Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Miksi näin? Oliko tuolle jotain perustelua? Itse olen muutamassa yömyynnissä GameStopin liikkeissä käynyt, eikä yhdelläkään kerralla ole tarvinnut olla noudettava tuote maksettu ennakkoon. Omakin konsoli on kyseisen ketjun liikkeestä varattu ja suunnilleen sama määrä(25-30 kpl) konsoleita oli heillekin tulossa, joten miksi se pitäisi käydä vielä ennakkoon maksamassa? Tuskin kaikki ennakkovarauksesta laitteensa saavat edes yöjulkkariin saapuvat, joten tuskimpa n. 20 konsolin myynti noutohetkelläkään pankkipäätteellä kauaa vie...

Se johtuu jostain lakipykälästä (ei sen tarkempaa tietoa mistä). Yömyynnissä (poikkeus normaaliin aukioloaikaan) ei saa tuotteen hinta olla yli 200€. Periaatteessahan tämä meinaa, että riittää kun on vajaat 200€ maksettavaa PS4:stä.
Tämä info siis GS:n työntekijöiltä.

//eDit

Ei tainnutkaan olla oikea lakipykälä
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko GameStopista varanneille tullut jo puhelinkontaktia, että saa perjantaina noutaa paketin kotiin? Itselle tulossa Killzone bundle, joten varmaankin saa ihan luvan kanssa odotella sinne 13.12. asti omaa konetta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Täällä myös lompsitaan viikonpäästä aamusta prismaa ja koitetaan saada oma konsoli käsiin. Kyselly paikallisen prisman asiakaspalvelusta palautteella että tuleeko konsolia julkaisuksi.. Meinasivat että tulee kyllä. Joten kello soimaan 7:50 ja nokka kohti Prismaa.

Eikös tuo ole jo myöhästä kun yleensä nuo isot marketit aukeaa jo klo 7 :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Raahessa näyttää olevan poikkeukselliset aukioloajat, nopeella tsekkauksella 5/50 Prismaa aukeaa klo 7, saman verran klo 9. Valtaosa Prismoista avaa ovensa klo 8.
Prismat Suomessa

Jeb, kasilta aukeaa täällä. Sunnuntai ainoa että 11.00. Ja jokapäivä sulkeutuu vasta 21.00 :). Kerkeää hakea Nalle juomaa :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onnea niille kaikille jotka pystyvät konsolinsa marketista hakemaan. Itse saan konsolin vasta julkaisua seuraavalla viikolla johtuen posti- ja logistiikka-alan lakosta. Harmittaa melkoisesti, koska tilasin koneen VPD:stä todella hyvissä ajoin juuri sillä ajatukselle, että sitä pääsisi julkaisupäivänä virittelemään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onnea niille kaikille jotka pystyvät konsolinsa marketista hakemaan. Itse saan konsolin vasta julkaisua seuraavalla viikolla johtuen posti- ja logistiikka-alan lakosta. Harmittaa melkoisesti, koska tilasin koneen VPD:stä todella hyvissä ajoin juuri sillä ajatukselle, että sitä pääsisi julkaisupäivänä virittelemään.

Tämä on nähty niin monta kertaa aikaisemminkin. Se ei vaadi edes lakkoa - posti ei ikinä ole satavarma. Kun julkaisu on perjantaina, postin kanssa on tietysti vielä enemmän veitsenterällä. Ei muuta kuin perjantaiaamuna marketteihin väijymään, jos on pakko päästä viikonloppuna pelaamaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tämä on nähty niin monta kertaa aikaisemminkin. Se ei vaadi edes lakkoa - posti ei ikinä ole satavarma. Kun julkaisu on perjantaina, postin kanssa on tietysti vielä enemmän veitsenterällä. Ei muuta kuin perjantaiaamuna marketteihin väijymään, jos on pakko päästä viikonloppuna pelaamaan.

