa ohjelmia kun tuleva playTV tulee. Alunperin ostin konsolin pelien takia, mutta ainakaan Motorstorm, Resistance, Uncharted, Heavenly Sword tai Ninja Gaiden Sigmaa ei jaksanut pitkään pelata. Multiplattarit sitten löytyvätkin jo kalalta.

Oho! Tuossa listassa on kolme peliä, jotka iskivät meikäläiseen täysillä. Harmi, etteivät ole kelvanneet. :(
 
Vastaus: PlayStation 3

Oho! Tuossa listassa on kolme peliä, jotka iskivät meikäläiseen täysillä. Harmi, etteivät ole kelvanneet. :(

Resistanceja Motorstorm eivät varmaan toimii enää samalla tavalla kuin julkaisussa. Silloin sitä peliseuraa kuitenkin riitti jonoksi asti. Resistancen demoa pelanneena en ainakaan yksinpeliksi sitä ostaisi, moninpeli varmasti toimiva. Sama homma Motorstormin kanssa. Sigma on pohjimmiltaan sama peli kuin Xboxin Ninja Gaiden, joten se ei ole ostoslistalla kovin korkealla vaikka hyvä peli onkin. Uncharted oli ihan viihdyttävä paketti, mutta kuten jo Digiexpon demon jälkeen sanoin, ei tää mulle konsolia myynyt. Heavenly Swordin lainasin kaverilta ja se oli oikeasti kova pakkaus. Teknisestikin todella upea. Lyhyt, mutta ei juuri missään vaiheessa vituttanut.

Lähinnä tulevaisuutta varten tuo konsoli tuli hankittua. Kesällä kun pääsee töihin, niin on enemmän rahaa. Nyt tekee jo tiukkaa hankkia GT5 Prolo. :p Minkäs teet kun opiskelijapojan konsolihimo kasvaa liian suureksi. Kesällä ja syksyllä niitä ostettavia pelejä ilmestyy kauppojen hyllylle todella tiiviiseen tahtiin. On Wipeoutia, MGS:ää, Motorstorm 2 ja Resistance 2, Socom jne. Lisäksi voi ostaa nitä "ihan ok" pelejä, kuten Ridge Racer 7.

Pelejä on ihan liikaa pelattavaksi, vaikkei aktiivikäytössä olekaan kuin PS3 ja XO. :p
 
Vastaus: PlayStation 3

Piti nyt sitten kokeilla vielä tuota GT5 prologueta. Se kyllä iski ja kovaa. Jännää sinänsä miten "demo" voi olla niin paljon parempi kuin moni täysversio peli. Tuleehan tuo PS3 nyt sitten pyörittämään netistä ladattua HD pokea ja GT5 prologueta. :)
 
Vastaus: PlayStation 3

ihan uteliaisuuttani kyselisin, että kauanko teillä yleensä kestää ps3 ohjain? ennen kun joudutte ostamaan uuden
 
Vastaus: PlayStation 3

Ensimmäinen pelittää edelleen yhtä hyvin kuin ennenkin, eli ei ole ollut tarvetta uudelle.
 
Vastaus: PlayStation 3

Eiköhän noi kestä normaalissa käytössä lähestulkoon ikuisuuden. Akku saattaa vähän huonontua mutta eikös sony ole luvannut vaihtaa ilmaiseksi uuden akun jos sen voimavarat laskee huomattavasti? Itselläni on mennyt 10 vuoden aikana tasan yksi sonyn ohjain rikki ja silloin repesi (dualshock ykkönen) jostain kumman syystä kolmionäppäimen kumijutska jossa on se kontaktipinta.
 
Ylös Bottom