Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Ongelma häipyi, mutta tuli jälleen takaisin. Kaukosäätimessä ei ole vikaa ja kaikki muukin järkevä on testattu. Onkohan vika PS3:ssa vai tv:ssä, sitä on vaikea sanoa.
Television omituisuudelta vaikuttaa. Onko talossa muita saman laitevalmistajan kaukosäätimiä ja/tai yleiskaukosäätimiä? Tapahtuuko tuota ainoastaan HDMI:n kautta?
 
Vastaus: PlayStation 3

Ongelma häipyi, mutta tuli jälleen takaisin. Kaukosäätimessä ei ole vikaa ja kaikki muukin järkevä on testattu. Onkohan vika PS3:ssa vai tv:ssä, sitä on vaikea sanoa.

Esiintyykö ongelmaa jos digiboksi on poissa päältä (olettaen että semmoinen on käytössä)? Mulla aina silloin tällöin (kerran viikossa ehkä) välähtää kuva 1s ajaksi mustaksi ja hakee kanavan uusiksi.

Ongelmaa en ole havainnut digiboksin ollessa pois päältä. Ainoa peli missä ton on tavallaan huomannut häiriöksi asti on noh yllättäen SSHD :p
 
Vastaus: PlayStation 3

Tämä ei varmaankaan ole oikea ketju kysyä tätä, mutta juu. :rolleyes:

Eli tänään kävin hakemassa postista verkkokauppa.comista tilaamani television. Laitoin pleikkarin siihen kiinni HDMI-piuhalla, mutta kuva näyttää tältä.

Vika lienee telkkarissa, koska kuva näyttää tasan samalta scartin ja hdmi:n kanssa. Myös Xboxin ja digiboxin kanssa on täysin sama ongelma. Saako tuota korjattua jotenkin kotikonstein, vai pitääkö samantien vaihtaa uuteen?

Itselläni näyttäisi olevan tuo sama tv ja hyvin toimii HDMI-piuhan ja/tai SCARTIN kanssa, voit toki olla epäonninen rikkinäisen saaja, en tosin muista teinkö jotain säätöjä ennen käyttöä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Esiintyykö ongelmaa jos digiboksi on poissa päältä (olettaen että semmoinen on käytössä)? Mulla aina silloin tällöin (kerran viikossa ehkä) välähtää kuva 1s ajaksi mustaksi ja hakee kanavan uusiksi.

Ongelmaa en ole havainnut digiboksin ollessa pois päältä. Ainoa peli missä ton on tavallaan huomannut häiriöksi asti on noh yllättäen SSHD :p

Digitv käytössä, joten eipä voi digiboksia sammuttaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt voi näköjään PSN accountin linkittää playstation.comiin täältä:

https://secureus.playstation.com/Registration/SignIn?src=account&url=/Registration/PSNL/LinkAccounts

Linkittämisen jälkeen voip selata mm kaverilistaa. Jos kaveri on offline niin näkee millon hän on viimeksi ollut online joten nyt pystyy poistelemaan tovereita joita ei ole pitkään aikaan näkynyt jos rupee kaverilistalla olemaan ahdasta.

Täältä äkkäsin jutun:
http://www.ps3fanboy.com/2008/07/14/playstation-network-portable-id-now-available/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Näemmä tuolla on taas pientä köhinää serveripäässä. Yritin katsoa, oisko kaverilistani jo päivittynyt tuonne, mutta tulikin vaan "The server is currently down for maintenance..." -virheilmoa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kyllä se ihan eurotunnukseni siihen kiltisti linkkasi.

Juuh mutta mulla on se ongelma. En tiedä salasanaani US-Storeen, eikä se spostiosoite millä olen aikoinaan rekannut ole minun käytössä enää :p. EU-Storen sähköpostiosoitetta ja salasanaa tuo ei huoli meikäläiseltä.

Edit: Pistin reilu viikko sitten SCEAan kyselyä mutta ei ole kuulunut muutakuin automaattikuittaus.
 
Vastaus: PlayStation 3

Näemmä tuolla on taas pientä köhinää serveripäässä. Yritin katsoa, oisko kaverilistani jo päivittynyt tuonne, mutta tulikin vaan "The server is currently down for maintenance..." -virheilmoa.

Itse taas pääsin PSN:ään kirjautumaan, mutta Store herjaa sekä euro- että jenkkiaccolla virhettä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Jotain vikaa mahtaa kyllä joo olla

Your Email Address was not recognized by our system. Please verify the spelling of your Email Address and try again. If you have not registered with PlayStation.com before, you can register a new account
 
Vastaus: PlayStation 3

Ite tunti sitten testasin ja hyvin pelitti euro accolla... Äsken testasin uudestaan niin ei voinu kirjautua maintenancen takia.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mitenhän saisi PS3:lla DVD:tä katsellessa kuvasuhteen näkymään sillain "normaalisti". Nyt pleikkari litistää kuvan tavallista ohuemmaksi pituussuunnassa, verrattuna esim perus dvd soittimeen. Olen Pleikkarin asetuksia yrittänyt säätää, mutta ei löydy oikeaa vaihtoehtoa. Siis tällähetkellä käytössä olevasta kuvaputki laajakuvasta (RGB kaapelilla) katoaa lähes puolet pois mustien palkkien johdosta. Perus DVD soittimella mustat palkit ovat about muutaman sentin.

Nyt kun en pääse nettiinkään kun töistä, ei todellakaan jaksa/pysty plärätä yli200 sivua aijempia tekstejä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mikähän mahtaa olla vikana, kun TV ei malta pysyä HDMI-kanavalla, vaan kanava vaihtuu itsestään noin 5 sekunnin pelaamisen jälkeen jollekin muulle kanavalle? Olen kokeillut vaihtaa HDMI-porttia, mutta sillä ei ollut vaikutusta asiaan.

Ei tässä sitten kai muu auta kuin viedä tv huoltoon, kun en itse osaa sille mitään tehdä. Toivottavasti ei tule kovin kalliiksi.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tarkista ettei kaukosäätimessä ole joku nappi jäänyt pohjaan.
 
Ylös Bottom