Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Itse nähnyt Tampereen seudun liikkeissä tuollaisia paketteja ja jokaisessa on ollut vain yksi ohjain. Mutta tuon lisäksi nämä paketit eivät ole olleet mitään virallisia (ainakaan mielestäni) vaan liikkeiden kokoamia paketteja sillä nissä on tulleet pelit erillään koneen mukana.

Aika uskomattoman kova paketti... Kaksi mielettömän kovaa peliä konsolin ja kahden ohjaimen kanssa 500? Huhhuh...

Itse nähnyt Tampereen seudun liikkeissä tuollaisia paketteja ja jokaisessa on ollut vain yksi ohjain. Mutta tuon lisäksi nämä paketit eivät ole olleet mitään virallisia (ainakaan mielestäni) vaan liikkeiden kokoamia paketteja sillä nissä on tulleet pelit erillään koneen mukana.

Juu sama meininki stockmannilla. Pelit ovat ihan irtokappaleita ja kassiin mukaan vaan, eli epävirallisia.

479e PS3+Ratchet+Uncharted, mukaan lähti.

Juu sama meininki stockmannilla. Pelit ovat ihan irtokappaleita ja kassiin mukaan vaan, eli epävirallisia.

479e PS3+Ratchet+Uncharted, mukaan lähti.

Toivottavasti Tapiolan Stockalla on vielä tavaraa jäljellä. Joku sanoi, että tarjous kestää niin kauan, kun konsolia ja pelejä riittää ja itse kerkeän vasta viikonloppuna kauppaan :confused:

Eipä vaan ole tulossa suomeen ::(

Eikös Pibe tässä juuri puhunut paketista Ratchet / Uncharted? Vai tarkoitettiinko tässä tuota samaa, missä oli lisäksi 1 ylimääräinen ohjain ja hinta 499e.

Mielestäni tuo stockan tarjous on silti parempi.

Eikös Pibe tässä juuri puhunut paketista Ratchet / Uncharted? Vai tarkoitettiinko tässä tuota samaa, missä oli lisäksi 1 ylimääräinen ohjain ja hinta 499e.

Kahdesta ohjaimesta tuossa oli maininta

Toivottavasti Tapiolan Stockalla on vielä tavaraa jäljellä. Joku sanoi, että tarjous kestää niin kauan, kun konsolia ja pelejä riittää ja itse kerkeän vasta viikonloppuna kauppaan :confused:

Tuskinpa noista mitään pulaa tulee, paikallinen pelikauppakin myy tuota samaa pakettia vielä euron Stockaa halvemmalla (478e).
Tai kahdella SixAxis-ohjaimella hintaan 518e.

No yleensäkin tuollaiset hinnat tuollaisilla peleillä aika megoja nyt... Ja voipahan väliin jäävällä rahalla verrattuna spaniol-pakettiin ostaa DS3:n puolikkaan :)

http://www.meristation.com/v3/des_noticia.php?pic=PS3&id=cw479ef3382d6ea&idj=cw4460b6e9dbe5a
Meristation kertoo jo faktana torstaina ilmestyvästä uudesta Starter Packista.
Jospa tämä pitäisi paikkansa ja nyt liikkeet myyvät ennakkoon omia "pakettejaan" joissa ei ole tuota toista ohjainta ja muutenkin pelit on vaan ympätty mukaan.

Itse olen jo jonkin aikaa ollut ostamassa uutta 60:n tilalle, mutta ei ole vielä sopivaa tarjousta kohdalle tullut. Kaksi ohjainta olisi kiva, toki DS olisi mukavampi mutta kahdella perusohjaimellakin tulisin toimeen.

Jos noista peleistä jomman kumman myyn pois, kumman suosittelette pitämään: Unchartedin vai R&C? Itse ehkä saattaisin pitää enemmän Unchartedista...mutta en itse asiassa tiedä mitä R&C:ssä tehdään...

Jos noista peleistä jomman kumman myyn pois, kumman suosittelette pitämään: Unchartedin vai R&C? Itse ehkä saattaisin pitää enemmän Unchartedista...mutta en itse asiassa tiedä mitä R&C:ssä tehdään...

Pidä molemmat, on se sen väärti ;)

Niin tuo bundle on kai vasta tulossa, mutta kaupat myyvät nyt jo epävirallista konsoli + bundlepelit-settiä. Toista ohjainta eivät ole tunkeneet mukaan.

Semmoista olenkin ostamassa...mutta toisen silti myyn, en tee kahdella seikkailupelillä mitään...tai no, ehkä eka pelaan ja kokeilen R&C:tä ja myyn JOS se ei ole hmielestäni hyvä. Samoin Unchartedin kanssa.

Semmoista olenkin ostamassa...mutta toisen silti myyn, en tee kahdella seikkailupelillä mitään...tai no, ehkä eka pelaan ja kokeilen R&C:tä ja myyn JOS se ei ole hmielestäni hyvä. Samoin Unchartedin kanssa.

Ehdottomasti kannattaa tutustua molempiin peleihin. Ovat sieltä parhaimmasta päästä ja tarpeeksi erillaisia mahtuakseen samaan bundleen.

Mikäs noista audio-cd:n tuonti formaateista on PS3:lla paras äänenlaadultaan, jos käytetään suurimpia pleikan tarjoamia bitrateja?

Ylös Bottom