Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: Onko Saksasta ostettu PS3 Suomessakin OK?

Itse ostin Saksasta PS 3 80gb Little Big Planet bundlena ennen joulua 415 eur.
...ja hyvin toimii.

Tosin tällähetkellä kannattaa melkein englannista ostaa tuon halvan punnan takia.

Vastaus: PlayStation 3

Tulin tänään haettua Verkkokaupasta tuo PS3+LBP setti. Eniten ihmetyttää tuo että LBP ja PS3 kummankin manuaalit ovat saksankieliset. Edes englantia ei noissa ole :confused:

LBP kannetkin ovat täysin saksankieliset.

Asiahan ei tietysti juurikaan haittaa kun konsoli näyttää toimivan, mutta ihmetyttäähän tuo. Olisi nyt ollut edes englannin kieli kun suomea ei ollut.

Tulin tänään haettua Verkkokaupasta tuo PS3+LBP setti. Eniten ihmetyttää tuo että LBP ja PS3 kummankin manuaalit ovat saksankieliset. Edes englantia ei noissa ole :confused:
On tainnut lipsahtaa Saksaan tarkoitettu paketti Verkkokauppaan. Oliko Pleikan manuaali sentään myös suomeksi? Jos ei ollut, ota yhteyttä Verkkokauppaan. Suomessa myydyissä Pleikoissa (ja laitteissa ylipäätään) täytyy olla suomenkielinen ohjekirja.

On tainnut lipsahtaa Saksaan tarkoitettu paketti Verkkokauppaan. Oliko Pleikan manuaali sentään myös suomeksi? Jos ei ollut, ota yhteyttä Verkkokauppaan. Suomessa myydyissä Pleikoissa (ja laitteissa ylipäätään) täytyy olla suomenkielinen ohjekirja.

Ei ollut kuin muistaakseni saksa, ranska, italia ja ?, mutta ei englantia. Pitääpä soittaa huomenna verkkokauppaan. Mites tuo LBP... pitäsköhän pyytää tuohonkin edes lontoon kieliset kannet?

Ei ollut kuin muistaakseni saksa, ranska, italia ja ?, mutta ei englantia. Pitääpä soittaa huomenna verkkokauppaan. Mites tuo LBP... pitäsköhän pyytää tuohonkin edes lontoon kieliset kannet?
Ei sillä englannilla niin väliä, mutta suomi täytyy löytyä. Pelkän pelin kansia eivät varmaankaan lähde vaihtamaan, koska pelistä suomi(kin) löytyy.

Eli pleikkari on alkanut pitää normaalia enemmän ääntä voiko johtua siitä, että on 24/7 käytössä ja menin tunkemaan sen wlan usb tikun pleikkaan vahingossa kun unohdin sen sisäisen wlan aseman? ja onko mitään ratkaisua tähän? :(:confused:

Eli pleikkari on alkanut pitää normaalia enemmän ääntä voiko johtua siitä, että on 24/7 käytössä ja menin tunkemaan sen wlan usb tikun pleikkaan vahingossa kun unohdin sen sisäisen wlan aseman? ja onko mitään ratkaisua tähän? :(:confused:
Ei sillä USB-tikulla ole mitään vaikutusta. Ota se kuitenkin pois, koska et sillä yhtään mitään Pleikan kanssa tee. Säännöllinen imurointi ja kunnollinen ilmanvaihto pitävät Pleikankin tyytyväisenä.

Ei sillä USB-tikulla ole mitään vaikutusta. Ota se kuitenkin pois, koska et sillä yhtään mitään Pleikan kanssa tee. Säännöllinen imurointi ja kunnollinen ilmanvaihto pitävät Pleikankin tyytyväisenä.

Juu otin pois sen usb-tikun.

Myöhemmin imuroin ja katson jos on pölyä...

Kerron sitten myöhemmin miten kävi!

Putsatkaa mielummin paineilma puhaltimella kuin imurilla koska mulla meni tietokone rikki juuri sen takia kun putsasin imurilla koska se tuottaa hankaus sähköä

Putsatkaa mielummin paineilma puhaltimella kuin imurilla koska mulla meni tietokone rikki juuri sen takia kun putsasin imurilla koska se tuottaa hankaus sähköä
Paras tapa toki on puhaltaa paineilmaa Pleikan etupaneelin rei'istä samaan aikaan, kun imurilla imee takaa. Mutta ihan peruskäytössä pelkkä imurointi kapealla, muovisella suuttimella sekä tavallinen pölyjen pyyhkiminen riittää n. kerran parissa kuukaudessa. Staattista sähköä ei kannata pelätä. En ole kuullut, että kukaan olisi Pleikkariaan rikki saanut imuroinnista tulleella hankaussähköllä.

