Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Kuittaan kaverilistani perusteella, että toinenkin suomeen tullut myös.

No on niitä nähtävästi muutama tännepäinkin tullut. Mahtoi mennä lottokoneen kautta(scee boardien nda rikkojista päätellen :p) mutta eipä voi mitään ensikerralla uudestaan jos sellaista tulee. Saisivat kyllä tuon QORE systeemin tuoda tännekin niin pääsisi joihinkin betoihin sisään helpommin.

Mutta mitä discshoppiin nyt katsoo niin nähtävästi jotain pre-order hässäkkää on saatu jo suomenkin perukoille vaikkakin lähinnä suurempiin puljuihin.
 
Vastaus: PlayStation 3

En tiedä onko jossain muussa ketjussa kommentoitu, mutta laitanpa tähän. Huomasiko kukaan muu verkkokauppa.comin mainoslehdessä omituista väitettä: Kovalevyn vaihto rauettaa takuun:confused::confused::confused:

Pitäs varmaan laittaa palautetta, vaikka eipä mulle kuulu, mitä pskaa puhuvat...
 
Vastaus: PlayStation 3

En tiedä onko jossain muussa ketjussa kommentoitu, mutta laitanpa tähän. Huomasiko kukaan muu verkkokauppa.comin mainoslehdessä omituista väitettä: Kovalevyn vaihto rauettaa takuun:confused::confused::confused:
Jokin aivotuhnu tai typo käynyt mainoksessa, koska verkkosivuillaankin kuitenkin lukee: "Helposti vaihdettava 2,5" 40GB SATA-kovalevy, joka tukee Linux-käyttöjärjestelmää (vaihto ei vie takuuta)"
 
Vastaus: PlayStation 3

En tiedä onko jossain muussa ketjussa kommentoitu, mutta laitanpa tähän. Huomasiko kukaan muu verkkokauppa.comin mainoslehdessä omituista väitettä: Kovalevyn vaihto rauettaa takuun:confused::confused::confused:

Pitäs varmaan laittaa palautetta, vaikka eipä mulle kuulu, mitä pskaa puhuvat...
Käykö näin oikeasti?

Sen takia en ole itse vielä vaihtanut tuota 60 GB:n kovalevyä, koska olen saanut kuvan että jos sen vaihtaa, takuu raukeaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Käykö näin oikeasti?

Sen takia en ole itse vielä vaihtanut tuota 60 GB:n kovalevyä, koska olen saanut kuvan että jos sen vaihtaa, takuu raukeaa.

Kovalevyn saa ihan rauhassa vaihtaa. Eikö jopa ohjekirjoissa neuvota, miten kovo vaihdetaan?
 
Vastaus: PlayStation 3

onko kenelläkään kokemusta siitä että on täytynyt vaihtaa 40gb kovalevy suurempaan kun pn peliasennukset vienyt liikaa tilaa? :d
 
Vastaus: PlayStation 3

onko kenelläkään kokemusta siitä että on täytynyt vaihtaa 40gb kovalevy suurempaan kun pn peliasennukset vienyt liikaa tilaa? :d
Ei varmaankaan, kun tuossa PS3:n kovalevyketjussakaan ei ole vasta kuin vähän yli 500 viestiä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mites, kun itselläni on HD Ready telkkari jossa PS3 on kiinni hdmi-piuhalla, niin saanko jotenkin pakotettua kaikki pelit pyörimään 1080i tilassa. Nyt ainoastaan XMB näkyy tuolla resoluutiolla ja suurin osa peleistä pyörii 720p tilassa. 1080i näyttää paljon terävemmältä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mites, kun itselläni on HD Ready telkkari jossa PS3 on kiinni hdmi-piuhalla, niin saanko jotenkin pakotettua kaikki pelit pyörimään 1080i tilassa. Nyt ainoastaan XMB näkyy tuolla resoluutiolla ja suurin osa peleistä pyörii 720p tilassa. 1080i näyttää paljon terävemmältä.
Suurin osa peleistä tukee korkeintaan 720p-tilaa, joten niitä ei voi pakottaa 1080i:hin mitenkään. Eli jos näyttöasetuksista on 1080i valittuna, sitä tukevat pelit yleensä osaavat ko. tilan ottaa automaattisesti käyttöön.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt ainoastaan XMB näkyy tuolla resoluutiolla ja suurin osa peleistä pyörii 720p tilassa. 1080i näyttää paljon terävemmältä.
Käsittääkseni kuitenkin 720p on paljon parempi näyttämään liikettä kuin 1080i. Johtuen 1080i resoluution lomituksesta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Käsittääkseni kuitenkin 720p on paljon parempi näyttämään liikettä kuin 1080i. Johtuen 1080i resoluution lomituksesta.

Voi olla. XMB:ssä kuva näyttää terävemmältä, tosin siinä ei olekaan paljoa liikettä. Ja näyttäähän tuo 720p upealta, kun on tottunut kuvaputkeen. ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Heh juuri tuli telkkarista PS3 80GB:n mainos ja on tainnut Nordisk Filmin kavereilla mennä tavut ja bitit hieman sekaisin, kun laitteen sanottiin olevan uusi 80 gigabitin versio...
 
Vastaus: PlayStation 3

onko kenelläkään kokemusta siitä että on täytynyt vaihtaa 40gb kovalevy suurempaan kun pn peliasennukset vienyt liikaa tilaa? :d

Itellä on nyt kovalevy täynnä. Pitäs varmaan hakea se uus kovalevy, kun pojat lataillu koneen täyteen demoja. 24 demoa löytyy ja koneelle näköjään tuupattu 3 levyllistä musiikkia.
Olikohan joku 800mt tilaa enää jäljellä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Itellä on nyt kovalevy täynnä. Pitäs varmaan hakea se uus kovalevy, kun pojat lataillu koneen täyteen demoja. 24 demoa löytyy ja koneelle näköjään tuupattu 3 levyllistä musiikkia.
Olikohan joku 800mt tilaa enää jäljellä.

Mä myös vaihdoin samantien kun ostin pleikkarin isompaan kovoon. Nyt on 160 giganen kovo..
 
Vastaus: PlayStation 3

Uusi PS3 (40Gt) kannettiin kotiin pari päivää sitten. Eilin sitten aloitin käytön. Kaikki meni hienosti siihen saakka, kunnes kokeilin DVD-levyjen toistoa. BD-levy toimi hienosti ja ensimmäinen DVD-levykin toimi (itse poltettu). Kaikissa muissa DVD-levyissä kävi niin, että kone jumiutui täysin juuri, kun toiston piti alkaa. Näyttö meni pimeäksi, eikä kototeatterivahvistimelle tullut mitään. Ainut tapa toipua oli ottaa virrat pois.

Seuraavaksi laite sitten käski alustaa kovalevyn. Sitä se sitten teki koko yön, mutta edelleen näyttää 0% valmis. Taitaa olla keikka huoltoon.
 
Vastaus: PlayStation 3

Onko kellään tietoa saako mihinkään peliin tausta musiikkia koska kovolla on 300^ biisiä joita voisi kuunnella?

Harmin paikka kun ihmisiltä hajoaa nämä koneet. Minulla on kohta "jo" vuoden ollut aktiivisessa käytössä ja loistavasti toimii.:D
 
Ylös Bottom