Jos haluaa kadottaa ruumiin, niin kannattaa laittaa sen postin kuljetattavaksi :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Torstaina 28.11 klo 23.00 Ideaparkin GameStop avaa ovensa PS4:n yömyyntiä varten. Konsoli tarvitsee olla luonnollisesti jo maksettu. Vilaisin eilen ennakkovarauslistaa myymälässä ja listalla oli n.30 henkilöä. Viimeiset viisi kaveria olivat suluissa, heille koneita ei välttämättä riitä. Oma nimi listan kärkipäässä!

Vein keväällä PS3 - pelejä vaihtoon, kun GameStopilla oli kampanja, sain sieltä silloin ihan mukavat hillot.
Nyt tulossa on PS4 + toinen ohjain + kamera + ACIV + Lego Marvel Superheroes + Vertical Stand ja vieläkin jäi GS:n tilille rahaa. Very nice!
Itsellä myös tuolta ennakkotilattu, tilasin laitteen ihan heinäkuun alussa, soittelin viikolla että saako niin kehuivat että kyllä pitäisi saada jos tuolloin tilannut on. Itselle tulossa ihan peruspaketti ja BF4 on myös tilattu ennakkoon.
Yömyynnissä tuskin on sitten ruuhkaa jos koneita tosiaan tulee vain noin vähän, vaikka itse voi olla että haen vasta päivällä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pahalta näyttää tuon lakon eteneminen,ei kyllä voi saada mitenkään postinkautta perjantaiksi 800km päähän. Jos ne pystyisi lähettään jo torstaina olisi toivoa mutta ei liene mahdollistakaan suomessa. Miksi se pitää olla aina perjantaina julkkarit.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pahalta näyttää tuon lakon eteneminen,ei kyllä voi saada mitenkään postinkautta perjantaiksi 800km päähän. Jos ne pystyisi lähettään jo torstaina olisi toivoa mutta ei liene mahdollistakaan suomessa. Miksi se pitää olla aina perjantaina julkkarit.
Mistä ostit? Itse vaihdoin verkkiksen sivuilta toimitustavaksi noudon Oulusta ja painun sinne heti aamulla kinuamaan pleikkariani.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Annanpas tänne kultaakin kalliimman vihjeen niille, joita ps4 julkkarina kiinnostaa mutta varausta ei vielä ole: Expertistä kyselin itse asiaa jokunen viikko sitten, niin kuulemma tulossa "reilut erät" myymäliin ( ainakin Tammiston myymälään ). Kannattaa kuitenkin käydä paikalla kysymässä itse, en ota mitään vastuuta jos siellä odottelee oven takana julkkariaamuna ja saakin eioota :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pahalta näyttää tuon lakon eteneminen,ei kyllä voi saada mitenkään postinkautta perjantaiksi 800km päähän. Jos ne pystyisi lähettään jo torstaina olisi toivoa mutta ei liene mahdollistakaan suomessa. Miksi se pitää olla aina perjantaina julkkarit.

Mistä ostit? Itse vaihdoin verkkiksen sivuilta toimitustavaksi noudon Oulusta ja painun sinne heti aamulla kinuamaan pleikkariani.

Postin sivuilta voi seurata miten lakko mahdollisesti etenee ellei sopimukseen päästä.

http://www.posti.fi/tilannetiedote.html

Vähän kun skrollaa alas


PAU:n järjestämät lakot Pohjois-Suomessa viivästyttävät postinjakelua tänään perjantaina seuraavilla postinumeroalueilla 90400 Oulu, 90440 Kempele, 92100 Raahe, 93600 Kuusamo, 94100 Kemi, 95400 Tornio, 96100 Rovaniemi ja 98100 Kemijärvi. Lakot aiheuttavat tämän hetkisen arvion mukaan 2-3 vuorokauden viiveen postinjakeluun eli osa postista päästään jakamaan vasta ensi viikon puolella. Viive koskee kirjeitä, aikakauslehtiä, mainoksia ja paketteja.

