Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tälläinen saapui tänään, vaikka sitä vasta huomiselle odottelin :D Muutaman päivän pitempi odottaminen kannatti, sillä paketille jäi hintaa vaivaiset 527€ toimitettuna :cool:

Discshopissa sama paketti 489. itse peruin eilen kun olin onnekas ja sain julkkaripäivänä prismasta konsolin, no tulihan konsoli + killzonelle yhteensä hintaa 518.90 tjsp. mutta tuplabonus kk niin tuli prismasta viime kuusta bout 80e+ tilille.. Prismassa tällä killzone bundlelle hinta myös tuo 489, mutta eivät osanneet sanoa koska tulee, ei myöskään discshop tietänyt onko se julkkari päivä nyt sitten 13.12 vaiko jossain mainittu 6.12.

Edittiä edittiä perkules: tuossahan tulee kaksi kapulaa ja kamera, olinpas sokea!! Hienoa, kyllä kannatti odottaa ja halpa! :)

Btw, onko tietoa mistä kivijalka myymälästä saisi (prisma ei edes tiennyt tällaisesta "lisävarusteesta") sitä miniusb 3metrin usb johtoa, myös ps4 oma paketti sisältää sen silikonisen suojan kapulalle + 3 metrin piuhan.
Nimim 1.5metrin päästä +50" tuumaisen telkkarista pelaaminen vituttaa vaikka onkin hyvä reso, syöpi todella nopiaan akun eikä todellakaan kestä esim koko päivän geiminkejä, plussana toki, että voipi ladata yöllä kun konehan on ainakin itselläni _aina_ tuossa unitilassa päivitysten/latausten jne takia. Jostain löysin, että 16.90 PS4:n virallinen 3m piuha + suojus kapulalle, mutta nettikaupoista kaikki loppu, eli varmaan tilattu samalla kuin konsoli... Ei jaksanut eilen mennä giganttiin katsomaan joskos siellä olisi ollut..

Eikös se ole tässä uudessa nimenomaan MICRO-USB eikä mini-USB?

Luulisi että mikä tahansa micro-usb toimisi? Ei kai siinä mitään Sonyn logoa tarvitse olla? Noita microusbejahan saa eurolla tai parilla jostain nettikaupoista.

1.5metrin päästä +50" tuumaisen telkkarista pelaaminen vituttaa vaikka onkin hyvä reso, syöpi todella nopiaan akun eikä todellakaan kestä esim koko päivän geiminkejä

Tee niin kuin minä: laita puhelimen laturi pelipisteen viereen. Voit ladata sillä ohjainta pelatessa. Ei todellakaan tarvitse vetää piuhaa konsolin ja kalikan välille.

Pistetäänpä sellaista updatea tännekin, että ainakin vielä pari tuntia sitten Gigantista (Suomenoja) tuota Killzone-bundlea sai varattua. Nyt pitää vaan toivoa, että omani on julkkarina (mikä se lopullinen päivä ikinä lieneekään, 6.12 vai 13.12?) noudettavissa kuten lupailivat. Hintaa kertyi 499€, josta 10% piti etukäteen pulittaa.

Tee niin kuin minä: laita puhelimen laturi pelipisteen viereen. Voit ladata sillä ohjainta pelatessa. Ei todellakaan tarvitse vetää piuhaa konsolin ja kalikan välille.

Testatkaa joku jolla toimi DS3:lla pelaamisen ohessa lataus läppäristä miniusbpiuhalla. Toimiiko sama DS4 kanssa microusbpiuhalla?

Eikös se ole tässä uudessa nimenomaan MICRO-USB eikä mini-USB?

Luulisi että mikä tahansa micro-usb toimisi? Ei kai siinä mitään Sonyn logoa tarvitse olla? Noita microusbejahan saa eurolla tai parilla jostain nettikaupoista.
Muutaman euron "normaali" uros-naaras usb-jatkojohdolla vaan latailee. Käyttää letkun päässä sitten vaikka tuota koneen mukana tullutta micro-usbia (tai mitä sillä milloinkin latailee), jonka voi "yllätys yllätys" vaihtaa vaikka koneen vaihtuessa (itsellä ollut viritys käytössä nyt ps4, ps3 ja Logitechin langattomissa luureissa). Eli itse en lähtisi ainakaan pitkää micro-usbia ostamaan juuri sen pienen käyttötarkoituksen vuoksi.

