Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ensimmäisenä pisti silmään tuo eurohinta. Sen päivän kun näkisi, että se on kurssin mukaan sama kuin jenkkilässä.Oliver sanoi:PSM ei sitten ole mikään maailman luotettavin lähde.
Luckyman sanoi:Parhaassa tapauksessa taalat kääntyvät vain suoraan 1:1 euroiksi.
Luckyman sanoi:399$ kuulostaa erittäin todennäköiseltä IMO. Sonyn jokaisen konsolin hintaa on yliarvioitu tähän saakka rankasti.
PorvariPibe sanoi:Eiköhän se hinta asetu aika reilustikin yli 400e:hen... Näin luulen minä. Eipä kyllä silti haittaa mua, ostan sen joka tapauksessa.
Toisaalta Amerikassa on PS2:n hintaa tiputettu juuri 130 dollariin, mutta missä ovat hinnanalennukset Euroopassa?Luckyman sanoi:Teamxbox teki tuon valuuttamuunnoksen, PSM:ssä oli vain taalahinta. Parhaassa tapauksessa taalat kääntyvät vain suoraan 1:1 euroiksi.
399$ kuulostaa erittäin todennäköiseltä IMO. Sonyn jokaisen konsolin hintaa on yliarvioitu tähän saakka rankasti.
Ylivoimainen markkinajohtajuus tällä mantereella?jryi sanoi:Jostain kumman syystä Sony syrjii meitä eurooppalaisia oikein tosissaan
tsinivuo sanoi:Ylivoimainen markkinajohtajuus tällä mantereella?