Asia ei todellakaan ole loppuunkäsitelty. Nyt laitan viestiä asiakaspalveluun ja kysyn onko ylipäätään mahdollista saada PS4-konsolin uutta mallia Verkkokauppa.com liikkeestä? Uskomatonta että tästä ei saa keskustella. En todellakaan ole ainoa joka on tässä samassa ongelmassa. Verkkokauppa.comissa käy Klarna osamaksu jonka vuoksi olen hankkimassa konsolia sieltä.
Köyhillä luusereilla ei ole niin paljon vaihtoehtoja kuin sinulla.
...
Laitoin tälläisen viestin Verkkokauppa.com -asiakaspalveluun:
"Hei,
Haluaisin hankkia juuri Verkkokauppa.comista PS4-konsolin koska teiltä olen ennenkin elektoniikan hankkinut. Lisäksi teillä on tuo Klarna maksu mahdollisuus. Haluan kuitenkin olla varma että malli on CUH-1216A / CUH-12XXA
Minä hankin teiltä aikanaan PS4-konsolin joka oli pettymys. Nyt haluan ehdottomasti varmistaa että saisi uusimman mallin. Jos teillä ei ole tälläistä mahdollisuutta että saisin tuon version niin voitteko vastata sitten asiakkaille jotka tätä kyselevät. Useamman PS4-mallin kohdalla kysytää tätä samaa asiaa. Kiitos!"
VASTAUS:
Hei,
Emme tosiaan voi noita tarkistaa kappaleittan, ja koska tukkurit eivät versiota ilmoita, emme mekään niin tee. Koska vanhojakin konsoleita löytyy tosiaan tukkureiden varastoista vielä vaikka kuinka paljon, voi uusia ja vanhoja olla täysin keskenään sekaisin.
Arvioisin, että tällä hetkellä ainakin nämä ovat vielä vanhaa erää. Tämäkään ei kuitenkaan ole varmaa tietoa.