Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko täällä ketään joka olisi saannut ennakkovarattua tuon killzone bundlen Lahden alueelta?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Zavvista voi kokeilla tätä bundlea. Tosin hintaakin on, mutta mukana tulee niin PS Vitaa kuin muutakin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko tosiaan niin, että turha toivoa saavansa konsolia enään jouluksi ? Näin Gamestopin myyjä ainakin puhui.

Kannattaako soitella tai käydä eri paikoissa kyselemässä, että voiko niitä tippua lisää kauppoihin myyntiin vai kannattaisiko vaan etsiskellä nettikaupoista ?

Helsingissä asustelen, jos sillä jotain väliä on.

Tehtaat puskevat tavaraa minkä kerkeävät. Eiköhän tuota pyritä saamaan Joulu myyntiin minkä pystytään.
Gamestop tuottaa muutenkin tavaransa maahan ilmeisesti itse. Eiköhän tuota kohta ole hyllyt pullollaan. Olisi vain pelejäkin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tehtaat puskevat tavaraa minkä kerkeävät. Eiköhän tuota pyritä saamaan Joulu myyntiin minkä pystytään.
Gamestop tuottaa muutenkin tavaransa maahan ilmeisesti itse. Eiköhän tuota kohta ole hyllyt pullollaan. Olisi vain pelejäkin.

Myöskään minun päähäni ei mahdu, että konsolia ei nykyään saataisi tuotettua niin paljoa ettei kaikki halukkaat sitä ennen joulua saisi.
Tuo julkaisupäivä on ihan ymmärrettävä, mutta nyt ei mene enää sama asia läpi niin kuin PS2 kanssa oli. Playstation 2 sain hommattua ilman ennakkotilausta ongelmitta ennen joulua niin ei voi olla ettei tätä saisi. Gigantista kävin eilen kysymässä ja tuntuu olevan niin myyjästäkin kiinni mitä saa vastaukseksi. Bundlea on tulossa joo, mutta kaikki on varattu, mutta kuitenkaan kaikista ei ole maksettu ennakkovaraukseen kuuluvaa hintaa, että voi olla jotta jää yli ja määrästä ei tietenkään ole tietoa.

Muistan lukeneeni jonkun Sonyn pomon lausunnon, että kaikki halukkaimmat tulevat saamaan pleikkarinsa ennen joulua. Edelleenkin olen itsekkin siinä uskossa, että tulen tuon pleikkarin saamaan kaupasta ennen joulua ilman, että sitä tarvii erikseen varata. Paljon mahdollista, että seuraavat erät ovat jopa isompia mitä julkaisuun saatu erä. Myöskin pitää ottaa huomioon, että Japanin julkaisu on vasta helmikuussa. Eli sinne ei tarvi edes vielä tuottaa konsoleita. Playstation 2 kanssa julkaistu oli tehty jo Japaniin ja Pohjois-Amerikkaan ennen eurooppaa, joten tilanne oli hieman erillainen. Silloin saatiin Japaniin tuotettua ja myytyä 1,4miljoonaa konsolia yhdessä kuussa. Eurooppaan saatiin julkaisuun vain 200 000 laitetta ja nythän lukema taisi olla 750 000kpl.

Noh, kohtahan se nähdään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

NetAnttilastakin bundle oli ennakkotilattavissa, en tiedä onko niitä sitten tulossa myös erikseen myyntiin 13.12 vaiko pelkästään normipakettia. Vieläkin odottelee tietoa omasta, reilun kymmenen päivän päästä julkaistavasta varauksesta...ja onhan tämä typerää olla näin täpinöissään tästäkin, mutta minkäs teet! Joulu/Elämä pilalla jos ei konsolia saa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse käväisin eilen Tammiston Gigantissa kysymässä, milloin olisi Pleikkaria tulossa. Peruspakettia oli muistaakseni seuraavaksi joskus helmikuun puolivälissä tulossa myymälään. Killzone-bundlea oli kuitenkin tulossa 11.12., joten laitoin sellaisen varaukseen. 10% varausmaksun maksoin, ja tekstaria tulee, kun on noudettavissa. Tuolloin saapuvasta erästä oli n. puolet varattu (olikohan niitä reilu 20 kpl tulossa, jos en ihan väärin nähnyt).

Vieläpä tässä on GTA V:kin kesken, joten siinä mielessä ei hoppua, mutta kivahan se olisi jouluksi saada.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oma tuli saatua aikaisen varauksen ansiosta gamestopista mutta onko väki käynyt esim minimanissa jne? Ainakin Wiiuta oli sen julkkarina vinot pinot niiden hyllyssä ideaparkissa :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Perhana kun haluttaisi saada kone ennen joulua, mutta tuo Killzone ei voisi vähempää kiinnostaa... Pakko kai se on bundle ostaa jos muuta ei ole ja koittaa vaikka vaihtaa Bäfään tuo sitten.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa on ilmeisesti saanut lisää koneita myyntiin. 13.11. tilasin tuolta PS4:sen ja juuri äsken tuli viesti puhelimeen, että tilauksenne on noudettavissa. Minulla on varattuna myös Killzone-bundle, joka itseä kiinnostaa enemmän.

