Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voin toki olla väärässä, mut eikö olis aika luonnollista olettaa, että uusi Bundle, jota ei siis oo vielä edes julkastu(toi kilpparin esittelemä Star Wars-setti), olisi tuota uutta konsolimallia? Eikö noi bundlet koitenkin koota ihan tehtaalla? Ja siellähän ei enää tehdä wanhaa shaibaa?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voin toki olla väärässä, mut eikö olis aika luonnollista olettaa, että uusi Bundle, jota ei siis oo vielä edes julkastu(toi kilpparin esittelemä Star Wars-setti), olisi tuota uutta konsolimallia? Eikö noi bundlet koitenkin koota ihan tehtaalla? Ja siellähän ei enää tehdä wanhaa shaibaa?

Niinhän sitä luulisi. Nykyiset Verkkokauppa.com bundlet on CUH-1116A. Luulen että Verkkokauppa.com haalinut itselleen halvimmat pleikat halvimmilta tukkureilta. Jossain vaiheessa konsoli kanta alkaa muuttumaan mutta saa nähdä milloin. Sinäänsä uskomatonta että Gigantilla vain uusia malleja myynnissä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voin toki olla väärässä, mut eikö olis aika luonnollista olettaa, että uusi Bundle, jota ei siis oo vielä edes julkastu(toi kilpparin esittelemä Star Wars-setti), olisi tuota uutta konsolimallia?
Kyllä, kaikki viralliset konsolibundlet MGSV:stä alkaen ovat tuota 1200-sarjaa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot


2_269084-1162x1050.jpg


Eiköhän se iha ole tehtaalla bundlattu jo, loorasta päätellen.

Kuvassa lukee pienellä CUH-1216, siellä 1TB vieressä
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko tämä virallinen bundle?
Kyllä. Epävirallisia bundleja ovat sellaiset, joihin jälleenmyyjä itse tarjoaa jonkin pelin kaupan päälle. Nuo tunnistaa siitä, että se bundlattu peli tulee erikseen eikä siitä ole mainintaa siinä konsolin omassa paketissa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kyllä. Epävirallisia bundleja ovat sellaiset, joihin jälleenmyyjä itse tarjoaa jonkin pelin kaupan päälle. Nuo tunnistaa siitä, että se bundlattu peli tulee erikseen eikä siitä ole mainintaa siinä konsolin omassa paketissa.

Niin ja silti vastaavat että ei ole tietoa onko uusi konsoli? Ei jumalauta, miten minä voin sitä uutta pleikkaa heiltä ikinä hankkia... :mad:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Monestihan palvelualttiuteen vaikuttaa myös se, mihin sävyyn ylimääräistä palvelua jankataan.

Muoks: 289 € on Gigantin PS4-tarjoushinta Digiexpossa:
http://viikkotarjoukset.gigantti.fi/DigiXpo2015/
(Tarjolla on 150 kpl erä.)

Vitsi ku tietäis mikä malli on kyseessä: CUH-1216A ?

...

Laitoin Gigantin asiakaspalveluun tämän viestin:

"Hei,

Olen menossa huomenna Digi-Expo messuille ja siellä on Gigantin PS4-konsoli tarjous. Onko messuilla myytävä malli CUH-1216A ? Kiitos jos ehditte vastata ennen perjantaita klo 12:00 … haluaisin hankkia uuden mallin PS4-konsolista koska petyin aiempaan malliin."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

CUH-1216A, mattamusta, Digi-Expo Gigantin myyntipiste, hinta: 289,00 €. Olen melko varma että tänään myytiin loppuun 150 kpl / PS4-konsolin erä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Digi-Expo tänään sunnuntaina vielä kello 18:00 saakka auki. PS4 CUH-1216A, mattamusta, 289,00 €. Mielestäni tämä Gigantin tarjous täysin ylivoimainen, miksi kukaan muu ei tätä hyödynnä?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

VPD oli myynyt oman eränsä jo eilen loppuun. Gigantti ei mainostanut tarjoustaan tänään mitenkään. Olikohan siellä käynyt samoin?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Minusta on nyt turha enää jauhaa tuota 1200 koko aikaa. Uusimmissa pleikkareissa rauta on uudempaa. Ei paljoa vie aikaa/älyä sen selvittämiseen.
Gigantin huippuedullinen tarjous nyt sattuu vain olemaan messuilla, ei muualla. Sitä siis voi hyödyntää vain messuilla kävijät.
Itse taas halusin erikoisversion eikä edes ole väliä mitä rautaa sisässä on. + että pitää olla jo 1T eikä 500gigaa. Hinnalla myöskään ei paljoa väliä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Minusta on nyt turha enää jauhaa tuota 1200 koko aikaa. Uusimmissa pleikkareissa rauta on uudempaa. Ei paljoa vie aikaa/älyä sen selvittämiseen.
Gigantin huippuedullinen tarjous nyt sattuu vain olemaan messuilla, ei muualla. Sitä siis voi hyödyntää vain messuilla kävijät.
Itse taas halusin erikoisversion eikä edes ole väliä mitä rautaa sisässä on. + että pitää olla jo 1T eikä 500gigaa. Hinnalla myöskään ei paljoa väliä.

Jos edes lukisit tätä ketjua. Verkkokauppa.com myy vanhaa CUH-1116A -mallia. Halusin hankkia heiltä uuden mallin CUH-1216A, mutta ei onnistunut koska he eivät tiedä mitä numeroita siellä on. Kaikki Digi-Expolla myytävät Ps4-konsolit ovat samaa mallia ja nähtävästi loppu jo ensimmäisien tuntien aikana.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Viestini siirrettiin muualle ja poistin sen koska asia kuului tähän. Luin kyllä ketjua. :)
Verkkokauppa myy sekä uutta että vanhaa mallia. Sivuilta kuvista ( suurista ) näkee mikä malli kyseessä. Käytännössä uudet bundlet ja mattapintaiset ovat uutta mallia. Ei vaikeaa. :)
Itse olen huomannut että yleisiä kysymyksiä tuotteeseen liittyen on turha kysyä kauppojen asiakaspalvelijoilta tai ylipäätään edes myyjiltä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Sivuilta kuvista ( suurista ) näkee mikä malli kyseessä.
Itse en luottaisi tähän tietoon ihan sata-varmasti. Usein nuo kuvat tulee joltain taholta, tai kuvan puuttuessa se napataan netistä. Tämän vuoksi välillä on esim. täysin vääriä pelilevyjen kansia yms.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ei tietenkään mutta niistä ( ja muualta saaduista tiedoista ) saa käsityksen selkeästi mitkä ovat vanhoill raudoilla olevia ja mitkä taas uusilla. Ei siis rakettitiedettä. :rolleyes:
 
Ylös Bottom