Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En ole vielä maksanut konsolia (koska ei ole varmuutta saanko julkaisupäivänä), oletteko te muut, jotka olette jo saaneet varmistuksen?
Hyvä idea. Pistin samanlaisen viestin konsolinetille. Luulishan sitä oikeasti saavansa ilmoituksen näin tärkeästä tilauksesta, varsikin kun konsolinet nimenomaan myy pelejä suurimmaksi osaksi. Itse nimittäin aivan varmasti lähtisin kauppoja kiertämään, jos saisin tiedon, ettei sitä tule julkkariksi.Laitoin verkkokauppaan kyssäriä, kun ei ole kuulunut varmistusta konsolin saamisesta, vaikka ennakkotilasin 29.5.
Ei tarvitse epäillä vilunkia. Verkkis ilmoitti että itselleni PS4:ää riittää ensimmäisestä erästä, ja olen valinnut maksutavaksi käteisen noudon yhteydessä.
Joo elikkäs minä tilasin ton "karvalakki"-mallin PS4 NetAnttilasta 18.8 elikkä juuri muutaman päivän myöhässä että takaisivat minulle julkkaripäiväksi laitteen no laittelin s-postia heillepäin ja kyselin että koska mahdollisesti laite tulee minulle ja sanoivat että saan sen viikon sisällä julkaisupäivästä !?
Joo elikkäs minä tilasin ton "karvalakki"-mallin PS4 NetAnttilasta 18.8 elikkä juuri muutaman päivän myöhässä että takaisivat minulle julkkaripäiväksi laitteen no laittelin s-postia heillepäin ja kyselin että koska mahdollisesti laite tulee minulle ja sanoivat että saan sen viikon sisällä julkaisupäivästä !?
Näinhän se menee. Lähettävät julkkaripäivänä sen.
Itse valitsin noudon myymälästä ja toivottavasti on jo perjantaina noudettavissa.
En tiedä sitten millon on noudettavissa ku normaalisti tilannut postiin.
Juu myymälään minäkin laitteen tilasin. Mutta eivät ole kertaakaan sanoneet että minulle riittäisi ensimmäisestä erästä laitetta. Sivuilla oli ilmoitus joskus että 15.8 jälkeen tilanneille eivät takaa toimitusta ekasta erästä.. Mut oliskohan niille sitten tullut jotain lisätietoa tosta ensimmäisen erän suuruudesta? Mene ja tiedä...Näinhän se menee. Lähettävät julkkaripäivänä sen.
Itse valitsin noudon myymälästä ja toivottavasti on jo perjantaina noudettavissa.
En tiedä sitten millon on noudettavissa ku normaalisti tilannut postiin.
tässäkin ketjussa on mun laittamana Anttilan kommentteja ja löytyy ne niiden fb sivuiltakin edelleen. Tosiaan kaikki karvalakkimallin tilanneet saavat, jopa vielä marraskuun alussa tilanneet. Olen sen kolmesti varmistanut.Juu myymälään minäkin laitteen tilasin. Mutta eivät ole kertaakaan sanoneet että minulle riittäisi ensimmäisestä erästä laitetta. Sivuilla oli ilmoitus joskus että 15.8 jälkeen tilanneille eivät takaa toimitusta ekasta erästä.. Mut oliskohan niille sitten tullut jotain lisätietoa tosta ensimmäisen erän suuruudesta? Mene ja tiedä...
MAHTAVAA!! Pelastit kyllä meikäläisen loppuviikon ja vuoden Tai oikestaan Anttila ! Mut hyvä kiva kiitos sulle ei tarvitse enää miettiä että lähdenkö aamulla kiertelemään ympäri kyliä!tässäkin ketjussa on mun laittamana Anttilan kommentteja ja löytyy ne niiden fb sivuiltakin edelleen. Tosiaan kaikki karvalakkimallin tilanneet saavat, jopa vielä marraskuun alussa tilanneet. Olen sen kolmesti varmistanut.
kunhan vain koneet ilmestyvät Sonyn tehtailta meidän varastoomme ajallaan ja niissä määrissä mitä on sovittu
Anttilan facebookissa heittävät pallon melko vahvasti Sonylle, toivottavasti jaappanialaiset eivät petä, luulis että koneita alkaisi jo keskusliikkeiden varastoista löytyä. Jännä kun olin tässä välillä pari vuotta ilman pelikonetta niin nyt meinaa tehdä tiukkaa olla ilman edes muutamaa viikkoaasia on tosiaan ihan täysin siitä kiinni, että me saamme pelikonsoleita sen määrän mitä olemme Sonyn kanssa sopineet
Ite tilasin 31.10. VPD:ltä PS4:n ja Killzonen siihen mukaan ja kyselin eilen että riittääkö minulle julkaisuun konsolia ja sieltä tuli sitten hetken päästä viestiä jossa kerrottiin että saan. Mukava fiilis vaikka jätinkin niin myöhäiseksi tuon tilauksen.
Jos tilasit killzone bundlen, niin se tulee todennäköisesti myyntiin vasta 13.12.