Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Jos asuu Espoossa, niin kuulema Espoon keskuksessa espoontorilla VPD:ssä voi testailla vapaasti PS4:ää samalla tavalla kuin mitä tahansa muuta konsolia. Näin ainakin kaveri kertoi. Digiexpossa tuli vähän kokeiltua, mutta ehkä pitää käydä testailemassa sielläkin.

Oma laite tulee vasta joulukuussa Killzone bundlena ja 1,5 TB kovalevy on tilattuna, joten kaikki on valmiina täälläpäin.

Edit: typo

Sama pätee vantaan myymälään. Vpd facebooksivujen mukaan on molemmissa testattavissa ja pelattavissa. Taidampa itse mennä nykäisemään ensi kosketukseni pleikkarista :)

Jos asuu Espoossa, niin kuulema Espoon keskuksessa espoontorilla VPD:ssä voi testailla vapaasti PS4:ää samalla tavalla kuin mitä tahansa muuta konsolia. Näin ainakin kaveri kertoi. Digiexpossa tuli vähän kokeiltua, mutta ehkä pitää käydä testailemassa sielläkin.

Oma laite tulee vasta joulukuussa Killzone bundlena ja 1,5 TB kovalevy on tilattuna, joten kaikki on valmiina täälläpäin.

Edit: typo
Verkkokauppa.com uutisoi myös aamulla facebookin kautta, että PS4 on heillä testattavana jokaisessa liikkeessään.

Itse sain tänään varmistuksen että saan oman konsolini julkaisussa.
Ennakko tilasin VPD:ltä. Soitin tänään vpd:lle ja sanoivat että tulen saamaan ja julkasupäivän konsoli raja oli paukkunut vasta 19.11 :p

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Saapa nähdä kuinka postin lakkoilut tuottavat vihaisia pelaajia ensi viikolla. Seuraavat neuvottelut huomenna aamupäivällä. Postin sivuilta voi seurailla tilannetta.

Saapa nähdä kuinka postin lakkoilut tuottavat vihaisia pelaajia ensi viikolla. Seuraavat neuvottelut huomenna aamupäivällä. Postin sivuilta voi seurailla tilannetta.

Mitäs jos pelaan varman päälle ja käyn Anttilan myymälästä hakemassa aamulla konsolin, ja jätän discshopin postiennakkopaketin noutamatta, mahtaako tulla jotain sanktioita? Halvempi hinta houkuttelisi, ja kun kerran on tuo postin lakkokin, niin kovasti kutkuttaisi käydä aamulla anttilassa. Eikä tuota tilaustakaan viitsisi peruutta ettei jää kokonaan ilman konsolia...

Mitäs jos pelaan varman päälle ja käyn Anttilan myymälästä hakemassa aamulla konsolin, ja jätän discshopin postiennakkopaketin noutamatta, mahtaako tulla jotain sanktioita? Halvempi hinta houkuttelisi, ja kun kerran on tuo postin lakkokin, niin kovasti kutkuttaisi käydä aamulla anttilassa. Eikä tuota tilaustakaan viitsisi peruutta ettei jää kokonaan ilman konsolia...
No älä ainakaan jätä pakettia lunastamatta ilman mitään ilmoitusta tai voivat veloittaa sinulta esimerkiksi postimaksut. Jos et halua lähetystä, käy saapumisilmoituksen kanssa postissa käännyttämässä se paketti lähettäjälle, ei pitäisi maksaa mitään.

Ja siitä sitten lukemaan.

http://www.discshop.fi/palautukset

Aika jännäks kyllä menee, kun julkaisu on perjantaina. Eiköhän iso osa joudu odottamaan sitten 2 päivää lisää, kun posti on suomessa niin helevetin hidas (vertaa DHL-paketti Belgian amazonista kotiovelle 24 tunnissa lähetyksestä, postilla kestää yleensä vähintään 48 tuntia).

Älä peruuta tilausta, itsellä on ihan tismalleen samat suunnitelmat. Kun on tuo lakon uhka joka häiritsee postia, niin aion katsoa torstaina illalla seurannasta missä se paketti menee, ja jos näyttää siltä ettei saavu Turkuun perjantain aikana niin menen sitten läheisestä citymarketista katsomaan, jos siellä ei ole konsolia niin sitten kovaa vauhtia prismaan. Discshopista on tulossa konsoli, ja mun mielestä sen voi ihan palauttaa bumerangina takaisin, itsellä on vielä postiennakolla niin en ole menettänyt yhtään rahaa.

Kerran tein näin Fallout3:n kanssa sen julkaisun aikoihin, piti tulla perjantaiksi mutta olikin jäänyt jonnekin jumiin, olisin saanut sen vasta seuraavan viikon tiistaina. Joten menin Anttilaan ja otin Falloutin sieltä, ja sitten tiistaina menin postiin ja sanoin että laittakaa paketti takaisin lähettäjälle.

