Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuokin on bullshittiä!! Mä oon soittanut kaikki prismat, anttilat, cittarit... niin kaiki sanovat niin, että heidät on ohjeistettu valtakunnallisesti ETTEI varauksia saa tehdä! Sit kuitenkin jossain tehdään näin, tai sit porukka provoilee.. Itse en usko noihin varauksiin.. Ainoastaan expertillä olis onnistunut varaus maksua vastaan mutta se ei taannut laitteen saamista, joten skippasin tarjouksen.

Se onkin luultavasti ollut tosiaan ohjeistus, ei määräys.
Monesti viihdepisteen myyjät kuitenkin ottavat varauksia varsinkin tutuilta vastaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuokin on bullshittiä!! Mä oon soittanut kaikki prismat, anttilat, cittarit... niin kaiki sanovat niin, että heidät on ohjeistettu valtakunnallisesti ETTEI varauksia saa tehdä! Sit kuitenkin jossain tehdään näin, tai sit porukka provoilee.. Itse en usko noihin varauksiin.. Ainoastaan expertillä olis onnistunut varaus maksua vastaan mutta se ei taannut laitteen saamista, joten skippasin tarjouksen.

Jos asia on mielestäsi tärkeä, se kannattaa ottaa sitten puheeksi läheisessä marketissa sitten puheeksi. Itse ainakin tiedän, että jos läheisessä anttilassa myydään ei-oota perjantaina ja sanotaan, että ne meni varauksille, niin vaadin kyllä tilanteesta sitten selvityksen - jokainen myyjä siellä on tähän mennessä vahvasti väittänyt, ettei mitään varauksia oteta vastaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jos asia on mielestäsi tärkeä, se kannattaa ottaa sitten puheeksi läheisessä marketissa sitten puheeksi. Itse ainakin tiedän, että jos läheisessä anttilassa myydään ei-oota perjantaina ja sanotaan, että ne meni varauksille, niin vaadin kyllä tilanteesta sitten selvityksen - jokainen myyjä siellä on tähän mennessä vahvasti väittänyt, ettei mitään varauksia oteta vastaan.

Eipä se silti konsoliksi realisoidu...
;)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

PlayStation 4
yömyyntitapahtuma 28.11.

Näytä liitetiedosto 11956

Tule juhlimaan kanssamme uuden Sony PlayStation 4 -pelikonsolin julkaisua Verkkokauppa.comin myymälään Helsingin Jätkäsaareen torstaina 28.11.2013 klo 21:00.

Juhlinnassa mukana PlayStation edustaja Nordisk Film, Nelinpeli-podcast, Ubisoft, Turtle Bearch, Housemarque ja Little Big Cafe. Ilta huipentuu PS4-konsoleiden myynnin aloittamiseen klo 00:00! Vaikka et olisi tilannut konsolia ennakkoon, on tapahtumassa erikoiserä PS4-konsoleita, joiden ostomahdollisuus arvotaan paikan päällä. Kannattaa siis tulla kauempaakin.

Lisätietoa tapahtumasta: verkkokauppa.com/playstation


Lähde: http://www.verkkokauppa.com/katalogi-flash (viimeinen sivu)​
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuokin on bullshittiä!! Mä oon soittanut kaikki prismat, anttilat, cittarit... niin kaiki sanovat niin, että heidät on ohjeistettu valtakunnallisesti ETTEI varauksia saa tehdä! Sit kuitenkin jossain tehdään näin, tai sit porukka provoilee.. Itse en usko noihin varauksiin.. Ainoastaan expertillä olis onnistunut varaus maksua vastaan mutta se ei taannut laitteen saamista, joten skippasin tarjouksen.

Minäkin kävin vain kysymässä Citymarketin neuvonnasta, että kuinka monta konetta heille on tulossa ja millaisella aikataululla. Neuvonnan myyjä soitti puhelun viihdeosastolle ja sanoi, että heille olisi muutamia kappaleita tulossa ennen joulua. Tämän jälkeen myyjä kysyi haluaisinko jättää varauksen, johon vastasin kyllä. Nimen ja puhelinnumeron ottivat ylös. Pari viikkoa tuon jälkeen kaveri pyysi kyytiä samaiseen kauppaan, kun olin kertonut omasta varauksestani. Neuvonnassa oli eri myyjä kun minulla, mutta edelleen tarjosivat mahdollisuutta varata konetta. Tuossa parin viikon aikana oli kauppaan tuleva konemäärä (4 kpl.) selvinnyt ja kaverini sai viimeisen koneen varaukseen. Päivämäärästä eivät uskaltaneet luvata, että milloin koneet on noudettavissa. Pitänee perjantai aamuna käydä tiedustelemassa.

