Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Eli en jaksa koko ketjua plärätä läpi josko jollakin olisi sama vika tiedonsiirtotyökalussa kuin minulla, joten jos joku viitsisi auttaa. Olen yrittänyt siirtää vanhasta ps3:sta tietoa tuohon uusimpaan malliin. En ole siinä onnistunut vaikka olen omat(hyvin rajalliset) taidot käyttänytkin ja monella eri tapaa yrittänyt. Eli yksi ongelma on se että lähde ps3 yleensä ilmoittaa, että ethernet kaapeli ei ole kytketty tai toisessa ps3:ssa ei ole virrat päällä tai lähde ps3 ei vain yksinkertaisesti etene siitä kohtaa kun näytössä lukee: "Odotetaan tietojen siirtämistä..." ja alapuolella on ohjeet, miten toinen ps3 laitetaan kuntoon. Sen lisäksi laitteen voivat ilmoittaa, että yhteys mediapalvelimiin on katkennut ja joskus tulee myös virheilmoitus "DLNA-protokollavirhe 2104". Ethernetkaapelina olen käyttänyt jotai mitä olen laatikonpohjalta löytänyt. Molemmissa järjestelmissä on uusin päivitys. Missä vika siis on? Ja jos kaapelissa on vika, millainen kaapeli tulisi hankkia?

Kiitän jo etukäteen.
 
Vastaus: PlayStation 3

Eli en jaksa koko ketjua plärätä läpi josko jollakin olisi sama vika tiedonsiirtotyökalussa kuin minulla, joten jos joku viitsisi auttaa. Olen yrittänyt siirtää vanhasta ps3:sta tietoa tuohon uusimpaan malliin. En ole siinä onnistunut vaikka olen omat(hyvin rajalliset) taidot käyttänytkin ja monella eri tapaa yrittänyt. Eli yksi ongelma on se että lähde ps3 yleensä ilmoittaa, että ethernet kaapeli ei ole kytketty tai toisessa ps3:ssa ei ole virrat päällä tai lähde ps3 ei vain yksinkertaisesti etene siitä kohtaa kun näytössä lukee: "Odotetaan tietojen siirtämistä..." ja alapuolella on ohjeet, miten toinen ps3 laitetaan kuntoon. Sen lisäksi laitteen voivat ilmoittaa, että yhteys mediapalvelimiin on katkennut ja joskus tulee myös virheilmoitus "DLNA-protokollavirhe 2104". Ethernetkaapelina olen käyttänyt jotai mitä olen laatikonpohjalta löytänyt. Molemmissa järjestelmissä on uusin päivitys. Missä vika siis on? Ja jos kaapelissa on vika, millainen kaapeli tulisi hankkia?

Kiitän jo etukäteen.

En ole itse koskaan tehnyt mutta periaatteessa LAN-kaapeli suoraan pleikasta toiseen ilman mitään reititintä tms ja muista valita verkkoasetuksista LAN käyttöön (ei WLAN) sekä LAN-asetukset automaattiseksi. Automaattiset asetukset on tärkeät jotta pleikka itse osaa valita oikean kaapelityypin. Teoriassa joskus 10v sitten oli käytössä myös ns. suoraan kytkettyjä kaapeleita (johdinparit erilaiset) mutta taitavat olla harvinaisuus nykyään.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sellainen kysymys että, jos kirjaudun omalla tunnuksellani kaverin PS3 niin pystynkö saamaan trophyja normaalisti omalle tililleni? Jos esimerkiksi pelaan jotain kaverin peliä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sellainen kysymys että, jos kirjaudun omalla tunnuksellani kaverin PS3 niin pystynkö saamaan trophyja normaalisti omalle tililleni?
Kyllä.

Muista kaverilta lähtiessäsi kuitenkin tehdä konsolin deaktivointi tunnuksellasi, jottei aktivoitujen konsolien määrä kasva tarpeettomasti.
 
Vastaus: PlayStation 3

Hei! tota mistä saan mun ps networkin passun? tai siis kyl mä pääseen kirjautumaan ku se meneee aina automaattisesti. Mut nyt tarvisin sitä passua ja en kuolemakseni muista sitä :D
 
Vastaus: PlayStation 3

Hei! tota mistä saan mun ps networkin passun?
Ei periaatteessa mistään. Jos olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa sen käyttämällä Unohditko salasanasi? -toimintoa. Sitä varten sinun täytyy tietää syntymäaikasi, ja lisäksi tarvitset pääsyn PSN-tunnukseesi liitettyyn sähköpostiosoitteeseen.

Jos olet antanut feikkisyntymäajan, etkä enää muista sitä, sitten vain tekninen tuki voi auttaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Eikö PS3:lla voi enää kuunnella musiikkia samalla, kun valitsee uutta kappaletta tai käyttää nettiselainta? Aikaisemmin PS-nappia painamalla on päässyt valikkoja ainakin selaamaan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mikä ***** ps storee vaivaa nykyään? En voi ostaa sieltä enää mitään( oon nyt kahden viikon ajan yrittäny) ei anna lisää rahaa ollenkaan sinne? Tulee vaan teksti ku yrität lisätä rahaa: The funds could not be added to your wallet. tai joku errror.

Ennen kyl toimi aivan ongelmitta. Mikähän täs nyt on vikana? osaaks joku sanoo.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ugrit: Ole yhteydessä tekniseen tukeen.

PS. Onhan PSN-tiliisi liitetty luottokortti varmasti voimassa?
 
Vastaus: PlayStation 3

Hups! tosta en oo muuten ihan varma :D sain nimittäin uuden kortin joku aika sit. Mistäs sen voi vaihtaa :eek:
 
Vastaus: PlayStation 3

Okei. no nyt tuli taas ongelma, ei jeesus. enhän mä muista mun ps passua tai se kirjautuu automaattisesti aina, mut en muista mitekään passua...mistäs se passu vaihetaan :eek:
 
Vastaus: PlayStation 3

Hmm outoa seurasin ohjeita ja sain sähköpostin, mut siin ei lue mitään :eek:

Vain et
[h=2]Change Your Password[/h]
 
Vastaus: PlayStation 3

toimiiko mikään printteri ps3:lla?itellä hp photosmart 6510,mutta ps3 ei löydä sitä vaikka laitan sieltä ps3 printterin asetuksista hakemaan printteriä.
 
Ylös Bottom