Zavvi tarjoaa seuraavaa bundlea punnilla pelatessa 755 euron hintaan:

Sony PlayStation 4 - Hardcore Gamer Bundle

Extra Dual Shock 4 controller
FIFA 14
Battlefield 4
Killzone Shadow Fall
Need For Speed: Rivals
Assassin's Creed: Black Flag
Knack

Hieman päälle pelin/ohjaimen hinnan verran tuossa säästää, mikäli vaihtoehtona on että kaikki ylläolevat ostaisi erikseen. Tuossa on tulliriski tietysti olemassa, tarkempaa tietoa lähetyspaikasta saa varmasti Zavvilta.

Zavvi tarjoaa seuraavaa bundlea punnilla pelatessa 755 euron hintaan:
Hieman päälle pelin/ohjaimen hinnan verran tuossa säästää, mikäli vaihtoehtona on että kaikki ylläolevat ostaisi erikseen. Tuossa on tulliriski tietysti olemassa, tarkempaa tietoa lähetyspaikasta saa varmasti Zavvilta.
Englannista lähtee, ei tule tullia eikä alvia!

Ilmestyykö pleikkari huomenna perjantaina jo härmässä? Olin siinä uskossa että vasta viikon päästä.

Ilmestyykö pleikkari huomenna perjantaina jo härmässä? Olin siinä uskossa että vasta viikon päästä.

Ens viikolla vasta, eli 29.11 on euroopan julkaisu. Discshopit sun muut voinee laittaa ne postiin jo siinä tiistai keskiviikko vaiheilla jotta ehtii julkkariksi kotiin. Jotkut onnekkaat voi saada konsolinsa jo torstaina kotiin jos ovat tilanneet netistä ja postimies on vikkelä.

Kiinostaa varmaan kiviäkin, mutta tänään soitin Anttilaan, koska olen Matti Myöhänen enkä ole ennakkotilannut konsolia hyvissä ajoin :D Meinasivat, että jos et ole 10 nopeimman joukossa niin jäät 100% varmuudella ilman, eikä jokainen top 10:ssäkään välttämättä saa konsolia.. Koskee koko maata, sillä sillä anttiloita on melkoisen monta ja konsoleita on melkoisen vähän… Joten itse suunnistan prismaan, cittariin tai stockalle.. Ihanan jännittävää :D

Olin itse ajatellut paikallisesta prismasta konsolin perjantaiaamuna hakevani.... Eipä vaan tarvii kun tulossa kuulema niin vähän että kaikki menossa ennakkoon varanneille. Pitänee koettaa onnee muista vastaavista liikkeistä. Ilmeisesti tuotepula on aivan spekulointien mukainen.

Täällä myös lompsitaan viikonpäästä aamusta prismaa ja koitetaan saada oma konsoli käsiin. Kyselly paikallisen prisman asiakaspalvelusta palautteella että tuleeko konsolia julkaisuksi.. Meinasivat että tulee kyllä. Joten kello soimaan 7:50 ja nokka kohti Prismaa.

Itse kävin soittelin eilen paikalliset kaupat läpi (prisma,gigantti,cittari ja anttila)
Prismasta sanottiin että ei tule yhtään hylly-myyntiin, menee kaikki ennakkovaranneille. Anttilasta kerrottiin että eivät ole ottaneet varauksia joten aamulla sinne siis.

Torstaina 28.11 klo 23.00 Ideaparkin GameStop avaa ovensa PS4:n yömyyntiä varten. Konsoli tarvitsee olla luonnollisesti jo maksettu. Vilaisin eilen ennakkovarauslistaa myymälässä ja listalla oli n.30 henkilöä. Viimeiset viisi kaveria olivat suluissa, heille koneita ei välttämättä riitä. Oma nimi listan kärkipäässä!

Vein keväällä PS3 - pelejä vaihtoon, kun GameStopilla oli kampanja, sain sieltä silloin ihan mukavat hillot.
Nyt tulossa on PS4 + toinen ohjain + kamera + ACIV + Lego Marvel Superheroes + Vertical Stand ja vieläkin jäi GS:n tilille rahaa. Very nice!

Torstaina 28.11 klo 23.00 Ideaparkin GameStop avaa ovensa PS4:n yömyyntiä varten. Konsoli tarvitsee olla luonnollisesti jo maksettu.

Miksi näin? Oliko tuolle jotain perustelua? Itse olen muutamassa yömyynnissä GameStopin liikkeissä käynyt, eikä yhdelläkään kerralla ole tarvinnut olla noudettava tuote maksettu ennakkoon. Omakin konsoli on kyseisen ketjun liikkeestä varattu ja suunnilleen sama määrä(25-30 kpl) konsoleita oli heillekin tulossa, joten miksi se pitäisi käydä vielä ennakkoon maksamassa? Tuskin kaikki ennakkovarauksesta laitteensa saavat edes yöjulkkariin saapuvat, joten tuskimpa n. 20 konsolin myynti noutohetkelläkään pankkipäätteellä kauaa vie...

Ylös Bottom