Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Kuulostaa kyllä aivan mahtavalta jos nuo pitävät sitten loppupeleissä paikkansa. Live ei ole mikään evoluution kirkkain tähti. Kyllä siitä on helppo pistää paremmaksi ja Sony jos kuka sen voi tehdä. Loppuvuoden hype-kuumetta odotellessa ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Noista "joku saitti kirjoittaa että tossa lehdessä luki noin" -jutuista on aina vähän vaikea ottaa selkoa. Skannit sivuista ovat tietysti tekijänoikeusrikkomuksia, mutta antavat tiettyä varmuutta uutiselle.

Ja tuosta yhteensopivuudesta on nostettu mielestäni turhan suuri haloo.
Kaikki PS2-pelit eivät tosiaan toimi edes viimeisimmissä PS2-malleissa, mutta kyse on alle prosentista yli 6000 julkaisun joukossa. Lisäksi "toimimattomaksi" listataan esim. Tekken 5, jossa ei välttämättä toimi ne vanhat Arcade-Tekkenit. Itse Tekken 5 toimii kaikilla PS2:lla ok.

Eiköhän ne tärkeimmät pelit saada pyörimään PS3:llakin.
 
Vastaus: PlayStation 3

yhteensopivuus on ok, mutta tuskimpa tuota enää tulee esimerkiksi ps1:n pelejä väännettyä kovinkaan kummoisesti kolmosella, paitsi tiettyjä "legendaarisia", mutta harvemmin kuitenkin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Juu, pakko sanoa, että vaikka GT2, Wipeout 2097 ja Driver pitikin hakea kummipojalta takaisin (ei se niistä mitään tajuis kuitenkaan), niin eipä niitä ole kauheasti tullut väännettyä.
Mutta olo on jotenkin turvallisempi. :cool:
 
Vastaus: PlayStation 3

Hurjia lehtipaljastuksia: Namco tekee Tekken 6:sta... (rumpujen pärinää) PS3:lle!

Rockstar tekee GTA:ta PS3:lle! Mutta haluaa maksimoida myynnin ja julkaisee sen vasta ensi vuoden lopulla. -> PSP:n seuraava GTA (GTA: Vice City Stories?) julkaistaan aikaisempien ilmoitusten mukaan ensi jouluksi -> GTA:VCS käännetään keväällä 2007 PS2:lle (allekirjoittaneen oletus) -> ja vasta jouluksi 2007 saadaan seuraava kokonaan uusi GTA.
 
NewsFlash

(Ja sama suomeksi)

Sony varautuu PS3:n aiheuttamiin tappioihin 27.04.2006

Sonyn maaliskuussa päättyneen tilivuoden tulos ylitti niin sijoittajien, kuin myös yhtiön omat ennusteet kohoamalla peräti 68 prosenttia 191,3 miljardiin jeniin eli yli 1,3 miljardiin euroon. Hyvää tulosta avittivat PSP, Bravia-televisiot, Vaio-tietokoneet sekä tuottavat sijoitukset.

Sony kuitenkin odottaa tämän vuoden tuloksen putoavan 48 prosenttia 100 miljardiin jeniin (n. 700 milj. euroon). Syynä tähän on tietenkin PlayStation 3:n julkaisu, jonka uskotaan painavan Sony Computer Entertainmentin tuloksen peräti 100 miljardia jeniä (n. 700 milj. euroa) miinukselle kuluvana tilivuotena. Sony odottaa myyvänsä kuusi miljoonaa PS3:sta ensi maaliskuun loppuun mennessä.

"Uskomme, että voimme laskea PS3:n aiheuttamia kuluja merkittävästi prosessoria pienentämällä ja vähentämällä komponentteja, mutta emme voi välttää korkeita kustannuksia ensimmäisen vuoden aikana", kertoi Sonyn varapääjohtaja Takao Yuhara.
 
NewsFlash

PSM:n tuorein numero ilmoittaa PlayStation 3:n hinnaksi Yhdysvalloissa 399 dollaria ja Euroopassa 322 euroa. Microsoftin vastinetta halvempi konsoli on PSM:n tietojen mukaan myös taaksepäin yhteensopiva - jopa 720:n, 1080i:n ja 1080p:n resoluutioilla.

Aikaisempien huhujen mukaisesti kaikki pelit pyörivät aluevapaissa Blu-ray Disceissä, ja vaihtamattoman kovalevyn koko on 60 gigaa.

Loput tiedot varmistetaan E3-messuilla, jolloin PS3:n ohjainkin saanee lopullisen muotonsa.

*Päivitys*

PSM:n päätoimittaja otti yhteyttä Team Xboxiin, koska halusi korjata artikkelin sisältämiä väärinymmärryksiä.

PSM ei ilmoittanut PS3:lle tarkkaa hintaa, vaan he olettivat Sonyn antamien tietojen perusteella konsolin hinnaksi Yhdysvalloissa 399 dollaria. Toisekseen kovalevyä ei sanottu vaihtamattomaksi, vaan paranneltavaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Oliver sanoi:
PSM ei sitten ole mikään maailman luotettavin lähde.
Ensimmäisenä pisti silmään tuo eurohinta. Sen päivän kun näkisi, että se on kurssin mukaan sama kuin jenkkilässä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ja onhan tuossa myös tuo kiinteä kovalevy, kun Sonylta on jatkuvasti painotettu, että käyttäjä voi laittaa koneeseen haluamansa kokoisen levyn.

Mutta eiköhän 9.5. aamuyöstä taas valaistuta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Teamxbox teki tuon valuuttamuunnoksen, PSM:ssä oli vain taalahinta. Parhaassa tapauksessa taalat kääntyvät vain suoraan 1:1 euroiksi.

399$ kuulostaa erittäin todennäköiseltä IMO. Sonyn jokaisen konsolin hintaa on yliarvioitu tähän saakka rankasti.
 
Vastaus: PlayStation 3

Eiköhän se hinta asetu aika reilustikin yli 400e:hen... Näin luulen minä. Eipä kyllä silti haittaa mua, ostan sen joka tapauksessa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Pibe sanoi:
Eiköhän se hinta asetu aika reilustikin yli 400e:hen... Näin luulen minä. Eipä kyllä silti haittaa mua, ostan sen joka tapauksessa.
Porvari:mad: Lähetä mulle rahaa!! Mutta tosiaan, jos se ale 400 euron menisi niin mä olisin ihan haltioissani. Toisaalta, niin epätodennäköistä että varmaan luulisin olevani kivimies joka osaa lentää nähdessään kalakukko-nimisen linnun ilman salaattisosekeittoa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Luckyman sanoi:
Teamxbox teki tuon valuuttamuunnoksen, PSM:ssä oli vain taalahinta. Parhaassa tapauksessa taalat kääntyvät vain suoraan 1:1 euroiksi.

399$ kuulostaa erittäin todennäköiseltä IMO. Sonyn jokaisen konsolin hintaa on yliarvioitu tähän saakka rankasti.
Toisaalta Amerikassa on PS2:n hintaa tiputettu juuri 130 dollariin, mutta missä ovat hinnanalennukset Euroopassa?

Jostain kumman syystä Sony syrjii meitä eurooppalaisia oikein tosissaan, PSP:tä jouduttiin odottamaan vaikka kuinka kauan ja sen hinta on vieläkin ihan törkeän korkealla.

Voisihan tuosta jonkin veikkauksenkin pistää pystyyn, että paljonko tulee PS3 maksamaan. Itse pidän tällä hetkellä todennäköisimpänä summana 549 euroa.
 
Ylös Bottom