Muut PAU:n ilmoittamat lakot koskisivat:

Naantalin alueen ja sieltä lähtevää postinjakelua 25.11.
Tampereen postikeskuksessa käsiteltävää postia 26. - 27.11.
Seinäjoen postikeskuksessa käsiteltävää postia 27. - 28.11.
Osaa Hämeenlinnan, Hollolan, Tampereen, Kangasalan, Kurikan, Jalasjärven, Kauhajoen, Kuortaneen, Alavuden, Ähtärin, Vaasan, Kokkolan ja Joensuun alueilta lähtevästä postinjakelusta 29.11.
Osaa Keravan, Hyvinkään ja Jyväskylän alueilta lähtevästä postinjakelusta 2.12.
Osaa Turun, Raision, Kaarinan, Porin ja Kankaanpään alueilta lähtevästä postinjakelusta 3.12.
Osaa Järvenpään, Tuusulan, Mäntsälän, Lahden, Kuopion ja Varkauden alueilta lähtevästä postinjakelusta sekä Kajaanin terminaalissa käsiteltävää postia 4.12.
Osaa Helsingin, Espoon ja Vantaan alueilta lähtevästä postinjakelusta 5.12.

Noi tietty voi muuttua, ja toivottavasti saavat asiat sovittua. Seuraavalla viikolla voi olal tilanne jo ihan eri, luultavasti lakko on jo silloin ohitse.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vilaisin eilen ennakkovarauslistaa myymälässä ja listalla oli n.30 henkilöä. Viimeiset viisi kaveria olivat suluissa, heille koneita ei välttämättä riitä. Oma nimi listan kärkipäässä!

Mä olen todennäköisesti yksi niistä suluissa olevista :D. Kysyin loppuosan maksamisesta, ja sanoi että maksa loput konsolista kun haet (vein siis kasan pelejä sinne). Tietoinen toki siitä että saan koneen joskus, enkä yömyyntiin olisi edes mennyt vaikka varauslistassa olisin kärjessä, menee yöunet konsolin saannin edelle. Toki yömyynti on varmasti poikkeava tilanne niin haluavat että kaikki sujuu joutuisasti ja tämänvuoksi pitää olla maksanut etukäteen?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mä olen todennäköisesti yksi niistä suluissa olevista :D. Kysyin loppuosan maksamisesta, ja sanoi että maksa loput konsolista kun haet (vein siis kasan pelejä sinne). Tietoinen toki siitä että saan koneen joskus, enkä yömyyntiin olisi edes mennyt vaikka varauslistassa olisin kärjessä, menee yöunet konsolin saannin edelle. Toki yömyynti on varmasti poikkeava tilanne niin haluavat että kaikki sujuu joutuisasti ja tämänvuoksi pitää olla maksanut etukäteen?

Paljon mahdollista tämäkin. On siellä osa ostoksista itsellänikin vielä "maksamatta", homma hoidetaan sitten yömyynnissä.
Ja tottakai yöunet menevät edelle, tämän vuoksi onkin perjantaiksi hoidettu vapaapäivä ja yömyynnistä suoraan kaverille laittamaan konetta kasaan ja nauttimaan muutama olut. ;)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Annanpas tänne kultaakin kalliimman vihjeen niille, joita ps4 julkkarina kiinnostaa mutta varausta ei vielä ole: Expertistä kyselin itse asiaa jokunen viikko sitten, niin kuulemma tulossa "reilut erät" myymäliin ( ainakin Tammiston myymälään ). Kannattaa kuitenkin käydä paikalla kysymässä itse, en ota mitään vastuuta jos siellä odottelee oven takana julkkariaamuna ja saakin eioota :)

Kävin itse Expertillä pari viikkoa takaperin kyselemässä ja silloin kertoivat saavansa koko maahan 500 kpl konsoleita. Myymälöitä Expertillä on ~100, mutta veikkaisin että alle puoliin niitä konsoleita lähetellään, melko moni noista myymälöistä kun on käytännössä semmoisia kyläkauppoja, joissa tuskin peleistä ollaan kuultukaan.

