Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokaupan asiakaspalvelu väittää, ettei näin olisi, mutta kertoisivatkohan totuuden, jos se näin olisikin? No, oli miten oli, jos ei tuolta tule, niin sitten väijymään markettiin :).

En ole vielä maksanut konsolia (koska ei ole varmuutta saanko julkaisupäivänä), oletteko te muut, jotka olette jo saaneet varmistuksen?

Ei tarvitse epäillä vilunkia. Verkkis ilmoitti että itselleni PS4:ää riittää ensimmäisestä erästä, ja olen valinnut maksutavaksi käteisen noudon yhteydessä.

Meinasi mennä hieman hermo tuohon gigantin asiakaspalveluun, kun vastauksena tuli geneeristä diiba daabaa ja mitään kunnon arviota ei saanut.
No sain sitten tänään kuitenkin tiedon että olisin saamassa ensimmäisestä erästä julkaisupäiväksi konsolin.

//edeit//
Toki näinä aikoina asiakaspalveliat siellä koneiden ääressä saavat hurjan määrän kyselyitä saako kys. henkilö julkkariksi tilaamansa konsolin ja ymmärrän että kaikkiin viesteihin ei varmaan täysilä pysty paneutumaan.

Laitoin verkkokauppaan kyssäriä, kun ei ole kuulunut varmistusta konsolin saamisesta, vaikka ennakkotilasin 29.5.
Hyvä idea. Pistin samanlaisen viestin konsolinetille. Luulishan sitä oikeasti saavansa ilmoituksen näin tärkeästä tilauksesta, varsikin kun konsolinet nimenomaan myy pelejä suurimmaksi osaksi. Itse nimittäin aivan varmasti lähtisin kauppoja kiertämään, jos saisin tiedon, ettei sitä tule julkkariksi.

Ei tarvitse epäillä vilunkia. Verkkis ilmoitti että itselleni PS4:ää riittää ensimmäisestä erästä, ja olen valinnut maksutavaksi käteisen noudon yhteydessä.

Mikäli käyt hakemassa heti julkaisuyönä kioskista, pitää tuote olla jo valmiiksi maksettu.

Päivittyi viimein Amazonin tilaus Killzone-bundleen. Ei vielä tarkkaa arviota lue toimituksesta, mites muilla?

Joo elikkäs minä tilasin ton "karvalakki"-mallin PS4 NetAnttilasta 18.8 elikkä juuri muutaman päivän myöhässä että takaisivat minulle julkkaripäiväksi laitteen :( no laittelin s-postia heillepäin ja kyselin että koska mahdollisesti laite tulee minulle ja sanoivat että saan sen viikon sisällä julkaisupäivästä !?

Joo elikkäs minä tilasin ton "karvalakki"-mallin PS4 NetAnttilasta 18.8 elikkä juuri muutaman päivän myöhässä että takaisivat minulle julkkaripäiväksi laitteen :( no laittelin s-postia heillepäin ja kyselin että koska mahdollisesti laite tulee minulle ja sanoivat että saan sen viikon sisällä julkaisupäivästä !?

Niin siis lupaavat joka tuotteelle noin. Todellisuudessa se lähetetään kyllä etukäteen siten että on julkkariksi. Ottavat vain postin kämmäilyt puskuriksi ja ilmoittavat tuon viikon.

Itse tilasin 19.8 ja luvattiin julkkariksi pariinkin eri otteeseen. Lisäksi sanoivat, että niin kauan kuin tuo oli tilattavissa (marraskuun alku), niin kaikki saa. Joten nou hätä.

Näinhän se menee. Lähettävät julkkaripäivänä sen.

Itse valitsin noudon myymälästä ja toivottavasti on jo perjantaina noudettavissa.
En tiedä sitten millon on noudettavissa ku normaalisti tilannut postiin.

Itse valitsin noudon myymälästä ja toivottavasti on jo perjantaina noudettavissa.

