Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Olenko käsittänyt oikein että PS3 on silti enemmän yksinpelipainoitteinen kun XBOX360?
En tiedä, mihin tuollainen käsitys on perustuvinaan. Ihan samalla lailla moninpelejä pelataan kummallakin alustalla, eikä pelitarjonnassakaan ole merkittäviä eroja suuntaan taikka toiseen.
 
Vastaus: PlayStation 3

Itse asiassa puhtaasti pelaajamäärissä katsottuna PS3:lla on tarjolla suurempia taistoja ts. enemmän pelaajia samassa pelissä esim. Warhawk 32 pelaaja, Resistance 2 60 pelaajaa ja huippuna MAG, jossa ollaan ihan omilla luvuillaan 256 pelaajan kanssa. MAG:ia voin tällä hetkellä suositella varauksetta kaikille on-line räiskinnän ja sodankäynnin ystäville.

Toki laadukkaita yksinpelejäkin löytyy paljon.

Tuo 256 kuullostaa kyllä täysin uskomattomalta. Onko pleikkarilla dedicated servereitä vai miten tuo on mahdollista?

OFFTOPIC: Nyt tuli Mass Effect 2 kohta PS3 parin pelin kera -----> hyvästi työ- ja sosiaalinen elämä
 
Vastaus: PlayStation 3

Tuo 256 kuullostaa kyllä täysin uskomattomalta. Onko pleikkarilla dedicated servereitä vai miten tuo on mahdollista?

MAG:ssä on dedikoidut serverit, ja yleensä melko lagittömästi sota etenee tiukemmissakin tilanteissa. Pelistä enemmän MAG yhteisöalueella (liity yhteisön jäseneksi jos haluat kirjoittaa sinne). KonsoliFIN:ssä on MAG:iin kolme avointa klaania, joista suomenkielistä peliseuraa löytyy taatusti. Jäseniä on jo yli 200.
 
Vastaus: PlayStation 3

Olen pihalla PS3 scenestä joten kaipaisin vielä tietoa mitkä ovat ylipäätään pleikkarin pelatuimpia pelejä tällä hetkellä?
 
Vastaus: PlayStation 3

Olen pihalla PS3 scenestä joten kaipaisin vielä tietoa mitkä ovat ylipäätään pleikkarin pelatuimpia pelejä tällä hetkellä?

Käytännössä pitkälti samat kuin boksilla pois lukien ME2, mutta lisäten MAG, Killzone 2 ja ehkäpä Uncharted 2. Yksinoikeudet ovat ne oleellisin ero.
 
Vastaus: PlayStation 3

Olen pihalla PS3 scenestä joten kaipaisin vielä tietoa mitkä ovat ylipäätään pleikkarin pelatuimpia pelejä tällä hetkellä?

Tässä tulikin tuo MAG jo moneen kertaan mainittua. Itse en ole MAGia hommannut ihan vain sen vuoksi, että odotan tulevan Battlefield:Bad Company 2:en vievän kaiken peliaikani.
Tässä on kelpo arvosteluvideo MAGista.

PS3:n pelatuimmilla tarkoittanet suosituimpia nettipelejä? Vai ihanko vain parhaita pelejä, joita ei ollut X360:lle saatavilla?

Ainakin mieleen tulee heti ensimmäisenä Unchartedit, joista kakkososassa on suosittu ja kehujakin saanut moninpeliosuus.
Uncharted 2:sta on myös saatavilla Playstation storesta kokeiluversio, jos et ole ennen kumpaakaan pelannut.

Toki myös LittleBigPlanet on keräänyt paljon kehuja, mutta mikäli etsit lähinnä räiskintäpelejä, kannattaa varmaan tutustua paremmin peliin esim. täällä.

Tulevista PS3 peleistä eniten taitaa kohdistua odotuksia Heavy Rainiin, God of War 3:een ja tietysti tulevaan Gran Turismoon.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tässä tulikin tuo MAG jo moneen kertaan mainittua. Itse en ole MAGia hommannut ihan vain sen vuoksi, että odotan tulevan Battlefield:Bad Company 2:en vievän kaiken peliaikani.
Tässä on kelpo arvosteluvideo MAGista[/URL].

Tulevista PS3 peleistä eniten taitaa kohdistua odotuksia Heavy Rainiin, God of War 3:een ja tietysti tulevaan Gran Turismoon.
Tämähän oli hyödyllinen postaus. Tosiaan yksinoikeuspelejä tarkoitin. MAG ja Killzone 2 nyt hommattuna.
Voiko Homen kautta muuten löytää suomiseuraa jotenkin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Minkähän ihmeen takia joillakin on useemin psn acco eri maihin laitettuna?
 
Vastaus: PlayStation 3

Kyllä sen saa pois näkyvistä. :)
Ai saa vai? Miten? Plarasin juuri manuaalin läpi, enkä löytänyt moista asetusta. Vai katoaako se, jos What's New -toiminto ei ole käytössä?

Joskus kauan sitten, kun tuo tietoikkuna oli hieman erilainen, sen sai piilotettua. Mutta nykymuotoisena sitä ei käsittääkseni saa katoamaan muuten kuin kirjautumalla ulos PlayStation Networkista.
 
Vastaus: PlayStation 3

Joskus kauan sitten, kun tuo tietoikkuna oli hieman erilainen, sen sai piilotettua. Mutta nykymuotoisena sitä ei käsittääkseni saa katoamaan muuten kuin kirjautumalla ulos PlayStation Networkista.
Laiton sen pois päältä heti kun se tuli, eikä ole sen jälkeen näkynyt. En kylläkään muista mistä lähtee. :(

EDIT: Näin tosiaan laitoin sen aikanaan pois, KLIK, mutta mulla on myös tuo Whats new pois päältä. Ja mitään ylimääräistä ei juokse ruudulla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Ai saa vai? Miten? Plarasin juuri manuaalin läpi, enkä löytänyt moista asetusta. Vai katoaako se, jos What's New -toiminto ei ole käytössä?

Joskus kauan sitten, kun tuo tietoikkuna oli hieman erilainen, sen sai piilotettua. Mutta nykymuotoisena sitä ei käsittääkseni saa katoamaan muuten kuin kirjautumalla ulos PlayStation Networkista.

Minulla ei ole koskaan näkynytkään tuo uudempi infobar. Se vanha näkyi, mutta sitten kun uusi tuli niin eipä näy. Olenkin ihmetellyt, kun kattoo jotain videoita kun siinä on se info ja ettinyt onko jotain asetusta mistä sen saa pois tai päälle, mutta eipä ole löytynyt.
 
Vastaus: PlayStation 3

EDIT: Näin tosiaan laitoin sen aikanaan pois, KLIK, mutta mulla on myös tuo Whats new pois päältä. Ja mitään ylimääräistä ei juokse ruudulla.
Nuo ohjeet ovat nimenomaan sille vanhalle järjestelmälle, jota ei enää kai ole olemassakaan. Tuo uusi ticker + What's New korvasivat sen.

Ja kyllä mullakin oli se Information Board pois päältä (koska se oli ihan kauhea, ja siinä pyöri ikivanhoja "uutisia"). Sitä en sitten tiedä, millä logiikalla tuo uusi infobar joillekin näkyy ja joillekin ei.
 
Vastaus: PlayStation 3

hmm videontoistossa on "vain" 3 nappia mistä pääsee kelaan. tarttis vielä muutaman
 
Ylös Bottom