Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tosiaan niin, että turha toivoa saavansa konsolia enään jouluksi ? Näin Gamestopin myyjä ainakin puhui.
Kannattaako soitella tai käydä eri paikoissa kyselemässä, että voiko niitä tippua lisää kauppoihin myyntiin vai kannattaisiko vaan etsiskellä nettikaupoista ?
Helsingissä asustelen, jos sillä jotain väliä on.
Tehtaat puskevat tavaraa minkä kerkeävät. Eiköhän tuota pyritä saamaan Joulu myyntiin minkä pystytään.
Gamestop tuottaa muutenkin tavaransa maahan ilmeisesti itse. Eiköhän tuota kohta ole hyllyt pullollaan. Olisi vain pelejäkin.
Zavvista voi kokeilla tätä bundlea. Tosin hintaakin on, mutta mukana tulee niin PS Vitaa kuin muutakin.
Verkkokauppa on ilmeisesti saanut lisää koneita myyntiin. 13.11. tilasin tuolta PS4:sen ja juuri äsken tuli viesti puhelimeen, että tilauksenne on noudettavissa. Minulla on varattuna myös Killzone-bundle, joka itseä kiinnostaa enemmän.
Onko halukkaita lunastamaan tuon normikoneen pois, jos tuo Killzone-bundle tulee ajallaan ensi viikon perjantaina? Oulussa siis tämä mahdollisuus, en ala postittamaan...
Verkkokauppa on ilmeisesti saanut lisää koneita myyntiin. 13.11. tilasin tuolta PS4:sen ja juuri äsken tuli viesti puhelimeen, että tilauksenne on noudettavissa. Minulla on varattuna myös Killzone-bundle, joka itseä kiinnostaa enemmän.
Onko halukkaita lunastamaan tuon normikoneen pois, jos tuo Killzone-bundle tulee ajallaan ensi viikon perjantaina? Oulussa siis tämä mahdollisuus, en ala postittamaan...
Minullekin tuli ilmoitus huollosta, että rikkinäinen kone on vaihdettu uuteen. Ei vaan taida enää tällä viikolla ehtiä perille itsenäisyyspäivän takia.
Kaikki täällä raportoidut laitteet ovat olleet Japanin tuotantoa.Mites muuten nyt kun porukalla alkaa olla näitä koneita, niin ovatko Made in Japan vai Tsaina?
Oliko jaappanilainen vai kiinalainen?
Mites muuten nyt kun porukalla alkaa olla näitä koneita, niin ovatko Made in Japan vai Tsaina? Mainitkaa samalla mistä ostitte.
Tälläinen saapui tänään, vaikka sitä vasta huomiselle odottelinMuutaman päivän pitempi odottaminen kannatti, sillä paketille jäi hintaa vaivaiset 527€ toimitettuna
![]()
Oliko jaappanilainen vai kiinalainen?
Mites muuten nyt kun porukalla alkaa olla näitä koneita, niin ovatko Made in Japan vai Tsaina? Mainitkaa samalla mistä ostitte.
Kaikki täällä raportoidut laitteet ovat olleet Japanin tuotantoa.