Ite kanssa tilaan kaiken myymälään kun on työpaikan vieressä. Ainakin pelit ovat saapuneet jopa päivää ennen sinne, ikinä ei ole myöhästynyt. Veikkaanpa, että tämän kohdalla tulee merkintä ettei saa ennakkoon luovuttaa. Mut aamupäivisin sieltä tekstaria on tullut. Toivotaan että nyttenkin, koska ehtis sitten hakemaan kun lähden klo 12 töistä ja kohti Helsinkiä. Voi olla ettei laivareissu kauheasti nappaa jos ps4 venailee autossa ja käsiksi pääsee vasta sunnuntaina. :D

Juu myymälään minäkin laitteen tilasin. Mutta eivät ole kertaakaan sanoneet että minulle riittäisi ensimmäisestä erästä laitetta. Sivuilla oli ilmoitus joskus että 15.8 jälkeen tilanneille eivät takaa toimitusta ekasta erästä.. Mut oliskohan niille sitten tullut jotain lisätietoa tosta ensimmäisen erän suuruudesta? Mene ja tiedä...

Juu myymälään minäkin laitteen tilasin. Mutta eivät ole kertaakaan sanoneet että minulle riittäisi ensimmäisestä erästä laitetta. Sivuilla oli ilmoitus joskus että 15.8 jälkeen tilanneille eivät takaa toimitusta ekasta erästä.. Mut oliskohan niille sitten tullut jotain lisätietoa tosta ensimmäisen erän suuruudesta? Mene ja tiedä...
tässäkin ketjussa on mun laittamana Anttilan kommentteja ja löytyy ne niiden fb sivuiltakin edelleen. Tosiaan kaikki karvalakkimallin tilanneet saavat, jopa vielä marraskuun alussa tilanneet. Olen sen kolmesti varmistanut. :)

tässäkin ketjussa on mun laittamana Anttilan kommentteja ja löytyy ne niiden fb sivuiltakin edelleen. Tosiaan kaikki karvalakkimallin tilanneet saavat, jopa vielä marraskuun alussa tilanneet. Olen sen kolmesti varmistanut. :)
MAHTAVAA!! Pelastit kyllä meikäläisen loppuviikon ja vuoden :D Tai oikestaan Anttila ! Mut hyvä kiva kiitos sulle :) ei tarvitse enää miettiä että lähdenkö aamulla kiertelemään ympäri kyliä!

kunhan vain koneet ilmestyvät Sonyn tehtailta meidän varastoomme ajallaan ja niissä määrissä mitä on sovittu
asia on tosiaan ihan täysin siitä kiinni, että me saamme pelikonsoleita sen määrän mitä olemme Sonyn kanssa sopineet
Anttilan facebookissa heittävät pallon melko vahvasti Sonylle, toivottavasti jaappanialaiset eivät petä, luulis että koneita alkaisi jo keskusliikkeiden varastoista löytyä. Jännä kun olin tässä välillä pari vuotta ilman pelikonetta niin nyt meinaa tehdä tiukkaa olla ilman edes muutamaa viikkoa :D

Ite tilasin 31.10. VPD:ltä PS4:n ja Killzonen siihen mukaan ja kyselin eilen että riittääkö minulle julkaisuun konsolia ja sieltä tuli sitten hetken päästä viestiä jossa kerrottiin että saan. Mukava fiilis vaikka jätinkin niin myöhäiseksi tuon tilauksen.

Ite tilasin 31.10. VPD:ltä PS4:n ja Killzonen siihen mukaan ja kyselin eilen että riittääkö minulle julkaisuun konsolia ja sieltä tuli sitten hetken päästä viestiä jossa kerrottiin että saan. Mukava fiilis vaikka jätinkin niin myöhäiseksi tuon tilauksen.

Jos tilasit killzone bundlen, niin se tulee todennäköisesti myyntiin vasta 13.12.

Konsoli maksettu ja siihen vielä kylkeen kamera ja sininen peliohjain. Yhteishinnassa jäätiin kuitenkin alle edellisen kierroksen reippahasti ja tehoja on kuitenkin ihan toisella tavalla. Tästä alkaa nyt viimeinen puristus sinne noin kahden viikon päähän. Onneksi löytyy lukuisat hyvät streamit sille välille. Siellä pääsee jakamaan tuntoja muiden odottajien kanssa. :D

Ylös Bottom