Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saa, mutta samalla menee myös ilmoitukset uusista viesteistä (ml. pelikutsut). Tiedonannot-asetus löytyy järjestelmäasetuksista.Saako noita psn kirjautumis ilmoituksia millään pois? Esim. Herra X on online.
Eli en jaksa koko ketjua plärätä läpi josko jollakin olisi sama vika tiedonsiirtotyökalussa kuin minulla, joten jos joku viitsisi auttaa. Olen yrittänyt siirtää vanhasta ps3:sta tietoa tuohon uusimpaan malliin. En ole siinä onnistunut vaikka olen omat(hyvin rajalliset) taidot käyttänytkin ja monella eri tapaa yrittänyt. Eli yksi ongelma on se että lähde ps3 yleensä ilmoittaa, että ethernet kaapeli ei ole kytketty tai toisessa ps3:ssa ei ole virrat päällä tai lähde ps3 ei vain yksinkertaisesti etene siitä kohtaa kun näytössä lukee: "Odotetaan tietojen siirtämistä..." ja alapuolella on ohjeet, miten toinen ps3 laitetaan kuntoon. Sen lisäksi laitteen voivat ilmoittaa, että yhteys mediapalvelimiin on katkennut ja joskus tulee myös virheilmoitus "DLNA-protokollavirhe 2104". Ethernetkaapelina olen käyttänyt jotai mitä olen laatikonpohjalta löytänyt. Molemmissa järjestelmissä on uusin päivitys. Missä vika siis on? Ja jos kaapelissa on vika, millainen kaapeli tulisi hankkia?
Kiitän jo etukäteen.
Ethernetkaapelina olen käyttänyt jotai mitä olen laatikonpohjalta löytänyt.
Kyllä.Sellainen kysymys että, jos kirjaudun omalla tunnuksellani kaverin PS3 niin pystynkö saamaan trophyja normaalisti omalle tililleni?
Ei periaatteessa mistään. Jos olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa sen käyttämällä Unohditko salasanasi? -toimintoa. Sitä varten sinun täytyy tietää syntymäaikasi, ja lisäksi tarvitset pääsyn PSN-tunnukseesi liitettyyn sähköpostiosoitteeseen.Hei! tota mistä saan mun ps networkin passun?
Voi, pitää vaan käydä vaihtamassa ulostulotaajuudeksi 48 kHz.Eikö PS3:lla voi enää kuunnella musiikkia samalla, kun valitsee uutta kappaletta tai käyttää nettiselainta?
Hups! tosta en oo muuten ihan varma sain nimittäin uuden kortin joku aika sit. Mistäs sen voi vaihtaa
Okei. no nyt tuli taas ongelma, ei jeesus. enhän mä muista mun ps passua tai se kirjautuu automaattisesti aina, mut en muista mitekään passua...mistäs se passu vaihetaan