Onko halukkaita lunastamaan tuon normikoneen pois, jos tuo Killzone-bundle tulee ajallaan ensi viikon perjantaina? Oulussa siis tämä mahdollisuus, en ala postittamaan...

EDIT: Ostaja toiselle pleikkarille on jo ja toinen jonossa, joten tämä tarjous ei ole enää voimassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa on ilmeisesti saanut lisää koneita myyntiin. 13.11. tilasin tuolta PS4:sen ja juuri äsken tuli viesti puhelimeen, että tilauksenne on noudettavissa. Minulla on varattuna myös Killzone-bundle, joka itseä kiinnostaa enemmän.

Onko halukkaita lunastamaan tuon normikoneen pois, jos tuo Killzone-bundle tulee ajallaan ensi viikon perjantaina? Oulussa siis tämä mahdollisuus, en ala postittamaan...

Mitäs ihmettä. Itse olen tilannut jo syyskuussa eikä ole mitään viestejä saati konsolia näkynyt…. Menee kyllä totaali boikottiin koko pulju tän ps4 sotkun jälkeen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa on ilmeisesti saanut lisää koneita myyntiin. 13.11. tilasin tuolta PS4:sen ja juuri äsken tuli viesti puhelimeen, että tilauksenne on noudettavissa. Minulla on varattuna myös Killzone-bundle, joka itseä kiinnostaa enemmän.

Onko halukkaita lunastamaan tuon normikoneen pois, jos tuo Killzone-bundle tulee ajallaan ensi viikon perjantaina? Oulussa siis tämä mahdollisuus, en ala postittamaan...

Aika jännä ettei itselle ole tullut mitään ilmoitusta, vaikka tilasin reilusti ennen tuota. Voisi hyvin käydä ensi viikolla hakemassa :)

Tilattu näköjään 3.11. Saas nähdä koska jotain saa..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa on ilmeisesti saanut lisää koneita myyntiin. 13.11. tilasin tuolta PS4:sen ja juuri äsken tuli viesti puhelimeen, että tilauksenne on noudettavissa. Minulla on varattuna myös Killzone-bundle, joka itseä kiinnostaa enemmän.

Onko halukkaita lunastamaan tuon normikoneen pois, jos tuo Killzone-bundle tulee ajallaan ensi viikon perjantaina? Oulussa siis tämä mahdollisuus, en ala postittamaan...

Periaatteessa joo, vaikka olenkin samassa veneessä, mitä nyt eri kaupan kanssa. Eli saa viestitellä tänne päin, jos en ole taas myöhässä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa on ilmeisesti saanut lisää koneita myyntiin. 13.11. tilasin tuolta PS4:sen ja juuri äsken tuli viesti puhelimeen, että tilauksenne on noudettavissa. Minulla on varattuna myös Killzone-bundle, joka itseä kiinnostaa enemmän.

Onko halukkaita lunastamaan tuon normikoneen pois, jos tuo Killzone-bundle tulee ajallaan ensi viikon perjantaina? Oulussa siis tämä mahdollisuus, en ala postittamaan...

Minullekin tuli ilmoitus huollosta, että rikkinäinen kone on vaihdettu uuteen. Ei vaan taida enää tällä viikolla ehtiä perille itsenäisyyspäivän takia.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Minullekin tuli ilmoitus huollosta, että rikkinäinen kone on vaihdettu uuteen. Ei vaan taida enää tällä viikolla ehtiä perille itsenäisyyspäivän takia.

Oliko jaappanilainen vai kiinalainen?

Mites muuten nyt kun porukalla alkaa olla näitä koneita, niin ovatko Made in Japan vai Tsaina? Mainitkaa samalla mistä ostitte.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ajaakohan ne nuo konsolit Suomeen rahtilaivoilla Japanista? Katsoin että matkaa olisi tollanen 24 000 kilometriä meriteitse Suezin kanavan kautta.

Matkaan taitaa muutama viikko vierähtää?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tälläinen saapui tänään, vaikka sitä vasta huomiselle odottelin :D Muutaman päivän pitempi odottaminen kannatti, sillä paketille jäi hintaa vaivaiset 527€ toimitettuna :cool:

Sama paketti Saksan Amazonista tilattuna kustantaa 524,44 kotiin toimitettuna. Jos hyvin käy, tulee joulun välipäivinä. Pidellään peukkuja!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oliko jaappanilainen vai kiinalainen?

Mites muuten nyt kun porukalla alkaa olla näitä koneita, niin ovatko Made in Japan vai Tsaina? Mainitkaa samalla mistä ostitte.

Kaikki täällä raportoidut laitteet ovat olleet Japanin tuotantoa.

Ostin Vaasan Gigantista ja paketin että koneen kyljessä lukee "made in China FOX". Laite on silti pelannut moitteettomasti eikä ole alkanut huutamaan pitkien pelisessioidenkaan aikana. Laite on sijoitettuna tv-tasoon omaan lokeroonsa, jossa takana on n. 3-4 cm korkea lokeron levyinen ilmarako.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom