Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jaa jaa, meillä päin nuo otollisimmat paikat, josta sitä kannatti edes metsästää aukeavat aina 08.00 :). Anttila tietysti aukeaa vasta 09.00 ja julkkarissa koneita oli vain pari hassua vaikka olinkin silloin ensimmäisestä päästä jonottajia niin jäin ilman ja gigantti tietty aukeaa 10.00, mutta gigantista nyt ei mitään kannata koskaan odottaa saavansa.

Itse menin eilen suoraan yötöistä klo 10.30 katsomaan huvikseen tilannetta, 2kpl bundleja oli hyllyssä. Ensimmäisenä kuulemma sain koneen :D Porukka oli käynyt jo klo8 kyselemässä onko koneita, mutta jonkin sortin sekaannus oli käynyt ja sanottu muille, että koneita ei ole saapunut. Hain kylmänviileesti vain omani pois :p Kauppana siis prisma.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt kyllä harmittaa, kun jätin 17.11 tilaamatta VPD:stä tuon bundlen. Eipä taida jo NetAnttilasta tilattu bundle tulla ajallaan. Sääli.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt tulee erittäin tyhmä kysymys. Eli tilasin tuon NetAnttilan PS4 joka tulisi 31.12., ja ainut maksuvaihtoehto siinä oli laskulla. Voinko maksaa koko laskun kerralla ilman että siitä tulee noita pienempien erien lisäkorkokuluja? Kattelin vaan että tulee melkein 30 euroo lisää koneelle hintaa noista pienemmistä eristä. 22 vuoden ikään mennessä olen päässyt niinkin vähällä kun korttia aina vaan höyläämällä...:D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse menin eilen suoraan yötöistä klo 10.30 katsomaan huvikseen tilannetta, 2kpl bundleja oli hyllyssä. Ensimmäisenä kuulemma sain koneen :D Porukka oli käynyt jo klo8 kyselemässä onko koneita, mutta jonkin sortin sekaannus oli käynyt ja sanottu muille, että koneita ei ole saapunut. Hain kylmänviileesti vain omani pois :p Kauppana siis prisma.

Kuinka yllättävää että prisma kämmeltänyt.

Ei kai ollut Iso-Omena? Olin meinaan sielä kahdeksalta ja ei mitään, palasin himaan, huomasin Verkkokaupan tilanteen ja saalistin omani sieltä, sitten matkalla verkkokauppaan noin klo 10 sain soiton Prismasta (olin pyytänyt soittamaan ja suostuivat) että nyt saapui.

Epäilen että olivat oikeasti saapuneet jo aiemmin mutta kahdeksalta mestoilla olevat eivät olleet tilanteen tasalla :) Eipä tuossa tullut muuta tappiota kuin hieman enemmän juoksemista - eiköhän Prismakin saanut koneensa myytyä :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Olen lähdössä Aasiaan ensi tiistaina. Olen kolme viikkoa paikan päällä. Olisiko järkeä ostaa Ps4 sieltä? Toimiiko se suomessa? Kaikki neuvot asiaan liittyen otetaan suurella kiitoksella vastaan. :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Missasin ton KZ bundlen Perjantain duunien takia täysin.
Tuntuu, että on myöhäistä saada PS4 jouluksi. Saa laittaa privaa jos on vinkkejä mistä vois löytyä.
Vois käydä nuo Porvoon kaupat läpi, mutta tod. näk. niissä mitään ole.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse en kanssa ole pistellyt mitään etukäteistilauksia tai jaksanut rampata aamuisin kaupan ovilla, tosin työtkin ne estää ja sil viisin… Mut jos Jyväskylän seudulla olis PS4 tai toi PS4 Killzone Bundle tarjolla (ennen joulua) niin voisin ostella pois kuleksimasta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Katselin myös Filippiineillä tuota. Hinnoissa ei ollut mainittavaa eroa. Vaikuttaako PAL/NTSC nykyaikana enään mitään.. Mahdollinen takuuvaihtokin voi olla hankala. Riippuu varmaan vähän missäpäin Aasiaa. Kaikkialla tuota ei ole nimittäin vielä julkaistu.
 
Vaikuttaako PAL/NTSC nykyaikana enään mitään.
DVD/BD-aluerajoitukset ovat edelleen voimassa, joten Aasiasta hankitulla laitteella ei meidän paikallisia DVD/BD-julkaisuja pyöritellä.

Hox! Pelit ovat silti aluerajattomia.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hox! Pelit ovat silti aluerajattomia.

Lisättäköön, että yksinpelit kyllä, mutta moninpeliin ja mahdolliseen DLC lataukseen tarvitsee tehdä aasia- tai jenkkitunnarit, joihin euroluottokortti ei käy ja edessä on kikkailua.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eihän noi dlc rajat vaikuta kuin jos ostat pelit fyysisenä tai diginä vaikka jenkeistä, silloin sille jenkki pelille pitää hommata dlc sisältö jenkeistä.

Itse konsolin alkuperä ei vaikuta muuhun kuin br/dvd levyjen pyöritykseen, eli jos ostat pelin mistä tahansa suomikaupasta esim. Prismasta tai sitten psn storen suomi puolelta niin pelien lisäsisältökin toimii suomi/euro alueen storesta ostettuna.

Myöskin nettipelit jatkavat samalla linjalla, toki niissä saattaa olla pelikohtaisia eroja mutta yleensä peli yhdistää joko pal peleissä eurooppa servereille tai sitten serveri valitaan psn accountin maan perusteella.

Joissain (harvassa) pelissä voi toki olla mahdollista valita että haluaakin pelata jotain muuta maata vastaan, mutta konsolin ostomaa ei tähän valintaan vaikuta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tilasin tänään netanttilasta.....katotaa miten käy/milloin tulee:D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tilasin itse tossa pariviikkoa sitten discshopista peruspaketin... Nyt vaan nuollaan näppejä joulun yli ja jännitetään seuraavan erän saapumis päivää. :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eipä ole aluksi perjantaiksi VPD:n lupailema Killzone Bundle vieläkään lähtenyt tulemaan. Sähköposteihinkaan eivät tunnu vastaavan edes parin päivän viiveellä. Olisikohan siis kuitenkin päässyt loppumaan kesken varastosta, tai jotain.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eipä ole aluksi perjantaiksi VPD:n lupailema Killzone Bundle vieläkään lähtenyt tulemaan. Sähköposteihinkaan eivät tunnu vastaavan edes parin päivän viiveellä. Olisikohan siis kuitenkin päässyt loppumaan kesken varastosta, tai jotain.

Arvailun ja mutuilun sijaan ota puhelin käteen ja soita liikkeeseen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Olen lähdössä Aasiaan ensi tiistaina. Olen kolme viikkoa paikan päällä. Olisiko järkeä ostaa Ps4 sieltä? Toimiiko se suomessa? Kaikki neuvot asiaan liittyen otetaan suurella kiitoksella vastaan. :)

Ei ole tietääkseni launchannut vielä Aasiassa. Vasta US/Eurooppa/Lähi-itä.
 
Ylös Bottom