Perskeles. Melkein kaikista muista kaupoista kysyin ottaako ne varauksia.
Jos en aamulla löydä muualta niin voin tarjoon sun varauksesta 40 € ; )

Tämän varauksen lunastan ihan itse. En sinuna hirveästi huolehtisi, koska on Lappeenrannassa kuitenkin niin paljon enemmän kauppoja, jotka noita koneita myy. Ajoissa vaan liikkelle ja oma PS4 haltuun. Vaikka oma pleikka on varattuna, on se silti kipaistava kauppaan heti klo. 8.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

On toi niin väärin! Ehkä mun viikset ovat niin luotaantyötävät, että haluavat vaan nopeasti päästä musta eroon :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pakko kyl myöntää että alkaa vähän jännittää ja hikoiluttaa. Pitää perjantai aamuna koluta kaikki paikalliset liikkeet läpi ja ajaa nopeesti lähimpään seuraavaan kaupunkiin jotta saisi koneen itelleen.
Sitä hajotuksen määrää jos ei tällä viikolla pääse aloittamaan next gen aikakautta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kyselin vielä suoraan sähköpostilla missä mennään Verkkokauppa.comin kohdalla. Tässä vastaus:

Hei,

Olemme lähettäneet sähköpostin asiakkaille, joille tuote on mahdollisesti riittämässä julkaisupäivänä. Valitettavasti tämän tarkempaa tietoa ei tällä hetkellä ole.

Tämä on täysi mysteeri miten asia voi olla vieläkin epävarmoissa kantimissa, kun kuitenkin konsoleita ollaan valmiita myymään julkaisuyönä ilman ennakkovarausta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko konsolinetistä tilanneet saanut mitään viestiä, että paketti olis laitettu postiin? :confused:

Edit: Tilaus postitettu. Sitten vaan toivotaan ettei tampereen itella lakko vaikuttais mun pakettiin :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Wuhuu! Discshop lähetti eilen pleikkarin jo ja nyt se oli jo reksteröityny turkuun.:D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voisikohan olla jo huomenna noudettavissa discshopin paketti, kun kerran Turussa asun? Seuraavan etapin pitäisi olla tuo kohdeposti, eikö vain?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Wuhuu! Discshop lähetti eilen pleikkarin jo ja nyt se oli jo reksteröityny turkuun.:D

Melkoista kyllä. Itsekin pistin isänpäivänä tilaukseen hetken mielijohteesta kun tarjolla oli -10% tarjouskoodi kaikista tuotteista. Discshopin sivuilla kerrottiin ensimmäisten erien olevan myyty ja luvattiin ensi vuodelle vasta. Pihinä ajattelin odotella rauhassa. Nyt tosin Itella sanoo, että paketti olisi myös Turussa lajiteltu. Miten tässä näin mukavasti pääsi käymään?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voisikohan olla jo huomenna noudettavissa discshopin paketti, kun kerran Turussa asun? Seuraavan etapin pitäisi olla tuo kohdeposti, eikö vain?
Elättelen pientä toivoa että saisin jo illalla noutaa postista pleikan ku näin aikasin jo turussa. Seuraavaks sen juu pitäis mennä kohdepostiin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Noissa voidaan myös postille ilmoitella, että saa jakaa vasta tiettynä päivänä, joten älkää ihan vielä liikoja odottaka. Yllättykää vasta sitten kun paketti on kourassa. :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Noissa voidaan myös postille ilmoitella, että saa jakaa vasta tiettynä päivänä, joten älkää ihan vielä liikoja odottaka. Yllättykää vasta sitten kun paketti on kourassa. :)

Eipä nyt maalailla piruja seinille ;)

Itse elättelen myös toiveita että voisin sen jo tänään hakea omasta lähipostista :D Turkuun rekisteröity 08:30, joten luulis että siirtyy vielä tän päivän aikana sellaset pari kilometriä :p

Pitäiskö kysyä Discshopilta että laittoivatko jonkun ukaasin siihen messiin että vasta perjantaina saa antaa paketin
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eipä nyt maalailla piruja seinille ;)

Itse elättelen myös toiveita että voisin sen jo tänään hakea omasta lähipostista :D Turkuun rekisteröity 08:30, joten luulis että siirtyy vielä tän päivän aikana sellaset pari kilometriä :p

Pitäiskö kysyä Discshopilta että laittoivatko jonkun ukaasin siihen messiin että vasta perjantaina saa antaa paketin

Ei muuta kun "tyhmänä" koodin kanssa vaan hakemaan...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Huomenna illalla pitäisi vissiin oman saapua postiin, niin meinaan käydä koodin kanssa kysymässä ja uskoisin että antaa paketin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hieman alkaa jo harmittaa kun menin verkkokaupasta pleikkani tilaamaan.. :D Ei paljoa tietoa tipu vaikka kuin tivaa. No ei kai se niin päivälleen ole..
 
Ylös Bottom