Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Smith, who has managed SCEA's formidable PR machine for a decade, left the company yesterday.
Her move comes just a few weeks after the arrival of Peter Dille, from THQ, as senior vice president of marketing. Staff at the Foster City company were told of her departure late yesterday. An official announcement is yet to be made.
She took over SCEA's publicity operation soon after the launch of PlayStation 1, and has been at the center of the company's growing publicity reach ever since.
Inquirer taitaa kyllä olla IT-alan Seiska tai Iltalehti. Jumalatonta sensaationhakuista paskaa ilman kosketusta tosiasioihin. PS3:n kanssa on paljon potentiaalisia pieleenmeneviä asioita, mutta jotain kritiikkiä ja tasoa pitäisi jutuissa olla. Tuo valituksen aihe on vähän samanlainen, kuin valittaisi auton olevan rikki koska sillä ei pääse ajamaan joessa vastavirtaan. Ei sitä ole siihen tarkoitettukaan.sawe sanoi:Eli linkin takaa löytyy kuva sonyn esityksestä, jossa kerrotaan Cell:n olevan hmmmmmm.... "hieman" rikki.
Minä olen ihmetellyt että ovat edes harkinneet muunlaista lähestymistä kuin rauta-avusteista yhteensopivuutta. PS2 on monimutkaisimpana ylivoimaisesti hankalin emuloitava sukupolvestaan, ja puhtaalla softatoteutuksella olisi odotettavissa hyvin ailahtelevaa toimivuutta ja varmasti enemmistössä peleistä nykivää pyöritystä.Janus sanoi:Tämä on mielenkiintoinen. Saa nähdä pitääkö paikkansa.
http://ps3.ign.com/articles/711/711242p1.html
sph sanoi:Minä olen ihmetellyt että ovat edes harkinneet muunlaista lähestymistä kuin rauta-avusteista yhteensopivuutta. PS2 on monimutkaisimpana ylivoimaisesti hankalin emuloitava sukupolvestaan, ja puhtaalla softatoteutuksella olisi odotettavissa hyvin ailahtelevaa toimivuutta ja varmasti enemmistössä peleistä nykivää pyöritystä.
Se mikä tuossa tuntuu kummalliselta on sen rautayhteensopivuuden pudottaminen jossain vaiheessa, varsinkin kun Emotion Enginen hinta tuskin nykyään on kovinkaan kummoinen, saati sitten kolmen vuoden päästä. Tämä tarkoittaisi sitä, että kannattaa ostaa varhainen PS3 mikäli haluaa erikoisemmatkin PS2-pelinsä varmasti toimimaan hyvin.
Oliver sanoi:Uusimmassa HIFI-lehdessä on 32" LCD -telkkareiden testi. Kärjessä Sonyn KDL-32S2000 (1950) ja tokana Samsungin LE-32R72 (1699). Töllöt testattiin myös X360:llä.
Alle tonnin LCD-töllöt sisältävät edellisen tai jopa sitä edellisen sukupolven tekniikkaa, eli ongelmat kuvanlaadussa ovat selvästi havaittavissa ja korostuvat ennestään HD-materiaalilla.
Cyrus1 sanoi:Plasmatekniikka on kai tällä hetkellä kehittyneempää kuin LCD, mutta pelikäyttöön se ei sovellu, koska peleissä ruutuun palaa helposti "haamukuva" tai jotain sellasta olen lukenut.
Minun mielenterveys ei pystyisi elämään plasma & vaikka vain väliaikaisen haamukuvan kanssa.Janus sanoi:Paikallaan olevassa kuvassa. Duunissa oleva plasma pelittää ihan OK, mutta kun sitä katsoo läheltä, niin hirvittää ne haamukuvat jotka jäävät ruutuun pitkäksi aikaa kun virta on sammutettu.
Janus sanoi:No arvaa oliko minulla p*kahalvaus kun katselin leffaa sillä, otin levyn ulos ja laitoin töllön kiinni... Niin eikö ruutu ollut silti täynnä tekstiä! Kunnon slaagi. 'Nykkö mä tään romun hajotin? Pomo nylkee mut.'
Totta turiset, eli SPE yksiköiden välinen kaista väliltä 78GB-197GB http://www-128.ibm.com/developerworks/library/pa-cellperf/#table1.sph sanoi:Tuo siis yrittää uskotella, että Cellin SPE-vektoriprosessorien paikallismuistista lukeminen olisi noin hidasta. Ei todellakaan, se nopeus on todennäköisesti jopa 48GB/s, mikäli se toimii vastaavasti kuin PS2:n vektoriunittien muisti. Tuon 16MB/s-nopeuden kanssa kyse on grafiikkamuistista, ja ei prosessorin ole tarkoituskaan lukea sieltä nykyisissä systeemeissä. Ei sinne ole tarkoitus kirjoittaakaan suoraan prosessorilla, sitä varten on muut mekanismit. Ja kuten juttukin sanoo, RSX:llä sekä kirjoitus että luku on nopeaa. Tietysti, koska sen muistia se on. Cellillä ei ole mitään tekemistä sen muistiratkaisun kanssa.
Uusimmassa HIFI-lehdessä ex-Pelit Laaksonen testasi 32"-LCD -ruutuja myös X360:llä (jep, PingKing taas se mainittiin tässä ketjussa). Sony ja Samsung pärjäsivät hyvin mukana, vaikka pieniä ongelmia oli välillä niilläkin, mutta vertailun rupusarja putosi kyydistä melko totaalisesti. Yhteenvetona oli, että hyvä telkkari on hyvä HD-konsolillakin pelatessa, mutta huonoimpien surkeus vain korostuu.Juzecko sanoi:Entäs riittääkö vasteaika uusissa LCD malleissa peleihin. Jossain NHL:ssä voi olla aika kova tempo.
Sony ja Samppa. Siinä ne merkit, mitä telkkuja tutut ja sukulaiset ovat alkaneet kantaa himoihinsa sen jälkeen kun ne olivat nähneet minun LCD Sampan. Varsinkin kun vilauttaa tietokonekuvaa, niin monella tipahtaa leuka lattiaan. Sampan VGA-liitäntää ei siis ole turhaan kehuttu.Oliver sanoi:Uusimmassa HIFI-lehdessä ex-Pelit Laaksonen testasi 32"-LCD -ruutuja myös X360:llä (jep, PingKing taas se mainittiin tässä ketjussa). Sony ja Samsung pärjäsivät hyvin mukana, vaikka pieniä ongelmia oli välillä niilläkin, mutta vertailun rupusarja putosi kyydistä melko totaalisesti. Yhteenvetona oli, että hyvä telkkari on hyvä HD-konsolillakin pelatessa, mutta huonoimpien surkeus vain korostuu.