Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Koitin kuunnella musiikkia tikulta, mutta ei se sitäkään tunnistanut, vaikka mp3 tiedosto oli kyseessä. Oiskohan tossa tikussa nyt jotakin häikkää?
Olihan tiedostot USB-tikulla oikeissa hakemistoissa? Eli tee tikun juureen hakemistot MUSIC, PICTURE ja VIDEO, ja siirrä haluamasi tiedostot sopivaan hakemistoon (eli mp3:t hakemistoon MUSIC ja sitä rataa). Jos on liian vaivalloista, paina muistitikku-ikonin kohdalla XMB:ssä ohjaimen kolmionäppäintä ja valitse Display All. Sillä lailla pääset selaamaan ulkoisen median tiedostorakennetta vapaasti.
 
Vastaus: PlayStation 3

Yleisin ongelma on että tikun tiedostojärjestelmä on väärä.
Oletko varmistanut että tikkusi on formatoitu fat32?
Itse olen useimmiten juuri tuohon virheeseen törmännyt kun noiden tikkujen kanssa pelaillut.

Eli näkyykö USB tikku lainkaan pleikkarin valikoissa?
 
Vastaus: PlayStation 3

Olihan tiedostot USB-tikulla oikeissa hakemistoissa? Eli tee tikun juureen hakemistot MUSIC, PICTURE ja VIDEO, ja siirrä haluamasi tiedostot sopivaan hakemistoon (eli mp3:t hakemistoon MUSIC ja sitä rataa). Jos on liian vaivalloista, paina muistitikku-ikonin kohdalla XMB:ssä ohjaimen kolmionäppäintä ja valitse Display All. Sillä lailla pääset selaamaan ulkoisen median tiedostorakennetta vapaasti.

Tästähän tämä homma sitten kiikasti, joten nyt taas systeemit pelaa. Kiitokset jälleen.
 
Vastaus: PlayStation 3

en tiiä onko tämä oikea paikka puhua... niin vpd:ssä on vaihtotarjous todennäköisesti voimassa eli vanha ps3 vaihto uuteeseen. niin onko mahollista vaihtaa jos mun kaveri korjasi mun vanhan ps3.:o
 
Vastaus: PlayStation 3

Yleensä se pieni teipinpalanen, en muista mikä se on, mutta missä sanotaan, että takuu raukee jos sen ottaa pois... Niin se pitää olla tallella siinä ;)

joo mut sehän repeää jos kova levyn ottaa pois. ja muutenki kone on ostettu melkein julkaisus asti:D niin vaikuttaako se mitenkään?. onkohan kenelläkään kokemuksia täällä foorumissa:o?

ed. en ny tasan tarkkaa muista mis se teippi oli;D
 
Vastaus: PlayStation 3

joo mut sehän repeää jos kova levyn ottaa pois. ja muutenki kone on ostettu melkein julkaisus asti:D niin vaikuttaako se mitenkään?
Kiintolevyn voi vaihtaa ilman takuun menettämistä. Mutta noin muuten tuosta sinun kannattaa kysyä suoraan VPD:stä, koska vain siellä osaavat antaa varman vastauksen.
 
Vastaus: PlayStation 3

Hong Kongin käyttäjällä XMB valikossa on kohta TV ja siellä NowTV niminen ohjelma. Osaako joku kertoa mikä tämän ohjelman tarkoitus on?
 
Vastaus: PlayStation 3

Hong Kongin käyttäjällä XMB valikossa on kohta TV ja siellä NowTV niminen ohjelma. Osaako joku kertoa mikä tämän ohjelman tarkoitus on?
Se on sikäläinen weppi-TV. Noita on joissain maissa käytössä, esim. Australiassa ja UK:ssa. Noissa on yleensä vaan IP-pohjaiset rajoitukset, eli vaikka itse softa (=selain) käynnistyykin, ei videoita voi katsoa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ongelmani on seuraava.. pelatessani cod 5.sta niin joka kerta kun pitäisi tulla trophy, niin yläkulmaan ilmestyy lukemaan: "ET OLE ANSAINNUT TROPHYA" Onko muilla vastaavia ongelmia/ratkaisua?
 
Vastaus: PlayStation 3

Ongelmani on seuraava.. pelatessani cod 5.sta niin joka kerta kun pitäisi tulla trophy, niin yläkulmaan ilmestyy lukemaan: "ET OLE ANSAINNUT TROPHYA" Onko muilla vastaavia ongelmia/ratkaisua?

Jotain ihmeellistä on tapahtunut. Mulla katos death cardit ja mission select valikossa on kaikki muuttunu harmaaks. :eek: Nyt pitäis taas kerran pelata koko peli uudestaan läpi jos kortteja haluu käyttää. :mad: Mulla oli vanha tallennus breaking point tehtävässä. Vaikka sen pelas läpi niin se pysy harmaana mission valikossa. :confused: Eli todennäköisesti joudut aloittamaan kokonaan uuden pelin. :mad:
 
Vastaus: PlayStation 3

Eli näkyykö USB tikku lainkaan pleikkarin valikoissa?
Minulla muuten on tällainen, että kännykkäni mukana tullut muistikortti ei näy XMB:ssä adapterin kanssa, eikä edes niin, että se on kännykässä kiinni ja kännykkä USB -tilassa kiinni PS3:ssa.
Missä siis vika?
 
Vastaus: PlayStation 3

Pitäsköhän imuroida tuo ps3 sisältä. Pelasin noin tunnin ja kokeilin koneen takaosaa niin oli aivan kuuma. Kuumeneeko teillä konsoli kuin nopeasti? Ja mallini on Slim.
 
Vastaus: PlayStation 3

Pitäsköhän imuroida tuo ps3 sisältä. Pelasin noin tunnin ja kokeilin koneen takaosaa niin oli aivan kuuma. Kuumeneeko teillä konsoli kuin nopeasti? Ja mallini on Slim.

Kuumenee aika helposti, mutta kunhan siellä on tarpeeksi tilaa puhaltaa(takana) sillä voi pelailla useammankin tunnin huoletta, se alkaa puhaltaa kovempaa kun siltä tuntuu. Tietysti ilmanvaihto huoneessa olisi suotavaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Oletko aina halunnut kysyä suoraan Sony Computer Entertainment Europen johtajalta Andrew Houselta suoraan

Itse en viitsi mennä änkyttämään, kun jokainen sana ei ole hallussa, mutta jos joku voisi kysyä samalla, että missä viipyy päivitys masiinaan, joka tukee chattaamisen pelien ylitse.
Toivottavasti joku keksii sille sen oikean sanan :o
 
Vastaus: PlayStation 3

... mutta jos joku voisi kysyä samalla, että missä viipyy päivitys masiinaan, joka tukee chattaamisen pelien ylitse.
Toivottavasti joku keksii sille sen oikean sanan :o
Jos tarkoitat cross-game voice chatia, niin se on kyllä tulossa. Aikataulu? Veikkaan tällä hetkellä alkusyksyä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Jos tarkoitat cross-game voice chatia, niin se on kyllä tulossa. Aikataulu? Veikkaan tällä hetkellä alkusyksyä.

Juurikin sitä tarkoitan, ja sitä aikatauluakin samalla tarkoitin, mutta näemmä joku sen jo siellä kysyikin, joten kysyin sitten vain sen, että miksei Vasepookki toimi PS3:lla :p
 
Ylös Bottom