Muutaman euron "normaali" uros-naaras usb-jatkojohdolla vaan latailee. Käyttää letkun päässä sitten vaikka tuota koneen mukana tullutta micro-usbia (tai mitä sillä milloinkin latailee), jonka voi "yllätys yllätys" vaihtaa vaikka koneen vaihtuessa (itsellä ollut viritys käytössä nyt ps4, ps3 ja Logitechin langattomissa luureissa). Eli itse en lähtisi ainakaan pitkää micro-usbia ostamaan juuri sen pienen käyttötarkoituksen vuoksi.

Itsellä ei kestä ainakaan akku kapulassa niin kauaa jos innostun pelaamaan pitkää sessiota esim killzonessa, ja itsellä ei ole lähellä sähköpistoketta mihin saisi tuon puhelimen laturin, itse ainakin pelasin erittäin usein jopa pleikka kolmosella 3 metrin "letkun" kanssa, en viitsi ostaa kahta kapulaa vain sitä varten kun alkaa hiipumaan akku esim juuri nettipelaamisen aikaan kun ei tosiaan ole aikaa pistää lataukseen. En usko myöskään noihin halppis johtoihin, vaan mieluusti ostaisin sen virallisen ps4 3metrin piuhan missä tulee myös silikonisuojus ohjaimen päälle, hintakaan ei ole kuin sen 17e. Prismassa ei ollut tuota micro usbia kuin metrin mittaisena.
http://www.discshop.fi/pelit/playstation_4/playstation_4_player_kit/P97605
Tuossa on muistaakseni se 3 metrin letku mukana.

Edit: Ja kyllä itse pistän aina yöksi latautumaan mukana tulleella 1.5metrin piuhalla pleikkarin / telkkarin viereen, mikä on mielestäni kätevä ominaisuus kun pitää tuota unimoodia päällä ja latauksetkin tulee samalla. Ps3:lla olisin tehnyt saman, tosin siinä kesti kyllä akku sen päivän nettipelaamisen vaikka ei olisi noussut kuin muutaman kerran käymään röökillä välillä, jos akku alkoi himmumaan kesken tiukan matsin, äkkiä vain se pitkä "hyödytön" 3m letku kiinni ja pelaaminen jatkuu, itseäni ainaki vitutti eilen pelata loppu matsi eilen killzonesta katsomalla yli 50" telkkarista sen puolentoista metrin päästä. Ehkä monet ei pelaa niin pitkiä aikoja kuin minä, eli monelle se on täysin hyödytön. voisinhan minä sen tietokoneeseen, jne muihin latureihin lyödä, tästä ei tosin olisi mitään hyötyä jos haluaisin jatkaa pelaamista, saisin vain ladattua sen, LATAAMISTA VARTEN EN HAE PITKÄÄ USB JOHTOA! aivan sama vaikka olisi 50cm pituinen lataamista varten.

Itsellä ei kestä ainakaan akku kapulassa niin kauaa jos innostun pelaamaan pitkää sessiota esim killzonessa, ja itsellä ei ole lähellä sähköpistoketta mihin saisi tuon puhelimen laturin, itse ainakin pelasin erittäin usein jopa pleikka kolmosella 3 metrin "letkun" kanssa, en viitsi ostaa kahta kapulaa vain sitä varten kun alkaa hiipumaan akku esim juuri nettipelaamisen aikaan kun ei tosiaan ole aikaa pistää lataukseen. En usko myöskään noihin halppis johtoihin, vaan mieluusti ostaisin sen virallisen ps4 3metrin piuhan missä tulee myös silikonisuojus ohjaimen päälle, hintakaan ei ole kuin sen 17e. Prismassa ei ollut tuota micro usbia kuin metrin mittaisena.
http://www.discshop.fi/pelit/playstation_4/playstation_4_player_kit/P97605
Tuossa on muistaakseni se 3 metrin letku mukana.

Edit: Ja kyllä itse pistän aina yöksi latautumaan mukana tulleella 1.5metrin piuhalla pleikkarin / telkkarin viereen, mikä on mielestäni kätevä ominaisuus kun pitää tuota unimoodia päällä ja latauksetkin tulee samalla. Ps3:lla olisin tehnyt saman, tosin siinä kesti kyllä akku sen päivän nettipelaamisen vaikka ei olisi noussut kuin muutaman kerran käymään röökillä välillä, jos akku alkoi himmumaan kesken tiukan matsin, äkkiä vain se pitkä "hyödytön" 3m letku kiinni ja pelaaminen jatkuu, itseäni ainaki vitutti eilen pelata loppu matsi eilen killzonesta katsomalla yli 50" telkkarista sen puolentoista metrin päästä. Ehkä monet ei pelaa niin pitkiä aikoja kuin minä, eli monelle se on täysin hyödytön. voisinhan minä sen tietokoneeseen, jne muihin latureihin lyödä, tästä ei tosin olisi mitään hyötyä jos haluaisin jatkaa pelaamista, saisin vain ladattua sen, LATAAMISTA VARTEN EN HAE PITKÄÄ USB JOHTOA! aivan sama vaikka olisi 50cm pituinen lataamista varten.

Nyt mä en ainakaan saa selvää mitä sä etsit ja miksi?

Voisitko siis vähän selventää tekstiäsi, etsitkö nyt latausjohtoa vai etkö? Eli miksei ohjaimesi voi olla kiinni 3m:n jatkojohdossa, jonka toinen pää on ps4:ssa ja toinen on kiinni ohjaimessa (oli se sitten jatkettu vaikka sillä paketissa tulleella 1.5m johdolla tai valmiiksi micro-usb-liittimellä) pelatessasi kun ohjaimen akku on tyhjä?

Itse siis tosiaan hankin tämmöisen usbi-jatkojohdon, johon vaihdan tarpeen mukaan mico-/mini-/yms. pään sen mukaan, mitä johtoa haluan pidentää ja mitä laitetta sillä kertaa lataan.

http://www.amazon.co.uk/Belkin-Exte...8&qid=1386077948&sr=8-41&keywords=3+metre+usb

Viimeksi muokannut moderaattori:

Haen lataus/peli johtoa. Tuo ei käynytkään mielessä että ostaa uros + naaras johdon ja lyöpi siihen tuon 1.5metrin mukana tulleen tyngän. Onko sillä mitään merkitystä onko johto usb 2.0 vaiko 3.0, eli vaikuttaako mitenkään ohjaimen tarkkuuteen, kun tuossa uudessa plekessä nyt on tuo 3.0 tuki, eli välittääkö ohjain tietoa paljonkin enemmän kuin mitä ps3 kapula teki (tai no välittäähän se kun se käy myös ns. moven sijasta ja kun akunkulutuskin on noin suuri, vai onko siinä kenties pienempi akku kuin ps3:ssa oli/on?). Tosin mieluusti ostan mieluummin suoraan yhteinäisen kuin alan jatkelemaan johtoa, eli suoraan tuolla micro päällä ja se 3 metriä on aikalailla se matka mistä pelailen, ehkä 2.5metriä niin ei tarvi olla johto käden ja konsolin välillä kireänä kuin viulunkieli..

Sattuipa eilen pieni säikähdys, kun perheessä 4 ja 6 vuotiaat lapset ja TAAS jouduin pelaamaan loppuhetket almost naama kiinni töllöstä, niin eiköhän tämä nuorin tyttäreni juossut suoraan välistä, onneksi ei tippunut pleikkari lattialle, eikä myöskään usb liitäntä vaurioitunut vaan lähti onneks nätisti irti konsolista. Tämänkin takia haluaisin pidemmän lataus+peli kaapelin, että se voisi kulkea maata pitkin silloin kun sitä tarvitsee, niin vähenee nuo onnettomuudet.
Kertaakaa ei ole lapset ps3:n aikana sotkenut itseään johtoon kun on kulkenut maata pitkin, eikä ole ollut ilmassa niin kireänä, myöskin jokseenkin hankalaa pelata tuosta 1.5 metrin päästä isolla töllöllä, saatika sitten kun ajattelisi kun jotkut täällä pelaa +80" tykillä..

Kaikilla ei välttämättä ole sitä possunkärsää kätevän lähellä pelipistettä. Lisäksi nuo puhelimien latureiden piuhat tuppaavat olemaan niin lyhyitä, että hyvä kun pöydälle ylettävät.

Kaikilla ei välttämättä ole sitä possunkärsää kätevän lähellä pelipistettä. Lisäksi nuo puhelimien latureiden piuhat tuppaavat olemaan niin lyhyitä, että hyvä kun pöydälle ylettävät.

Juurikin tätä hain, ja kaiken kukkuraksi, pelaan KESKELLÄ olohuonetta, ei viitsisi vetää lattiaan tai kattoon sitä possunkärsää sitä varten, että saa ladattua kapulaa pelatessa :D Mutta eiköhän jostain gigantista löydy tuo postaamani paketti, tai jostain muualta 3+ metrin micro usb piuhaa. Ja ei, en asu missään kämäsessä pikku kämpässä missä olohuone on sen kokoinen, että kädet levittämällä osuu seiniin, joten takaseinältä pelatessa matka olisi liian pitkä, tai en näkisi esim tekstitystä peleissä tuosta 50" töllöstä, joten puolesta välistä olkkaria on ollut bueno katselu/pelailu etäisyys. leffoissa sitten katsotaankin olohuoneen perältä. toki leffoissa isommat tekstityksetkin kuin esim killzonessa. Niin pelaan aina tekstityksillä, koska usein pelaan öisin ja en paljoa käytä kuulokkeita, ja vaikka pelaisin päivällä saattaa lapsien ja muutenkin taustamelu nousta niin suureksi, niin on kätevä nähdä teksti vaikka se olisikin englanniksi jos ei satu juuri kuulemaan mitä sanottu pelissä.
Kapulan mikrofoni on ihan jees, tosin yöllä sen saapi kyllä lyödä hiljaiseksi, yöllä sen huomaa kuinka saatanan lujaa se on verrattuna päivän taustahälinöihin :D :D :D onneksi tämä käy erittäin nopeasti kesken pelinkin.

Onko sillä mitään merkitystä onko johto usb 2.0 vaiko 3.0, eli vaikuttaako mitenkään ohjaimen tarkkuuteen, kun tuossa uudessa plekessä nyt on tuo 3.0 tuki

Ainakin omassa PS4 piuhassa lukee 2.0 joten ei pitäisi olla väliä.

Pitää itsekkin ostaa jossakin vaiheessa pitempi latauspiuha.

Onko Oulussa joku joka ei ole vielä PS4 itselleen saanut. Verkkokauppa.com lähetti minulle viime viikolla viestiä etten ensimmäisestä erästä konsolia saa, joten hain konsolin perjantaina muualta. En kuitenkaan Verkkokaupan tilausta perunut kun kaveri arpoi ottasiko hän sen. Kaverini ei sitä lopulta haluakkaan joten voisin tilauksen jollekkin luovutttaa.
Hyvinkin. Odotan tosin vieläkin itse varmistusta Netanttilan suunnalta varaamastani Killzone bundlesta, mutta jos en siitä satsista ole saamassa omaani, niin ei muutakaan ole varalla. Kaupan kiertämiset aamulla ei onnistu jne. Toisin sanoen, olisin siis kiinnostunut, mutta voisin vuorostani myös laittaa varauksen kiertämään uudestaan jos Anttilalta tulee positiivista päivitystä perjantaihin mennessä.

Edit; Oho, luin väärin. Nyt olisi siis jo haettavissa?

Hyvinkin. Odotan tosin vieläkin itse varmistusta Netanttilan suunnalta varaamastani Killzone bundlesta, mutta jos en siitä satsista ole saamassa omaani, niin ei muutakaan ole varalla. Kaupan kiertämiset aamulla ei onnistu jne.

Sori, myöhästyit.

Nopeat syövät , hitaat eivät. Ottaa päähän tämä saamattomuus kun ei kopeutunu tilaamaan konsolia ajoissa vaikka satavarma olin että se pitää heti saaha kun julkastaan. Aika hiljaselta näyttää että tuota mistää enää saisi lähiaikoina ainakaan oulun seudulta. Verkkikseen pistin toissapäivänä tilauksen vetämään , saa nähä tuleeko ennen joulua

Onko tosiaan niin, että turha toivoa saavansa konsolia enään jouluksi ? Näin Gamestopin myyjä ainakin puhui.

Kannattaako soitella tai käydä eri paikoissa kyselemässä, että voiko niitä tippua lisää kauppoihin myyntiin vai kannattaisiko vaan etsiskellä nettikaupoista ?

Helsingissä asustelen, jos sillä jotain väliä on.

Nopeat syövät , hitaat eivät. Ottaa päähän tämä saamattomuus kun ei kopeutunu tilaamaan konsolia ajoissa vaikka satavarma olin että se pitää heti saaha kun julkastaan. Aika hiljaselta näyttää että tuota mistää enää saisi lähiaikoina ainakaan oulun seudulta. Verkkikseen pistin toissapäivänä tilauksen vetämään , saa nähä tuleeko ennen joulua

Oman kesäkuussa tehdyn tilauksen odottelu vaihtui nyt uuden laitteen odotteluun huollosta rikkinäisen tilalle. Kylläpä ottaa päähän, kun ei tiedä saanko edes jouluksi vaikka niin aikaisin tein tilauksen.

Konsoliahan pitäisi tulla toinen erä ennen Joulua ( Killzone bundle? ) Gigantti ja ehkä prismat/cittarit sitä saavat. Kannattaa siis kokeilla onnea vielä.
Mutta ei kannata liikaa toiveita enää tässä vaiheessa heitellä. :(

Ylös Bottom