Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itselläkin kyllä hieman syö miestä, että tyhmänä menin verkkokaupasta tilaamaan. Itse syyskuussa varanneena en ilmeisesti konetta tule saamaan, mutta monesta muusta paikasta vielä marraskuussakin varanneet pääsevät viikonlopuksi pelailemaan...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

VPD:ltä tuli juuri tuossa tekstiviesti. Tilauksenne on pakattu ja siinä lisänä seurantakoodi, mutta konsolia nyt tuskin postitetaan ennen torstaita.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Saa nähä miten käy pleikan kanssa. verkkokaupasta vielä luvattiin et mulle riittää ekasta erästä, tuon takia en edes muista putiikeista tilaillut vaikka ois ollut mahdollista.

Katsellaan ja toivotaan parasta ettei verkkokauppa kämmää.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kyllä te saatte ne tänään jos ne omaan postiin kerkeää.. Ei siellä mitään luovutuskieltoja ole.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kyselin vielä suoraan sähköpostilla missä mennään Verkkokauppa.comin kohdalla. Tässä vastaus:
Tämä on täysi mysteeri miten asia voi olla vieläkin epävarmoissa kantimissa, kun kuitenkin konsoleita ollaan valmiita myymään julkaisuyönä ilman ennakkovarausta.

Kummallista on Verkkokaupan touhu. Jolleivat tosiaan vielä muka tiedä kuinka monta laitettaa heillä on varastossa (ne 110% varmuudella siellä jo on) ja montako on tilattu ennakkoon, niin aikamoisia ongelmia heillä on logistiikassa ja tilaus-toimitusketjun hallinnassa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tietääkö kukaan netanttilasta konsolinsa tilannut koska sieltä laitetaan näitä koneita postiin?

Itse tilasin samaan syssyyn sekä PS4:n että XBOX Onen joskus heinäkuun alussa samassa tilauksessa, ja tiedustelin erikseen sieltä joskus muutama viikko takaperin että laitetaanhan nämä tulemaan erikseen ettei tarvitse PS4:sta kuukausia odotella tuon XBOXin takia :) Erikseen kuulemma tulevat, mutta postin lakkoilujen takia alkaa hieman pelottaa että ehtivätkö nämä ylipäänsä perille facebookin lupauksista huolimatta jolleivat kohta mene toimitukseen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kummallista on Verkkokaupan touhu. Jolleivat tosiaan vielä muka tiedä kuinka monta laitettaa heillä on varastossa (ne 110% varmuudella siellä jo on) ja montako on tilattu ennakkoon, niin aikamoisia ongelmia heillä on logistiikassa ja tilaus-toimitusketjun hallinnassa.
Mullekkin tuli juuri viesti että odottavat vielä pleikkaria. Jos en nyt julkaisuksi saa niin on kyllä viimeinen ennakkotilaus verkkokauppaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tietääkö kukaan netanttilasta konsolinsa tilannut koska sieltä laitetaan näitä koneita postiin?

Tilasin kanssa netanttilasta heinäkuussa. Tiedustelin pari viikkoa sitten, niin lupailivat postittavansa niin että on perillä perjantaina.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Huomenna alkaa Seinäjoen postikeskuksen lakko joten se on ainakin varmaa että keski- ja pohjoispohjanmaan nörtit ei konettaan saa perjantaiksi, alkuviikosta sitten kun ruuhkia puretaan. Harmittaahan tämä kun omakin tilaus verkkokauppa.comiin laitettu ja maksettu jo helmikuussa, mutta noissa työtaisteluhommissa on kyse vähän eri jutuista kuin meidän pelaamisesta niin en vedä hernettä siltikään nenuun vaan täytyy kärvistellä vaan..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tilasin kanssa netanttilasta heinäkuussa. Tiedustelin pari viikkoa sitten, niin lupailivat postittavansa niin että on perillä perjantaina.

Itse myös heinäkuussa. Vastasivat eilen näin.
" Ennakkoon tilatut tuotteet pyritään toimittamaan julkaisupäivänä, mutta kuitenkin viikon sisällä julkaisemisesta.

Saat saapumisilmoituksen kun tilaamasi tuote on noudettavissa."