Voinko laulaa tuolla World Tourin mukana tulleella mikrofonilla myös karaokea? Yritin kyllä yhtä karaoke-dvd:tä, mutta en kyllä tiedä oliko mikki edes päällä :) Kytkin vain mikin kiinni ja laiton biisin pyörimään...

Vai pitääkö olla erillinen laitteisto karaokelle? Enkä siis tarkoita singstaria vaan perinteistä juntti-karaokea :p

Noniin sammutin pleikkarin ja imurilla sieltä takaa vähän "imuroin" vaikka itse en ainakaan nähnyt mitään pölyä niin käynnistin pleikkarin ja on nyt kyllä vähemmän äänekäs pitää kyllä vieläkin pientä hyrinää.

Olenko minä vain vainoharhainen vai onko toi nyt ihan normaalia?
n060.gif

LBP kannetkin ovat täysin saksankieliset.

Asiahan ei tietysti juurikaan haittaa kun konsoli näyttää toimivan, mutta ihmetyttäähän tuo. Olisi nyt ollut edes englannin kieli kun suomea ei ollut.
Kaikki konsolin kohdalla tarvittava löytyy suomeksi verkosta: http://fi.playstation.com/help-support/manuals/?locale=fi_FI

n060.gif
Ihan selvä placebo-efekti; sait ohjeet, kuinka Pleikkaa pidetään puhtaana, ja nyt imuroinnin jälkeen kaikki tuntuu paremmalta. ;)

Ei vaan tod.näk. sait sieltä imaistua sen verran pölyä pois, että jäähdytys toimii taas tehokkaammin, eikä tuulettimen tarvitse nostaa kierroksia niin paljoa.

PS. Kannattaa myös muistaa, että pelkkä konsolin imurointikaan ei pelasta tilannetta, jos ympäristö on jatkuvasti likainen ja pölyinen. Eli mitä enemmän pölyä ja epäpuhtauksia on ilmassa ja mitä enemmän konsolia käytetään, sitä enemmän se imee jäähdytysilman mukana pienhiukkasia sisäänsä. Ne hiukkaset sitten tarrautuvat tuulettimeen ja jäähdytyselementteihin heikentäen lämmön haihduttamista. Ja kun lämpö ei haihdu enää niin hyvin, täytyy tuulettimen pyörimisnopeuden kasvaa, ja sitä myöten "meteli" lisääntyy myös.

Laitetaan nyt tänne yksi kysymys. Toimiiko (PS2) Singstar Suomirock PS3 60gb mallissa? PS2-tuen toimivuutta haetaan, tiedän PS3 Singstarissa olevan levynvaihto mahdollisuuden.

Laitetaan nyt tänne yksi kysymys. Toimiiko (PS2) Singstar Suomirock PS3 60gb mallissa? PS2-tuen toimivuutta haetaan, tiedän PS3 Singstarissa olevan levynvaihto mahdollisuuden.
Toimii sekä sellaisenaan että PS3-SingStarin levyswapin kautta, itse vieläpä testasin asian. :)

n060.gif

Oma konsoli on ihan hiljainen. Tosin muutamien pelien (mm. Midnight Club: LA) käytön jälkeen (peli on lopetettu, levy vielä sisällä) konsoli pitää melko kovaa hurinaa. Sellaista tärinää.

Onko sulla joku peli ollu koko ajan sisällä? Testaa ottaa peli pois ja kuuntele, miten se vaikuttaa hurinaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kuinka nuo takuuasiat menevät, jos ostan konsolini englannista? Hoitaako Nordisk Film takuuhuollon Suomessa, vai pitääkö minun lähettää konsoli englantiin, josta se lähtee edelleen huoltoon?

Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kuinka nuo takuuasiat menevät, jos ostan konsolini englannista? Hoitaako Nordisk Film takuuhuollon Suomessa, vai pitääkö minun lähettää konsoli englantiin, josta se lähtee edelleen huoltoon?
Periaatteessa se pitäisi lähettää myyjäliikkeeseen, ja esim. Amazon.co.uk:n takuukäytäntö toimii varsin hyvin. Mutta jos mikään muu ei auta, voi Pleikan palauttaa myös suomalaiselle jälleenmyyjälle.

Ylös Bottom