Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

miksi soneran yli 100 megan valokuitu netillä ollaan joka ottelussa nhl tai fifa pelissä vieras joukkue ja miksi storesta lataa hitaasti (3mb/sekunnissa), osaisiko joku auttaa vai johtuuko sonerasta?
 
Vastaus: PlayStation 3

Onkohan ollut jotain uutisia PS3:n halpenemisesta PS4:n tieltä? Kiinnostaisi hommata itselle kolmanneksi laitteeksi, koska laitteella aika mittava määrä sellaisia pelejä, joita haluaisin jossakin vaiheessa pelata ja mieluummin ne pelaisin itse laitoksella, kuin odottaisi PS4:n pilvitoistoa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Onkohan ollut jotain uutisia PS3:n halpenemisesta PS4:n tieltä?
On. Nimittäin sellaisia uutisia, että Sonylla ei ole suunnitelmissa PS3:n hintaleikkausta.

But many were also expecting a price cut in the PlayStation 3 as it shifts to become the entry level home console for PlayStation gaming. However, Gara poured cold water on those expectations.

"There's no plans as yet," he said. "The PlayStation 3 is a system where it hasn't been particularly easy to get the costs down.

Lähde: Games Industry
 
Vastaus: PlayStation 3

Huomasin eilen semmoisen jutun, että mulle oli tullut kaveripyyntöjä läpi vaikka maksimi 100 on täynnä. Tuohan ei ole ollut mahdollista ennen ainakaan. Jos on yrittänyt lähettää pyyntöä täydelle listalle tulee virheilmotus. Onko jossain ollut puhetta muutoksesta PS3 listaan?

Oletan, että tämä liittyy jotenkin kaverilistan suurentumiseen PS4 konsolilla.
 
Vastaus: PlayStation 3

Oletan, että tämä liittyy jotenkin kaverilistan suurentumiseen PS4 konsolilla.
Siihen tuo liittyy. PS3 pystyy edelleenkin näyttämään vain 100 PSN-kaveria kerrallaan, mutta noin muuten se kaverilistan koon kasvattaminen vaikuttaa myös PS3:een.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kannattaa varmaan laittaa ihan uutinen sitten pystyyn ennen kuun vaihtoa että PS3 saattaa seota 90% varmuudella 1.3 jonka vuoksi kannattaa Trophyt pistää talteen. Porukka varmaan muistaa mitä tapahtui 4 vuotta sitten.
 
Vastaus: PlayStation 3

PS3 saattaa seota 90% varmuudella 1.3 jonka vuoksi kannattaa Trophyt pistää talteen. Porukka varmaan muistaa mitä tapahtui 4 vuotta sitten.

Viittaatko karkausvuoteen? Seuraava on vasta 2016 ja olen ymmärtänyt, että Plösö 3:n sisäinen kello on nyt koodattu jiiriin näiden helmikuun lisäpäivien suhteen.
 
Vastaus: PlayStation 3

Viittaatko karkausvuoteen? Seuraava on vasta 2016 ja olen ymmärtänyt, että Plösö 3:n sisäinen kello on nyt koodattu jiiriin näiden helmikuun lisäpäivien suhteen.

Sonyn koodaaja oli laittanut karkausvuoden joka toiseksi vuodeksi eikä joka neljänneksi. Itse taas muistelen että sitä ei pystynyt korjaamaan. Taisi olla joltakin modelta *khöh TT-2k *khöh jos muistan oikein. Kuitenkin 4 vuotta kerennyt kulua joten paljon on voinut unohtua tai jäädä huomaamatta minulta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sonyn koodaaja oli laittanut karkausvuoden joka toiseksi vuodeksi eikä joka neljänneksi. Itse taas muistelen että sitä ei pystynyt korjaamaan. Taisi olla joltakin modelta *khöh TT-2k *khöh jos muistan oikein. Kuitenkin 4 vuotta kerennyt kulua joten paljon on voinut unohtua tai jäädä huomaamatta minulta.
Digital Foundryn artikkelin mukaan vika oli PS3:n kellopiirissä. Tuo ARMin valmistama piiri oli muissakin laitteissa aiheuttanut aiemmin ongelmia, joten ei se sinällään ihan täysin Sonyn omaa kädettömyyttä ollut. Lisäksi tuo ongelma koski vain kaikista varhaisimpia PS3-malleja, ja nekin taidettiin saada kuntoon v3.40-päivityksellä.