Tuonne Tammistoon niitä tulee varmaan ihan mukavasti, mutta moniin liikkeisiin tullee niitä melko vähän julkkariksi. Expert voi kuitenkin ostopaikkana olla ihan ok, kyse kun ei ole mistään pelaajien suosiossa olevasta paikasta ja pelivalikoimakin on heillä suht heikko.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuonne Tammistoon niitä tulee varmaan ihan mukavasti, mutta moniin liikkeisiin tullee niitä melko vähän julkkariksi. Expert voi kuitenkin ostopaikkana olla ihan ok, kyse kun ei ole mistään pelaajien suosiossa olevasta paikasta ja pelivalikoimakin on heillä suht heikko.

Kieltämättä Expert saattaa olla hyvä jokerikortti pelattavaksi julkaisupäivänä. Expert.fi:n etusivulla PS4 näköjään pitää ykköspaikkaa viikon myydyimpänä tuotteena.

Expertin verkkokaupan kauttahan voi tilata laitteen myymälästä noudettavaksi ilman toimituskuluja (ja SmartPostina konsoli kulkee 2 eurolla). Miinuspuolena tilaus pitää maksaa etukäteen eikä sivuilla osata luvata mitään toimituspäivästä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko GameStopista varanneille tullut jo puhelinkontaktia, että saa perjantaina noutaa paketin kotiin? Itselle tulossa Killzone bundle, joten varmaankin saa ihan luvan kanssa odotella sinne 13.12. asti omaa konetta.

Juuri tuli odotettu puhelu Tampereen koskikeskuksen Gamestopista. Kyselivät olisinko tulossa hakemaan yömyynnistä jos sellainen järjestetään. Ilmeisesti sellainen järjestetään, jos tarpeeksi kiinnostuneita on. Ite en ole menossa, vaan haen aamulla. Perjantaina avaavat jo klo 9. Mitään bundleja ei ole tarjolla. Lisäksi "tarjouksena" kolmesta täyshintaisesta pelistä kolmannen saa puoleen hintaan. Kaikkia pelejä ei kuulemma ole tarpeeksi, että kannattaa varata samoin kuin tarvikkeitakin.
Oma ennakkovaraus vaihdettu ps4:seen e3-messujen jälkeen. Hinta tosiaan sen about 449 €.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuntuu että jokainen Prisma / Citymarket / Anttila antaa erin vastauksen kun niihin soittaa ja kysyy. Sinäänsä huvittavaa kun noita on kyselty ihan mielenkiinnosta muutamana eri päivänä niin eri myyjä antanut eri tietoa AINA. Sanotaan että tulee jonkun verran, toiset sanoo että muutama kappale ja toiset sanoo että parikymmentä.

Ei muuten asia kiinnostaisi mutta vk.com sai kyllä paljon miinusta omasta toiminnasta. Konsolin olin varannut elokuun alussa, mulle ei tullut mitään maileja riittääkö vai ei eikä tiedusteluhin vastattu tämän kuun alussa.
Muutamia päiviä kysymysten jälkeen tuolla niiden UKK tuotteesta oli mainintaa että mailit lähtenyt kuun alussa.
Eipä saapunut tänne ja sitten kun saapui omatoimisesti kysellen sanottiin että ei riitä. Hienoa toimintaa, jos oisi paremmin hoidettu toi niin olisi voinut vaikka VPD / Anttila / Discshopin lisäerästä ton tilata kun oisi tiedot tullu ajoissa.

Eli markettiin täälläkin tarvinee suunnata aamusti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Gamestopista juuri soittelivat ja ilmoittelivat, että tervetuloa hakemaan konsoli sellosta julkaisuyönä. Itse olin tosiaan jo joskus maaliskuussa varannut. Joku täällä sanoikin niin pitää olla kokonaan maksettu ennen kuin menee hakemaan sen. Avaavat ovet klo: 22:30 jo.
 
Ylös Bottom