Vastaus: PlayStation 3
Tämänhetken peleissähän on ongelmana juuri AI:n ja fysiikan aika+data, kun tarpeeksi järjelliseltä näyttävään toimintaan ei nykykoneissa yksinkertaisesti ole resursseja(aikaa ja dataa), ja henk. kohtaisesti Cell on ensimmäinen teknisesti oikeaan suuntaan astuva laite, koska se antaa mahdollisuuksia suureen ehtolause- määrän vertailuun.
Kyllä vain käytännön hyötyä löytynee, nimittäin jos esimerkiksi tuo tehoilla prassailu toteutuu, niin jos pelinkehittäjällä on käytössään AI- ohjaaman ukon käsittelyyn 2,5 ms:n sijaan esim 30 ms:a, niin vaikutus esim joukkupeleihin(mm. jääkiekko) on valtava, eli datamäärä jolla yksittäisen äijän päätökset toimintatavasta tehdään kasvaa ekspotentiaalisesti, ja päästään lähemmäksi todellisuutta. Eli noiden tehojen merkitys ei, kuten hyvin ilmaisit, muuta tosiasiaa siitä millä nopeudella frameja piirretään näytölle, vaan miten se antaa peli- enginelle mahdollisuuksia kasvaa ja kehittyä.Dr Evil sanoi:Joo kyllä sillä varmaan joku Quake 3 pyörii vaikka tuplasti kovempaa, mitään käytännön hyötyä tästä ei kuitenkaan ole, PS3-pelit tulevat olemaan 50-60 tai 25-30 framea sekunnissa.
Tämänhetken peleissähän on ongelmana juuri AI:n ja fysiikan aika+data, kun tarpeeksi järjelliseltä näyttävään toimintaan ei nykykoneissa yksinkertaisesti ole resursseja(aikaa ja dataa), ja henk. kohtaisesti Cell on ensimmäinen teknisesti oikeaan suuntaan astuva laite, koska se antaa mahdollisuuksia suureen ehtolause- määrän vertailuun.