Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Mitä toi pleikan musiikkiasetuksista löytyvä bitmapping tarkoittaa ja hyödyttää ja sama kymysys koskien tuota ääni-cd-ulostulotaajuus. En itse mitää eroa löydä niiden asetuksissa mutta jos joku viisaampi tietäää vastaukset niin olen kiitollinen.

Uusia ps3 paketteja:

Verkkokauppa.comissa 250gb kiintolevyllä ja gt5 prologuella ps3 kone 499e!

Valkoinen bundle taas maksaa 549e.

Onko kellään tietoa onko tuossa 250gb mallissa muuta eroa kuin tuo levyn koko?

Uusia ps3 paketteja:

Ei ole muuta eroa. Ei ole edes virallinen bundle vaan vk.comin joku oma paketti.

Ohhoh! aikamoinen paketti. Siinähän luki tuoteselostees tiedot ja mä ainakin ymmärsin että kyseessä on samat ominaisuudet ku 40 gigases mut isompi kovalevy. Ei paha juttu laisinkaan.

Uusia ps3 paketteja:

VK oma paketti toi ilmeisesti. Ei paha ei. Paljon halvimmillaan maksaa 250gb 2.5 SATA?
Capi taitaa olla halvin? mistä saa 40gb hintaan 399e (vai onko muuttunu) sit play.com GT5P ~25e kotiinkannettuna.
Saako ton edullisemmin kuin itse vaihtaisi kovalevyn? :).

Editzor: Niin veikkaisin että k.o. vehje on 40gb joka kustomoitu Verkkokauppa.comissa. Valkoiset lienee importteja vai mistä ne noita repiny (varsinkin jos PAL).

VK oma paketti toi ilmeisesti. Ei paha ei. Paljon halvimmillaan maksaa 250gb 2.5 SATA?
Capi taitaa olla halvin? mistä saa 40gb hintaan 399e (vai onko muuttunu) sit play.com GT5P ~25e kotiinkannettuna.
Saako ton edullisemmin kuin itse vaihtaisi kovalevyn? :).

Capissa taisi olla tuo PS3+GT5P bundle 399 ainakin pari viikkoa sitten (en muista ja olen liian laiska tarkistamaan).

Eipä tuo valkoinen ole se "aito" valkoinen PS3, vaan VK:n kustomoima normaali 40GB, järkyttävällä VK-ryöstöhinnalla.

Capista on PS3+GT5P bundlet loppunu ja lisää pitäisi tulla toukokuussa ja luultavasti sinne ilmaantuu myös PS3+GTAIV bundle jossakin vaiheessa.

Eipä tuo valkoinen ole se "aito" valkoinen PS3, vaan VK:n kustomoima normaali 40GB, järkyttävällä VK-ryöstöhinnalla.

Capista on PS3+GT5P bundlet loppunu ja lisää pitäisi tulla toukokuussa ja luultavasti sinne ilmaantuu myös PS3+GTAIV bundle jossakin vaiheessa.

Eipä ole ihme, että on capista nuo gt5p bundlet loppunut, nimittäin tuo paketti taitaa olla verkkokaupankin konsolipaketeista kaikkein suosituin! Ainakin se on ykkösenä myydyimmät paketit listalla. Samsungin 250gb 2,5" kovon saa noin 70-80 euron hintaan riippuen mistä ostaa. Esim. verkkokaupassa se maksaa 74.90e.

Eipä ole ihme, että on capista nuo gt5p bundlet loppunut, nimittäin tuo paketti taitaa olla verkkokaupankin konsolipaketeista kaikkein suosituin! Ainakin se on ykkösenä myydyimmät paketit listalla. Samsungin 250gb 2,5" kovon saa noin 70-80 euron hintaan riippuen mistä ostaa. Esim. verkkokaupassa se maksaa 74.90e.

Ok, eli ite kannattaa oma plege tuunata. Jääpähän kovalevykin itelle, jos konsoli sanoo poks niin ompahan pelit tallessa, laittaa vaan minuutin operaatiolla alkuperäisen 40gb koviksen takaisin.

Sitäpä juuri, tänks nopasta vastauksesta. :) Kaveri hommaamassa nettiyhteyttä, niin kyseli käykö Pleikkareihin.

Eikös tuo pleikkarin asetuksista löytyvä "alusta kovalevy" poista kaiken mitä kovolla on, aina pelitallennuksista käyttäjä profiileihin?

Eikös tuo pleikkarin asetuksista löytyvä "alusta kovalevy" poista kaiken mitä kovolla on, aina pelitallennuksista käyttäjä profiileihin?

Kaikki muu lähtee paitsi käyttäjäprofiili, kun se on vissiin ps3:sen flash muistissa tallessa.

Auttakaa tyhmää hädässä. Itella vuosi sitten ostettu 60 GB ja olen pohtinut kovalevyn vaihtoa isompaan. Eli millä lailla se PS3:n XMb-käyttis siirretään sille uudelle kovolle? Osaako konosoli itse asentaa sen sinne, vai pitääkö muistitikkujen tms kanssa touhuta, että järjestelmä alkaa toimia? Pelitallennukset tietysti siirrettävä tikulla, mutta toi käyttis mietitytti...

Eli millä lailla se PS3:n XMb-käyttis siirretään sille uudelle kovolle? Osaako konosoli itse asentaa sen sinne, vai pitääkö muistitikkujen tms kanssa touhuta, että järjestelmä alkaa toimia? Pelitallennukset tietysti siirrettävä tikulla, mutta toi käyttis mietitytti...
PS3:n käyttöjärjestelmä ei ole kiintolevyllä, vaan flash-muistissa. XMB:tä ei siis tarvitse mitenkään erikseen siirtää uudelle levylle.

PS3:n käyttöjärjestelmä ei ole kiintolevyllä, vaan flash-muistissa. XMB:tä ei siis tarvitse mitenkään erikseen siirtää uudelle levylle.

Kiitoksia infosta :) Varmaan kesällä tulee ajankohtaiseksi pistää joku 160 GB tms, niin saa kunnolla musaa yms koneelle. Toimivatko muuten esiasennuksen vaativat pelit(tyyliin GT5P BR-versio) uudella kovolla pelkästään sillä, että asennuksen kopioi, vai tarvitseeko asennus suorittaa uudestaan?

En ole aivan varma, että kuuluuko kysymykseni tähän aiheeseen. Mitä Playstation 3:n prosessorissa on vikaa ja onko se huonompi kuin kilpailijoiden?

Kojima valitti jotain prosessorista, joten päätin kysyä tätä asiaa.

Ylös Bottom