A small ARM Syscon CPU dedicated to menial tasks within the PlayStation 3 was known to have an issue dealing with leap years. The same piece of silicon had a history of causing similar aggravation for mobile devices with the likes of Zune and some Blackberry devices afflicted. In those cases, MSFT and RIMM were on top of the issue.

&

In the here and now, the problem has righted itself and a patch for the ARM controller can be incorporated at Sony's own pace into a future firmware update. Internally the company must surely be relieved about the bullet it has dodged. Unofficial community-compiled lists of "fat" PS3 hardware affected by the problem suggest that of 11 different SKUs, eight of them use the bugged controller chip, resulting in a colossal amount of affected users.
Myönnän kuitenkin, etten muista, tapahtuiko kaksi vuotta sitten kuitenkin vielä jotain, joka tukisi tuota teoriaa kahden vuoden välein tulevasta karkausvuodesta.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: PlayStation 3

Otetaas tätäkin ylös, että pysyisi menneisyys lähellä. Sitä paitsi kaikille PS3 ei ole vieläkään retroa.

Kiva todellakin oppia uusia asioita näinkin pitkään käytössä olleesta laitteesta. Pitkään olen haikaillut ominaisuutta, joka mahdollistaisi konsolin automaagisen sammumisen latauksen päätteeksi. Eilenpä selvisi moisen olleen mahdollista vuodesta miekka ja hirvi.

Temppu onnistuu siten, että imurin ollessa käynnissä huomaa sammuttaa Plösön XMB-valikon kautta (ihan sinne vasemmalle, käyttäjät-kohtaan, mikään muu tyyli ei käy) ja siinä vaiheessa masiina tarjoutuu hoitamaan prosessin asennuksineen loppuun ennen valmiustilaa.

Oliko muille ihan tuttua kauraa? Eipä tästä ainakaan mitään meteliä ole pidetty turuilla ja toreilla. Joo, ja tiedän automaattipäivityksistä, joissa kone itse heräilee tiettyyn aikaan puuhailemaan jutskia, mutta se on oma lukunsa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Kyllä itse olen noin lataillut aina ja tiedossa on ollut, eli kyllä toi on pitkään ollu mahdollista. :D
 
Vastaus: PlayStation 3

Mulla olisi ylimääräinen PS3 josta haluaisin eroon. Se on jailbreakattu.

Löytyykö jailbreakatuilla PS3:lle ylimääräistä kysyntää?
 
Vastaus: PlayStation 3

Modattujen - jollaiseksi jailbreakauskin lasketaan - konsolien myynti on ehdottoman kiellettyä KonsoliFINissä.

Ok.

Viestin tarkoitus oli tunnustella ilmapiiriä ja selvittää etsiikö joku mahdollisesti nimenomaan tällaista PS3:sta, vai saako parhaat valuet vain heittämällä tohon viralliset patchit ja pistämällä sitten myyntiin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mitenköhän saisin äänet ps3:eeni, jos kiinnitän sen monitoriin (tietokoneen näyttö), jossa ei ole 3.5mm ulostuloa? Täytyiskö hankkia joku optinen digitaali > 3.5mm adapteri?
 
Vastaus: PlayStation 3

Mitenköhän saisin äänet ps3:eeni, jos kiinnitän sen monitoriin (tietokoneen näyttö), jossa ei ole 3.5mm ulostuloa? Täytyiskö hankkia joku optinen digitaali > 3.5mm adapteri?

Helpoimmalla pääsee jos sulla on tallessa se pleikkarin mukana tullut rca-kaapeli.

Näytä liitetiedosto 13763

Eli tuollanen ja sit vaikka rca n => 3.5mm n adapteri, niin saat vaikka tietokoneen kaiuttimet kiinni pleikkariin.

Näytä liitetiedosto 13764
 
Ylös Bottom