Eli riippuu asiakaspalvelijasta mitä sieltä sanotaan ja jaksetaanko edes ottaa asiasta yhtään selvää.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itsekin tuli tilattua tuolta NetAnttilasta kesäkuussa eikä ole mitään kuulunut, mutta epä kyllä ole toi Killzone/ohjain pakettikaan lähteny jonka tilasin nyt jokunen aika sitten. Yleensä tullu tuolta tilatut jutut päivää ennen julkaisua kun olen ottanut toimitustavaksi noudon tavaratalosta, postin kautta tulleista anttilan paketeista ei kyllä ole hajua että miten sujuvasti ne kulkee. Eiköhän nuo jossain välissä ne saa toimitettua kun asiakaspalvelu saa melkoista joukkopainostusta kyselyiden muodossa : D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuli tilattua suoraan postiin tuo paketti, kun aikaisemmin netanttilalla se toiminut hyvin. Jälkikäteen tilasin vielä toisen ohjaimen ja AC4:n toimituksena Jyväskylän tavarataloon. Mikään ei ole vielä liikkunut minnekkään, mutta ei toisaalta vielä kuulukkaan :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuli tilattua suoraan postiin tuo paketti, kun aikaisemmin netanttilalla se toiminut hyvin. Jälkikäteen tilasin vielä toisen ohjaimen ja AC4:n toimituksena Jyväskylän tavarataloon. Mikään ei ole vielä liikkunut minnekkään, mutta ei toisaalta vielä kuulukkaan :rolleyes:

Mistäs tiedät ettei ole liikkunut? Nehän voi olla vaikka jo myymälässä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mistäs tiedät ettei ole liikkunut? Nehän voi olla vaikka jo myymälässä.

Ihan olen seurannut tuolta tilaushistoriasta. Siellä on tilauksen kohdalla vielä: Osa tilauksesta odottaa toimitusta.
En tiedä miten tämä menee, mutta luulen näiden tulevan myös anttilan keskusvarastosta suoraan näihin tavarataloihin. Joten kun paketti lähtee vasrastolta, niin tilaukseen päivittyy: Toimitus on lähetetty verkkokaupasta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

netAnttilan tilauksenseuranta ei hirveästi vakuuta. Mulla näyttää kesäkuussa tilatun PS4:n ilmestymispäiväksi 13.12 ja teksti "toimitus viikon kuluessa ilmestymispäivästä".
Kysyin jo asiakaspalvelusta, että mitäs mitäs tämä nyt on, niin vakuuttivat että 29.11 erästä edelleen tulossa kone.

Mutta jotenkin sen verran hapuilevaa meno on, että täytynee vielä torstaina soitella tavarataloon johon laittanut noudon, että onko laitetta näkynyt vai täytyykö aamulla osallistua juoksukisoihin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vaasan Prismasta tuli viestä.. Saavatkin 8kpl konsoleita luvatun 20kpl sijaan.. Ja olin 12 sijalla jonossa.. Prkl pitää sittenkin lähteä metsästysreissulle aamulla..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

netAnttilan tilauksenseuranta ei hirveästi vakuuta. Mulla näyttää kesäkuussa tilatun PS4:n ilmestymispäiväksi 13.12 ja teksti "toimitus viikon kuluessa ilmestymispäivästä".
Kysyin jo asiakaspalvelusta, että mitäs mitäs tämä nyt on, niin vakuuttivat että 29.11 erästä edelleen tulossa kone.

Mutta jotenkin sen verran hapuilevaa meno on, että täytynee vielä torstaina soitella tavarataloon johon laittanut noudon, että onko laitetta näkynyt vai täytyykö aamulla osallistua juoksukisoihin.

Itse laitoin eilen palautetta NetAnttilaan konsolin myyntiintuloajankohdasta. Minullakin luki kesällä tehdyn tilauksen kohdalla Myyntiintulopäivä 13.12.2013. En ole ainakaan vielä saanut palautteeseen vastausta sähköpostiini, mutta tänään sentään tilauksen kohdalla lukee jo Myyntiintulopäivä 29.11.2013
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Heräsin äsken siihen, että konsolihan julkaistaan jo tällä viikolla. Tilasin Discshopista laitteen ja nyt se näyttäisi olevan jo perillä postin toimipaikassa. Pitäisiköhän käydä kysymässä, että saisinko laitteen jo nyt?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Heräsin äsken siihen, että konsolihan julkaistaan jo tällä viikolla. Tilasin Discshopista laitteen ja nyt se näyttäisi olevan jo perillä postin toimipaikassa. Pitäisiköhän käydä kysymässä, että saisinko laitteen jo nyt?

Son of a b.. mullakin on tullut se toho lähipostiin :D Ja postin seurannassa ainakin luki että paketti on noudettavissa. Joten vetoan siihen ja haen sen tänään duunipäivän jälkeen.

Hianoa duunia Discshop!!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

EI OO REILUA lopettakaa jo toi disckshopin hehkutus :(

Mullakin on kone sieltä tulossa ja viimeisimmän tiedon mukaan se seisoo turussa, paha vaan et vaikka se nyt tänne jyväskylään saapuisikin tänään niin en sitä voi hakea kuin vasta veronpalautuksilla.
 
Ylös Bottom